ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY Mława oferta pracy Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, wystawianie i nadzór dokumentów dostaw materiałów, opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 40, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, wystawianie i nadzór dokumentów dostaw materiałów, opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Nowa 40, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fine Altech Mława sp. z o. o. z siedzibą w Mławie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania rekrutacji.Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych przed wyrażeniem niniejszej umowy przekazał mi informacje, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy:
Koreańska firma FINE ALTECH zajmuje się produkcja metalicznych części do telewizorów (tył telewizorów), między innymi dostarcza gotowe elementy dla LG. Firma zainwestowała już w Polsce około 30 mln USD, lokując swój pierwszy zakład w Mławie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2019
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d711fe953f900840a7c8cc6d1e129dce
Podobne oferty pracy
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, uzupełnianie kalendarza wizyt, umawiania pacjentów na spotkania z protetykiem, pomoc protetykowi w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-09-13 - Suwałki (podlaskie)
wyposażeniu dziecka w umiejętności czytania i pisania,w wiadomości i sprawności matematyczne potrzebne w sytuacjach życiowych i szkolnych oraz przy rozwiązywaniu problemów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Zambrów (podlaskie)
przygotowywanie projektów konstrukcji, nadzór nad pracami budowlanymi, przeprowadzanie odbiorów, kontrola prawidłowości dokumentacji, kosztorysów, harmonogramów
BMJ Projekt Maciej Janicki - 2018-03-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
nauka sporządzania umówobsługa klientanauka wystawiania polisStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Boguchwała (podkarpackie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe EL-PRO - 2016-02-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Długosiodło (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów, realizacja planów sprzedaży, dbanie o wygląd i wystrój salonu.Przestrzeganie procedur, standardów oraz dbałość o wizerunek sklepu i firmy. Nadzór nad prawidłowym obiegiem towarów i dokumentacji.
APIS Sp. z o.o. GRUPA SBS - 2016-06-29 - Ujrzanów (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Koniecpol (śląskie)
1. Sporządzanie rysunków w programie AutoCad pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane.2. Sporządzanie opisów technicznych, opisów planowanych przedsięwzięć.3. Sporządzanie szczegółowych specyfikacji technicznych.4. Składanie projektów.5. Załatwianie spraw urzędowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Banino (pomorskie)
Nauka prowadzenia rejstrów przepisów prawnych i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sianów (zachodniopomorskie)
- aktywne pozyskiwanie klientów
-doradztwo w zakresie produktów kredytowych i leasingowych
-bieżąca obsługa pozyskanych kontrahentów,
-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji kontrahentów,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez działania marketingowe
Latawiec Nieruchomości - 2015-11-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi kontrahentami, realizowanie zleceń transportowych, prowadzenie negocjacji, uczestniczenie w projektach związanych z wdrażaniem standardów obsługi.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w pracy z dziećmi, sprzątanie, pomoc w obsłudze dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Śrem (wielkopolskie)
sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2019-03-08 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur sprzedaży, kontakt z firmami spedycyjnymi, obsługa recepcji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-06-01 - Janki (mazowieckie)
Prace przy projektowaniu/kosztorysowaniu sieci wodno-kanalizacyjnej. Przygotowanie koncepcji projektów budowlanych w branży sanitarnej, kompletowanie i składanie dokumentacji, obsługa biura.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2018-08-22 - Zamość (lubelskie)
Analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej(SIWZ, dokumentacja przetargowa) lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót. Sporządzanie przedmiarów oraz kosztorysów ofertowych na bazie dokumentacji przetargowej, wykonawczej, kosztorysów wykonawczych, powykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji HVAC. Przygotowywanie analizy kosztów i zestawień porównawczych. Optymalizacja kosztów. Przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert od producentów i dystrybutorów. Wykonywanie dokumentacji projektowych i powykonawczych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
ANKA Klimczak Katarzyna - 2018-09-17 - Chorzów (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Bangladeszu, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; g) wspieranie aktywności społecznej rodzin; h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i/lub grupą roboczą funkcjonującym na terenie miasta Otwocka oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. t) wykonywanie zadań z zakresu ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku - 2018-06-22 - Otwock (mazowieckie)
prace dekarskie
Zakład Blacharsko-Dekarski Marek Dermiago - 2016-02-01 - Września (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała: bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych przygotowywanie i kompletowanie pełnej dokumentacji posprzedażowej korespondencja mailowa i zwykła z kontrahentami inne prace administracyjne związane z działem sprzedaży
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, organizacja spotkań. Spotkania z klientami firmy na terenie całego kraju. Kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami firmy w Chinach. Wspomaganie pracy personelu zarządzającego firmy. Praca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Kozery (mazowieckie)
Obsługa komputera; organizowanie pracy, kierowanie zespołem, nadzór nad realizacją harmonogramów produkcji oraz nad utrzymaniem maszyn w ruchu.
JDA Jankowski Mirosław - 2016-03-11 - Łomża (podlaskie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPwsparcie wychowawcy w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Pogórze (pomorskie)