Praca ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 11 ofert pracy ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA.
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/e-maili od klient贸w dot. problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera, analizowanie i rozwi膮zywanie najcz臋stszych zapyta艅 przy wykorzystaniu przygotowanych przez pracodawc臋 rozwi膮za艅 i procedur, zapewnianie wysokiej jako艣ci obs艂ugi klienta, wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/ e-maili od klient贸w dotycz膮cych problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwi膮zywanie najcz臋stszych zapyta艅 korzystaj膮c z przygotowanych przez nas rozwi膮za艅 i procedur; Zapewnienie wysokiej, jako艣ci obs艂ugi klient贸w; Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/ e-maili od klient贸w dotycz膮cych problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwi膮zywanie najcz臋stszych zapyta艅 korzystaj膮c z przygotowanych przez nas rozwi膮za艅 i procedur; Zapewnienie wysokiej, jako艣ci obs艂ugi klient贸w; Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/ e-maili od klient贸w dotycz膮cych problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwi膮zywanie najcz臋stszych zapyta艅 korzystaj膮c z przygotowanych przez nas rozwi膮za艅 i procedur; Zapewnienie wysokiej, jako艣ci obs艂ugi klient贸w; Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Katowice (艣l膮skie)
Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.[Godzina zako艅czenia pracy] : 16:00[Praca na czas okre艣lony] : 2018.02.28
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Szkolenia wst臋pne przygotuj膮 Ci臋 do: Obs艂ugi przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/ e-maili od klient贸w dotycz膮cych problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera; Analizowania i rozwi膮zywania najcz臋stszych zapyta艅 korzystaj膮c z przygotowanych przez nas rozwi膮za艅 i procedur; Zapewnienia wysokiej jako艣ci obs艂ugi klient贸w; Wsp贸艂pracy z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Katowice (艣l膮skie)
Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Szkolenia wst臋pne przygotuj膮 Ci臋 do: Obs艂ugi przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/ e-maili od klient贸w dotycz膮cych problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera; Analizowania i rozwi膮zywania najcz臋stszych zapyta艅 korzystaj膮c z przygotowanych przez nas rozwi膮za艅 i procedur; Zapewnienia wysokiej jako艣ci obs艂ugi klient贸w; Wsp贸艂pracy z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-11-14 - Katowice (艣l膮skie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Katowice (艣l膮skie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Katowice (艣l膮skie)