ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU Żory oferta pracy OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR"
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boczna 6, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana dobra znajmość języka angielskiego lub rosyjskiego, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Boczna 6, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telef.cv wysłac na adres mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Boczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.02.2019
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OPIS STANOWISKA:• OBSŁUGA BIEŻĄCYCH KLIENTÓW W PROCESIE HANDLOWYM;• AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW;• REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH;• PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH;• MONITOROWANIE POTENCJAŁU KLIENTÓW NA DANYM RYNKU;• KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY;
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP. Z O.O. - 2016-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2017-04-04 - Będzin (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)
Prace porządkowe na terenie gminy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Santok (lubuskie)
- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć- przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć- udzielanie pomocy dziecku autystycznemu, pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych- zapoznanie się z dokumentami regulującymi funkcjonowanie ucznia autystycznego w szkole- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dziecku autystycznemu na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych- opiekowanie się dzieckiem autystycznym podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek- ułatwianie dziecku autystycznemu funkcjonowanie w grupie rówieśniczej-organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i chrony ppoż- opieka nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Klęczany (małopolskie)
Wprawdzanie do rejestru VAT dokumentów kosztowych. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Kompletowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Brandwica (podkarpackie)
przygotowanie dokumentow do księgowania , księgowanie , sporzadanie raportów itp. analiz , zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE HEOPS HENRYK ORŁOWSKI - 2017-05-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji biurowej. Organizacja spotkań biznesowych. Prowadzenie dziennika korespondencji. Odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomagaanie pracy chińskich przedstawicieli hanlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z klientami, armatorami, przewoźnikami, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Brzeg (opolskie)
- Pomoc w organizowaniu zajęć, zabaw ruchowych i uroczystości przedszkolnych,- Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych w szatni, łazience i na stołówce,- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych dla dzieci: kolorowanki, puzzle i historyjki obrazkowe,- Pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Osjaków (łódzkie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,o którym mowa w art. 11 ust.1,-opracowanie we współpracy z członkami rodzinyi koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,-udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich stuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,-udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,-udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu pomocy psychologicznych,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,-wspieranie aktywności społecznej rodzin,-motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,-motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców mające na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętnosci psychospołecznych,-udzielanie wsparcia dzieciom w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,-podejmownaie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,-prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,-prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,-dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art.17 ust.1;-monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,-sporządzanie na wniosek sądu opini o rodzinie i jej członkach,-współpraca z jednostkami administracji rzadowej i samorzadowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się działaniami na rzecz dziecka i rodziny,-wpółpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. Nr 180, poz.1493, z późn. zm.) lub innymi podmiotami, których pomocy przy wykonywaniu zadań za niezbędna,-współpraca z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sad, urzad pracy, urzad gminy itp.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-05-22 - Bobowo (pomorskie)
asysteowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc w nauczaniu, pomoc w opiece, pomoc w spacerach i wycieczkach, dbanie o higienę dzieci oraz przedszkola
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "TĘCZOWE PRZEDSZKOLE" W BYDGOSZCZY - 2017-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; obsługa komputera; zakres obowiązków: zapewnienie przepływu dokumentów, tworzenie ofert i pism, udzielanie odpowiedzi na zapytania, tłumaczenie dokumentów, obsługa poczty, tworzenie zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie i wydawanie decyzji administracyjnych, przyjmowanie i opisywanie rachunków od wsnioskodawców, sporządzanie list płac na podstawie dostarczonych dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Skarszewy (pomorskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.
Biuro Rachunkowe Mroczek Jolanta - 2017-06-07 - Bochnia (małopolskie)
kontrola merytoryczna faktur kosztowych, skanowanie, kserowanie dokumentów, wprowadzanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Bronisze (mazowieckie)
Prca na samodzielnym stanowisku kucharza, przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
Nauka/pomoc w:-wporwadzaniu danych do systemów księgowych -uzgadnianie sald i rozliczeń pod kontrolą osoby przełożonej-prowadzaniu ewidencji kontrahentów biura księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
Przedszkole Niepubliczne Smart Kids s.c. I. Tarnowska, K. Szulc - 2017-08-07 - Józefów (mazowieckie)
POMOC NA PLANIE ZDJĘCIOWYM, USTAWIENIE NAŚWIETLENIA PLANU ZDJĘCIOWEGO, PRZYGOTOWANIE PLANU, OPIEKA NAD SPRZĘTEM FOTOGRAFICZNYM, OBRÓBKA STRON INTERNETOWYCH I FOTOGRAFII CYFROWEJ;WYMAGANIA: 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY FOTOGRAFICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBRÓBKI ZDJĘĆ, OBSŁUGA STRON INTERNETOWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)