ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Mysłowice oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 13,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. wspieranie osób niepełnosprawnych w realizacji codziennych czynności;2. pomoc w udziale w zajęciach rehabilitacyjnych i rekreacyjnych; 3. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i medycznych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów, dotarciu do urzędu); 4. motywowania osób niepełnosprawnych do aktywności społecznej, wspomaganie kształtowania właściwych relacji osób niepełnosprawnych z otoczeniem i środowiskiem lokalnym;5. wspieranie osób niepełnosprawnych w dążeniu do samodzielności życiowej; 6. pomoc w innych potrzebach zgłoszonych przez osoby niepełnosprawne wynikające z ich indywidualnych potrzeb; 7. monitoring i sprawozdawczość z wykonywanych zadań ;8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną ;9. opracowanie wspólnie z pracownikiem socjalnym planu pracy z osobą niepełnosprawną.Wymagania niezbędne: wykształcenie kierunkowe - dyplom uzyskania tytułu zawodowego asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. 2012, poz. 184 późniejszymi zmianami); lub wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika, psychologia, praca socjalna itp.) oraz certyfikat ukończonego kursu zawodowego do pracy w charakterze asystenta osoby niepełnosprawnej; udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi (zaświadczenie, referencje, świadectwa itp.); niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:Potwierdzona świadectwami, certyfikatami, zaświadczeniami znajomość języka migowego PJM lub SJM , SKOGN.
Data publikacji: 2018-03-10
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. wspieranie osób niepełnosprawnych w realizacji codziennych czynności;2. pomoc w udziale w zajęciach rehabilitacyjnych i rekreacyjnych; 3. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i medycznych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów, dotarciu do urzędu); 4. motywowania osób niepełnosprawnych do aktywności społecznej, wspomaganie kształtowania właściwych relacji osób niepełnosprawnych z otoczeniem i środowiskiem lokalnym;5. wspieranie osób niepełnosprawnych w dążeniu do samodzielności życiowej; 6. pomoc w innych potrzebach zgłoszonych przez osoby niepełnosprawne wynikające z ich indywidualnych potrzeb; 7. monitoring i sprawozdawczość z wykonywanych zadań ;8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną ;9. opracowanie wspólnie z pracownikiem socjalnym planu pracy z osobą niepełnosprawną.Wymagania niezbędne: wykształcenie kierunkowe - dyplom uzyskania tytułu zawodowego asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. 2012, poz. 184 późniejszymi zmianami); lub wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika, psychologia, praca socjalna itp.) oraz certyfikat ukończonego kursu zawodowego do pracy w charakterze asystenta osoby niepełnosprawnej; udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi (zaświadczenie, referencje, świadectwa itp.); niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:Potwierdzona świadectwami, certyfikatami, zaświadczeniami znajomość języka migowego PJM lub SJM , SKOGN.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; podpisanie oświadczenia dotyczące niekaralności, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz braku ograniczeń w sprawowaniu władzy rodzicielskiej i realizacji obowiązku alimentacyjnego; podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu. rekrutacji.Termin i miejsce składania dokumentów:W terminie do dnia 14.03.2018r. do godz.15.00 dokumenty należy złożyćw Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mysłowicachul. Gwarków 24 41- 400 Mysłowicew sekretariacie dyrektora I piętro pokój nr 28.Przy ofertach wysłanych pocztą liczy się termin dostarczenia do sekretariatu MOPS.Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem Oferta na stanowisko asystenta osoby niepełnosprawnej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Gwarków
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2018
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zabrze (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt telefoniczny z klientami, zbieranie zamówień, obsługa przydzielonych klientów, udział w spotkaniach handlowych
MERKUR 09 SP. ZO.O WARSZAWA - 2018-06-07 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kadr i płac, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
DBAŁOŚĆ O ESTSTEYKE I CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ, POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI, ORGANIZACJA ZAJĘĆ, WYDAWANIE POSIŁKÓW I SPRZĄTANIE PO POSIŁKACH
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Skierniewice (łódzkie)
Asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sławno (zachodniopomorskie)
Wspomaganie procesu sprzedaży produktu od analizy rynku, przygotowania oferty, do podpisania umowy i sprzedaży produktu, podejmowania działań marketingowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Miedzyń
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Kancelaria Doradcy Podatkowego BIUREX Michał Cielibała - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji (kontrole spawania, malowanie, dok. jakościowa prowadzonych prac). Nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewn., karty procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów - dokumentacja techniczna i komercyjna oraz korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców. Wymagana b. dobra znajomość jęz. ang. w mowie i piśmie. Wymagane posiadanie Certyfikatu Auditiora Wewnętrznego ISZ ISO 9001.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Rychtal (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej obrotów bezgotówkowych i gotówkowych wprowadzanie do systemu dowodów księgowych
Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z o. o. - 2018-01-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Gądki (wielkopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Skierniewice (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klienta internetowego (e-mail, kontakt telefoniczny oraz bezpośrednia obsługa na miejscu,- przygotowywanie ofert aukcyjnych i na stronie internetowej,- obróbka graficzna zdjęć i materiałów reklamacyjnych,- wykonywanie zdjęć produktów oraz reklamowych,- wprowadzanie sprzedaży do ewidencji,- pisanie tekstów i artykułów na serwisach,- pozycjonowanie podstawowe stron internetowych,- przygotowywanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa oraz ustawianie pomp do betonu.prowadzenie i obsługa betoniarek.
Internationaler Personalservice Baden-Württemberg - 2017-02-14 - Niemcy (Niemcy)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
projektowanie sieci
BLUE LINE ENGINEERING S.A. - 2017-02-07 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
-Obsługa klienta na stacji paliw [na kasie i na podjeździe],-Miejsce pracy: Autostrada A1 miejscowość Olsze,-Praca całodobowa, zmianowa,-Kontakt telefoniczny 781-955-407
AKO Joanna Kinowska Morzeszczyn - 2016-03-04 - Olsze (pomorskie)
-kontrola nad przestrzeganiem przepisów kodeksu pracy,-udział w negocjacjach, mediacjach zmierzających do zawarcia, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego,nadzór prawny nad roszczeniami, prowadzenie w tym zakresie repetytoriów, przygotowywania w tym zakresie pism kierowanych do Dłużników i innych organów,-udzielanie porad i konsultacji prawnych, opiniii prawnych, przygotowanie projetków wszelkich pism w zakresie świadczonych usług, reprezentacja interesów w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także reprezentacja w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami,-prowadzenie rejestru opinii, wyjaśnień i interpretacji prawnych,-obłsuga prawna biura
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
Wypełnianie dokumentów celnych.
TECHNO-ART Skład Celny SP. z o.o. - 2018-08-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi i indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami bengalskimi i indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
asysta podczas zabiegów, utrzymanie czystości w gabinecie, zaopatrzenie gabinetu, prowadzenie grafiku pacjentów
ARS DENTICA SPÓŁKA CYWILNA BARTOSZ GROSS I MATEUSZ SUDOLSKI - 2017-09-07 - Rawicz (wielkopolskie)
PRACA Z DZIECKIEM Z AUTYZMEM
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 29 - 2018-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, kontakt z siedzibą główną na Węgrzech
AKAT AKAI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
j.w
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
- KONKURS na wolne stanowisko asystenta sędziego. -Treść ogłoszenia jest dostępna na stronie http://www.tczew.sr.gov.pl/category/praca/ oraz w gablocie PUP Tczew. -Składanie dokumentów do 20.07.2016 r. w Siedzibie Sądu Rejonowego w Tczewie lub pocztą na adres ul. Kołłątaja 6, 83-110 Tczew, Oddział Administracyjny, II piętro, pok. 25 z adnotacją: "KONKURS Adm. 1102-3/16"
SĄD REJONOWY W TCZEWIE - 2016-07-01 - Tczew (pomorskie)
Firma: Biuro Projektowe TOKBUD zatrudni asystenta projektanta branży mostowej.OBOWIĄZKI:1) wykonywanie inwentaryzacji i dokumentacji rysunkowej,2) wykonywanie obliczeń elementów konstrukcyjnych,3) wykonywanie opisów, przedmiarów, kosztorysów,4) wyjazdy w teren (cała Polska) w celu pomiarów i wykonaniu badań obiektów.MIEJSCE PRACY: Skoczów, ul. Słoneczna 16UMOWA: po okresie próbnym umowa na stałe (pełny etat)WYNAGRODZENIE: min 2`700 zł brutto, do uzgodnienia (wszystko zależy od zaangażowania się w projekty)Zainteresowane osoby ( TYLKO absolwentów budownictwa lub studentów ostatniego roku) proszę o składanie CV i listu motywacyjnego na adres: biuro (at) tokbud.com.pl
Krzysztof Tokarek - 2018-03-14 - Skoczów (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Swadzim (wielkopolskie)