ASYSTENT DYREKTORA SERWISU Będzin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA SERWISU

Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN

Zakres obowiązków: koordynacja zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, dbanie o prawidłowy stan magazynowy, przygotowywanie dokumentów serwisowych, kontakty z dostawcami, negocjacje cen

Data publikacji: 2020-07-21

Lokalizacja: Będzin (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
koordynacja zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, dbanie o prawidłowy stan magazynowy, przygotowywanie dokumentów serwisowych, kontakty z dostawcami, negocjacje cen

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA SERWISU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2401

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Data zakończenia pracy: 30.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
samodzielna praca pod presją czasu, odpowiedzialność, kreatywność

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 6342320550

danePracodawcy_regon: 27646653000000

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec

danePracodawcy_kodPowiatu: 2475

Gmina pracodawcy: Sosnowiec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943428

Ulica pracodawcy: Rzeźnicza

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 21.07.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2079

Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0605760ead8d2b940e20e68d2d5e75a9

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI I ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW - od 2 250 PLN

Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę księgowego; archiwizacja bazy danych zgodnie z przepisami RODO.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Jawor (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY ON-LINE - od 1 900 PLN

Opis stanowiska:- obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży on-line,- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych,- obsługa zwrotów ze sklepu on-line oraz przyjmowanie reklamacji,- logistyka zleceń wysyłki,- budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy,- wsparcie Działu Nadruków.Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,- motywacyjny system wynagrodzeń,- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- możliwość rozwoju,- elastyczny grafik lub pracę na część etatu.CV prosimy wysyłać na adres info (at) gladpol.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez P.H.U. GLADPOL, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do ich wglądu oraz poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 600 PLN

Znajomość i umiejętne stosowanie przepisów prawnych,-prowadzenie wszelkiej dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt oraz zarządzeniami Kierownika MGOPS-opracowanie i realizacja planów pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,-opracowanie z członkami rodziny i koordynatorem pieczy zastępczej , planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,-prowadzenie pracy z rodzicami przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej w miejscu ich zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę .Więcej informacji na stronie BIP M-GOPS Borne Sulinowo
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie - 2020-07-10 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 550 PLN

wspomaganie nauczyciela klasy pierwszej w pracy z uczniem z orzeczeniem. 1/2 etatu.Godzina zakończenia pracy: 12:30Praca na czas określony: 1.03.2017.- 23.06.2017.Kontakt z pracodawcą: szkolakobierzyce (at) interia.pl lub 713111664
Szkoła Podstawowa im. Polskich Odkrywców i Podróżników w Kobierzycach - 2017-02-16 - Kobierzyce (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - PI EFS RPO (ŻAGAŃ) - od 2 860 PLN

wsparcie nauczyciela w bezpośredniej opiece i edukacji dzieci w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Żagań (lubuskie)

PR/ SALOWO - NOSZOWY - od 2 150 PLN

Utrzymanie należytej czystości i porządku pomieszczeń w zakładzie opiekuńczo-leczniczym, pomoc pacjentom przy zmianie bielizny osobistej i pościelowej, wynoszenie basenów i kaczek oraz ich opróżnianie, mycie i dezynfekcja, odbieranie posiłków z kuchni, dbanie o stan techniczny i sanitarny powierzonego sprzętu.
"Sanatoria Dolnośląskie" Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Sokołowsko (dolnośląskie)

ASYSTENT / POMOC PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - 1043 - od 3 100 PLN

Pomoc i udział w projektowaniu ( konstruowaniu ) konstrukcji żelbetowych, wykonywanie rysunków szalunkowych. Praca w Wałbrzychu na ul. Moniuszki.
BEW & PROJEKT ROMAN WOLAŃSKI - 2019-10-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (NR 0267) - od 2 000 PLN

- obsługa linii produkcyjnej- pakowanie produktów mrożonych w opakowaniaPracodawca oferuje:- obiady za 1 zł- możliwość kupienia 8 kg produktu za 1 zł
PROSPERUS Aleksandra Wągrowska - 2017-01-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNOANALITYCZNEGO - od 4 900 PLN

1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie korespondencji, redagowanie strony www, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 1 850 PLN

asystowanie przy zabiegach chirurgicznych, nadzór nad szpitalem dla zwierząt, pomoc w prowadzeniu dokumentacji, strzyżenie psów i kotów
"LEK-VET" GABINET WETERYNARYJNY SARA SKUPIŃSKA - 2016-09-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

ASYSTENTKA ARCHITEKTA K/M - od 2 600 PLN

- wykonywanie inwentaryzacji stanu istniejącego przez przystąpieniem do prac projektowych nad koncepcją- wykonywanie dokumentacji fotograficznej postepu prac- pomoc w koordynowaniu procesu projektowania inwestycji z ramienia inwestora- współtworzenie projektów koncepcyjnych, budolanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych- nadzór nad realizacją inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniami i przepisami- wykonywanie projektów wykończenia wnętrz- kontrola i weryfikacja sporządzonej dokumentacji powykonawczej
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Magazynieroferta pracy dla osób do 30 roku życiaprzyjmowanie towarow do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, ukladanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, utrzymywanie czystości, porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Jarosław (podkarpackie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 2 600 PLN

przygotowanie ,prowadzenie i nadzór nad realizacja zajęć
Stowarzyszenie Szansa na Zdrowie Środowiskowy Dom Samopomocy - 2020-02-04 - Wronie (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 22 PLN

Przygotowanie gabinetu stomatologicznego, przygotowanie pacjenta do zabiegu, przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki, użytkowanie i konserwacja urządxzeń stomatologicznych. Praca w godz. od 8.00 do 20.00 wg ustalonego grafiku dyżurów, wynikajacego z potrzeb pracodawcy w wymiarze od 6 do 8 godzin dziennie.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENTKA BIURA - od 1 850 PLN

-
SKROBIDAR-NET SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Wolbrom (małopolskie)

ASYSTENT DS. PERSONALNYCH - od 3 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, przygotowywanie oferty cenowej, umów, negocjacje cenowe, aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy i produktów na rynku. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas określony ok. 1,5 roku. Data rozpoczęcia zatrudnienia - od zaraz/do uzgodnienia.
"D.A.KORBUT" ANETTA KORBUT - 2018-01-19 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 2 100 - 2 800 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola pomaga nauczycielowi w realizacji zadańopiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. Asystent nauczycielaprzedszkola jest zawodem o charakterze usługowym. Swoje zadaniazawodowe asystent nauczyciela przedszkola wykonuje w stosunku do dzieci wwieku przedszkolnym. Istotą jego pracy jest pomoc nauczycielowi przedszkolai współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmiprzebywającymi w przedszkolu.
Niepubliczne Przedszkole Artystyczne i Językowe "Przed-Szkółka" - 2018-09-10 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Księgowanie dokumentów na komputerze.Sortowanie, numerowanie, skanowanie, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży oraz otrzymanych faktur zakupu, opisywanie dokumentów, księgowego, rozliczanie rozrachunków, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-19 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Sobieszyn (lubelskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 500 - 3 500 PLN

Montaż izolacji dachowych z pap termozgrzewalnych i membran dachowych PVC lub EPDM. Praca na terenie Małopolski.
HALIK IZOLACJE Dominik Drelicharz - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

KELNERKA - od 1 850 PLN

Obsługa gości
HORECAT Sp.z o.o. - 2016-03-31 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY-OPTYK(NR 4521) - od 2 150 PLN

• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Zapewniamy:• umowę o pracę na cały etat• stabilne warunki zatrudnienia• profesjonalne szkolenia niezbędne do podjęcia pracyna ww stanowisku• możliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskimrynku optycznym• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)