ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU Stargard oferta pracy "ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: praca w godzinach od 08:00 do 16:00 lub od 09:00 do 17:00; obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 lub od 09:00 do 17:00; obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: protetyk słuchu*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Protetyk słuchu*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność, sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany dyplom protetyka słuchu, mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub bankowości
Nazwa pracodawcy:
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
ORLA 5, 20-022 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : od 08:00 do 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ORLA
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: protetyk słuchu*
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 02.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie wentylatorów i elementów konstrukcji silosów
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Stare Olesno (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Radom (mazowieckie)
1. wspieranie osób niepełnosprawnych w realizacji codziennych czynności;2. pomoc w udziale w zajęciach rehabilitacyjnych i rekreacyjnych; 3. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i medycznych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów, dotarciu do urzędu); 4. motywowania osób niepełnosprawnych do aktywności społecznej, wspomaganie kształtowania właściwych relacji osób niepełnosprawnych z otoczeniem i środowiskiem lokalnym;5. wspieranie osób niepełnosprawnych w dążeniu do samodzielności życiowej; 6. pomoc w innych potrzebach zgłoszonych przez osoby niepełnosprawne wynikające z ich indywidualnych potrzeb; 7. monitoring i sprawozdawczość z wykonywanych zadań ;8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną ;9. opracowanie wspólnie z pracownikiem socjalnym planu pracy z osobą niepełnosprawną.Wymagania niezbędne: wykształcenie kierunkowe - dyplom uzyskania tytułu zawodowego asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. 2012, poz. 184 późniejszymi zmianami); lub wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika, psychologia, praca socjalna itp.) oraz certyfikat ukończonego kursu zawodowego do pracy w charakterze asystenta osoby niepełnosprawnej; udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi (zaświadczenie, referencje, świadectwa itp.); niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:Potwierdzona świadectwami, certyfikatami, zaświadczeniami znajomość języka migowego PJM lub SJM , SKOGN.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-03-10 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu subiekt oraz vandero obsługa klienta bezpośrednio z branży elektronicznej i oświetleniowejurzymanie porządku na stanowisku pracyzmawianie towarówwprowadzanie faktur zakupów i sprzedażyobsługa programów fisklanychdbanie o aktualizację towarów w sklepie internetowym wykonywanie poleceń służbowych przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współpraca z kupcem, koordynowanie procesu dostaw, udział w rozmowach handlowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: praca (at) txm.pl
T.X.M. S. A. - 2016-09-15 - Andrychów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach, dezynfekcja narzędzi, składanie zamówień, dbanie o porządek w gabinecie.
"Stomatologia dla uśmiechu" Paulina Drozdowska - 2018-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)
składanie zamówień; dbanie o stanowisko pracy; obsługa klienta
P.P.H.U Jan Kaczor - 2016-08-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi - na podstawie programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Niemojki (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szaflary (małopolskie)
Przyjmowanie telefoniczne i mailowe zgłosze, dotyczących problemów IT, rejestrowanie zgłoszeń, zgodnie z kryteriami, rozwiązywanie, przesłanych zgłoszeń lub wysyłanie ich do odpowiednich zespołów, praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Opole (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)
Obsługa: urządzeń biurowych, kasy fiskalnej, czytnika kodów, wystawianie faktur w programie MS Office, WF Mag, nadzór nad bieżącą dokumentacją firmy, nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą. Branża kotły gazowe i olejowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Organizacja, prowadzenie dokumentacji i nadzór nad przebiegiem szkolenia specjalizacyjnego (pielęgniarstwo psychiatryczne). Praca od wt. do sb. w godz. 8.00-16.00.
TALMED S.C. Ewa Talik, Tomasz Kozera - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Udzielanie porad lekarskich osobom pozbawionym wolności. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podejmowanie decyzji o przyjęciu chorych do izby i kierowanie do szpitala zgodnie ze wskazaniami lekarskimi i obowiązującym trybem postępowania. Wydawanie opinii o stanie zdrowia osadzonych.
Areszt Śledczy w Koszalinie - 2018-04-06 - Dobrowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie tynków maszynowych. Praca w godzinach 6.00-14.00 lub 7.00-15.00
Damian Urbański Usługi Ogólnobudowlane - 2016-05-06 - Szymanowo (wielkopolskie)
sporządzanie wezwań do zapłaty, pozwów, pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent nauczyciela w klasach I-III.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. płk. Kazimierza Pruszkowskiego - 2018-01-09 - Reda (pomorskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie działu sprzedaży w bieżącej organizacji pracy. Organizacja transportu oraz sprzedaży
AGRO QUEENS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Grójec (mazowieckie)
Sprzątanie szkoły.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Paulińska Kontakt z pracodawcą: osobisty, 71 798 67 25 lub sekretariat.g04 (at) wroclawskaedukacja.pl
GIMNAZJUM NR 4 - 2018-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elżbieta (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż, demontaż rusztowań elewacyjnych. Wp.dokumentacji DTR (techniczno-ruchowa). Rusztowania ustawiane na placach budów.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Ostrowik (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości.CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski - 2018-09-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)