ASYSTENT DYREKTORA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: komunikacja w relacjach zawodowych i zarządzaniu z klientami firmy; Obsługa klienta indywidualnegoBadanie rynku i plan marketingowyPrzygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora.Przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych również w języku ukraińskim
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
komunikacja w relacjach zawodowych i zarządzaniu z klientami firmy; Obsługa klienta indywidualnegoBadanie rynku i plan marketingowyPrzygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora.Przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych również w języku ukraińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kultura obsługi klienta indywidualnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Badanie rynku i plan marketingowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Efektywna komunikacja w relacjach zawodowych i zarządzaniu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność- Przyjmowania i przekierowywania rozmów oraz przyjmowania wiadomości telefonicznych również w języku ukraińskimumiejętność- Przygotowywanieazestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 13.06.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2af7f93f7cdcdcaa0fbb0260a95e3fe6
Podobne oferty pracy
1.Wsparcie działu administracji, HR i księgowości w codziennych obowiązkach,2. Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zarządu,3. Samodzielne rozwiązywanie drobnych spraw,3. Reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku,4. Nadzór nad estetyką i czystością biura,5. Dbałość o prawidłowy obieg informacji,6. Obsługa połączeń telefonicznych i poczty firmowej,7. organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, biznesowych i podróży służbowych8. Asystowanie kadrze zarządzającej przy załatwianiu spraw służbowych
Namyang Poland Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Bieruń (śląskie)
prace biurowe w sekretariacie PINB
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami tj. ustawa o VAT, ustawa o pdof., ustawa o ryczałtowym podatku dochodowym. Przeliczanie dokumentów wystawionych w walucie obcej. Naliczanie delegacji służbowych. Zapoznanie się z programami księgowymi. Prowadzenie w/w programów firm o profilu usługowym (transport, budowlanym, handlowym). Sporządzanie deklaracji ZUS. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie deklaracji podatkowych m.in. VAT-7, VAT-UE, PIT-4R, PIT-11. Sporządzanie rozliczeń rocznych tj. PIT-36, PIT-36L, PIT-37
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łuków (lubelskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Krowica Sama (podkarpackie)
Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
- sporządzanie pism w programie WORD- sporzadzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych infirmacji w Internecie- twzorzenie prezentacji multimedialnych- obsługa klienta placówki-- udział w promocji pracówki
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Łódź (łódzkie)
Czym będziesz się zajmować?telefonicznym umawianiem spotkań handlowychwprowadzaniem danych do systemuwsparciem administracyjnym i telemarketingowym kampanii marketingowychtworzeniem i aktualizacją baz danych klientówidentyfikowaniem potrzeb klienta współpracą z działem sprzedaży oraz marketingu
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Oświęcim (małopolskie)
opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowywanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastepczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielenia pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbedną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2016-08-05 - Rejowiec (lubelskie)
Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych, przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych, pozyskiwanie nowych kontraktów, udział w negocjacjach biznesowych, współpraca z poddostawcami i podwykonawcami róbót, doradztwo techniczne.
Comfort S.A. - 2019-03-05 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Drzecin (lubuskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych produktów, zapewnianie dostepności produktów
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Praca samodzielna w obsłudze firm naszych klientów w zakresie podatków, płac i ZUS. Organizacja pracy biura jako asystent; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Biuro Rachunkowe ELBO s.c. Elżbieta Piwowarska, Bożena Landwójtowicz - 2016-02-04 - Słupsk (pomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAŃ RYNKU, KONSUMPCJI I KONIUNKTUR - 2017-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TELE-MAX PRZEMYSŁAW WASIELEWSKI, URSZULA WASIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-współpraca z klientami zgodna ze standardami firmy-układanie, prowadzenie i nadzorowanie kompleksowych kuracji-weryfikacja efektów klienta na cotygodniowych wizytach-układanie i regularne modyfikowanie planów dla klienta na kolejne tygodnie-motywowanie go do osiągania założonych celówefektywne kierowanie działalnością punktu Naturhouse-budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami- dbałość o wizerunek marki i aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych- udział w tworzeniu materiałów merytorycznych dla marki Naturhouse
P.H.U. TAURI Łukasz Głuchacki - 2018-01-12 - Sanok (podkarpackie)
obsługa biura zarządu
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Oświęcim (małopolskie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonego
SAMDEX sp z o.o. - 2017-02-28 - Mielec (podkarpackie)
Sparwowanie opieki nad dziećmi przedszkolnymi
Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu - 2018-11-23 - Kamień-Kolonia (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
Gewers Native Natalia Gewers - 2017-12-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zakres obowiązków: opracowywanie koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych linii elektroenergetycznych nN i SN; ścisła współpraca z głównym projektantem w zespole;
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Porządkowanie dokumentów księgowych- Rejestracja dokumentów źródłowych w systemie finansowo-księgowym- Prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych- Realizacja bieżących zadań powierzonych przez przełożonych
ZŁOMSTAL G.J. Koza Spółka Jawna - 2016-04-27 - Piaski (łódzkie)
skanowanie asortymentu salonu odzieżowego za pomocą skanera (szkolenie włączone w czas pracy)
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Fryzjer damsko - męski
AGATA GROMKO HAIR CONCEPT - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
WERYFIKOWANIE I WPROWADZANIE DOKUMENTÓW, NUMEROWANIE, DRUKOWANIE KSIĄG I EWIDENCJI, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kłodzko (dolnośląskie)
Umawianie wizyt pacjentów, odbieranie telefonów, przygotowywanie gabinetu do pracy, czyszczenie i sterylizacja narzędzi, asystowanie podczas zabiegów.
Gabinet Stomatologiczny lek. stom. Renata Syguda - 2019-03-11 - Kłobuck (śląskie)
pomoc w pracy biura produkcji, sporządzanie raportów, wykonywanie poleceń kierownika produkcji
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Mława (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Ośrodka. Prowadzenie spraw kancelaryjnych.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-12-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)