ASYSTENT DS RYNKU NIERUCHOMOŚCI ZAGRANICZNYCH Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS RYNKU NIERUCHOMOŚCI ZAGRANICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa transakcji zakupu nieruchomości w Egipcie w celach najmu w języku arabskim. Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości. Umawianie transakcji u notariuszy i tłumaczy w Egipcie. Zarządzanie zakupionymi nieruchomościami Monitoring podatków i opłat. Bieżąca obsługa biurowa dla kontrahentów kancelarii w języku niemieckim.
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa transakcji zakupu nieruchomości w Egipcie w celach najmu w języku arabskim. Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości. Umawianie transakcji u notariuszy i tłumaczy w Egipcie. Zarządzanie zakupionymi nieruchomościami Monitoring podatków i opłat. Bieżąca obsługa biurowa dla kontrahentów kancelarii w języku niemieckim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS RYNKU NIERUCHOMOŚCI ZAGRANICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pakiet MS OFFICEbiegła znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9562314814
danePracodawcy_regon: 363212494
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333490
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 01.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8339404cad5deae9af406ddcbe2e2be3
Podobne oferty pracy
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, obsługa kasy fiskalnej dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientamipomoc w organizacji ładunków transportowychobsługa biura kierowcówpomoc w rozliczaniu kart drogowych, delgacji
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
projektowanie w zakresie konstrukcji obiektów użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych, obiektów przemysłowych
Firma Budowlana "Mazam-Projekt" Marek Zdrojewski - 2020-02-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kozienice (mazowieckie)
- tworzenie dokumentów produkcyjnych w oparciu o plan produkcyjny,- weryfikacja i aktualizacja dokumentów produkcyjnych,- aktualizacja baz danych w oparciu o meldunki produkcyjne oraz współpracę z działem planistycznym,- tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie Streamsoft. Praca w godz.7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-22 - Słupsk (pomorskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Oferowanie i sprzedaż produktów bankowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, realizacja zadań sprzedażowych
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie - 2019-05-10 - Brąszewice (łódzkie)
- weryfikacja i zbieranie danych, - przygotowywanie raportów w Excelu- kontrola realizacji projektów- nadzorowanie wyników pracy techników- praca na systemach IT- tworzenie wycen i kalkulacjidla klientów- tworzenie dokumentacji i prezentacji (Power Point, Visio, Prezi)
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, współpraca z inżynierem
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-21 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Ekspozycja towaru, obsługa klienta, kasy fiskalnej
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Iwona Jakubowska - 2017-07-06 - Boglewice (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami rosyjskimi i uzbeckimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zadania asystenta nauczyciela
Szkoła Podstawowa nr 6 w Cieszynie - 2017-09-15 - Cieszyn (śląskie)
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, prowadzenie recepcji/sekretariatu, przepływ informacji oraz dokumentacji, prowadzenie kalandarza, organizowanie spotkań, organizowanie podróży służbowych, pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych, aktualizacja dokumentacji, tworzenie pism, bezpośredni kontakt z zewnętrznymi klientami i pracownikami innych działów; osoba podlegająca bezpośrednio pod dyrektora biura, po 3 miesięcznym okresie próbnym dalsze zatrudnienie
AIGOCRACY INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-06 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zamówień, sprzątanie sali i stolików.
Kamil Żurek FIRMA GASTRONOMICZNO CATERINGOWA, RESTAURACJA- KAWIARNIA "LAGUNA" - 2018-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aktywne uczestniczenie realizacji zadań opiekuńczych wobec dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych,Dbałość o higienę dziecka z autyzmem (udział w treningach czystości, karmienie, samodzielność)Realizacja zadań porządkowych w miejscu pobytu i nauki grupy wychowawczej,
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie księg rachunkowych, księgowości uproszczonej w powierzonym zakresie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie najwyższego standardu opieki nad pensjonariuszami (głównie osoby starsze) w domu opieki, zgodnie z planem opieki i potrzebami mieszkańców – pomoc w czynnościach higieny osobistej, spożywaniu posiłków, korzystaniu z toalety, asystowanie przy poruszaniu się, praca nad poprawą komfortu fizycznego i psychicznego mieszkańców, zachęcanie do mobilności i samodzielności, zapewnienie podstawowej opieki pielęgniarskiej pod nadzorem wyszkolonego personelu pielęgniarskiego i zgodnie z wytycznymi Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, ścisła współpraca z personelem placówki, utrzymywanie doskonałej komunikacji z rodziną pensjonariusza, wykonywanie czynności zleconych przez przełożonych, uczestnictwo w szkoleniach, współpraca z koordynatorem opieki społecznej (w razie potrzeby).
VIEC Management Ltd - 2019-08-06 - Irlandia (Irlandia)
-segregacja dokumentów-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów-kompletowanie dowodów księgowych do wystawiania dokumentów korygujących-sporządzanie zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wieliczka (małopolskie)
wsparcie organizacyjne biura zarządu, koordynacja zlecanych projektów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wiskitki (mazowieckie)
PRACA Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM - 1 OSOBA
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 - 2017-08-21 - Bratkowice (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z inprowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocjinymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tryńcza (podkarpackie)
Pomoc w przygotowaniu do wyjścia, pomoc w przemieszczaniu się oraz w korzystaniu z dóbr kultury. Pomoc w komunikowaniu się, robieniu zakupów, załatwieniu spraw urzędowych. Pomoc w czytaniu i pisaniu. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH OKRĘG PODKARPACKI - 2020-04-07 - Uherce Mineralne (podkarpackie)
diagnostyka i montaż sprzętu elektronicznego ,
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1100-1-7/18. Liczba wolnych stanowisk: 1 etat. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 17 sierpnia 2018 r. o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 411 (IV piętro).- Wynagrodzenie: 3480 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia stażu asystenckiego). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu
Biuro Rachunkowe "DOMINO" - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2018-02-23 - Ustka (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)