ASYSTENT DS. PRODUKCJI Gdańsk oferta pracy BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: ASYSTENT DS. PRODUKCJI

Wynagrodzenie: do 16 PLN

Zakres obowiązków: Wytwarzanie wyrobów medycznych oraz ich pakowanie. Czynny udział w procesach produkcyjnych. Praca w pozycji stojącej i siedzącej.

Data publikacji: 2018-03-21

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Budowlanych 68, 80-256 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wytwarzanie wyrobów medycznych oraz ich pakowanie. Czynny udział w procesach produkcyjnych. Praca w pozycji stojącej i siedzącej.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 16 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. PRODUKCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: mistrz produkcji w przemyśle farmaceutycznym

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 16 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
absolwent kierunków laboratoryjnych, analitycznych, chemicznych lub pokrewnych, dobra organizacja pracy, dokładność, cierpliwość. Miejsce pracy: Gdańsk-Matarnia. Kontakt mailowy: b.podobinska (at) biomaxima.com. Praca w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku.

Nazwa pracodawcy: BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
80-256 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: mistrz produkcji w przemyśle farmaceutycznym

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2018

Data dodania oferty pracy: 19.03.2018

Oferta pracy ważna do: 20.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 300 - 2 700 PLN

Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2018-04-25 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

przygotowywanie gabinetu stomatologicznego,asystowanie podczas zabiegu, podawanie leków i narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT DZIECI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI - od 1 000 PLN

prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z deficytami oraz dokumentacjiz tym związanej, opieka nad dziećmi w czasie nauki, zabawy, spacerów; prace porządkowe;
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl. Kontakt również telefoniczny (32-353-59-48 w.117) w godzinach: 7:00-15:00.
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 1 850 PLN

załadunek, rozładunek towaru, transport międzynarodowy towaru, dyspozycyjność - brak mozliwości zjazdu do Polski przez okres 3 lub więcej tygodni; doświadczenie jako kierowca w trasach międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szymiszów (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Sanok (podkarpackie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Prowadzenie sklepu internetowego.
"LADYBUQ" ART STUDIO DARIUSZ BEŁCH - 2016-10-20 - Albigowa (podkarpackie)

PERSONEL POMOCNICZY - KASJER/SPRZEDAWCA - od 13 PLN

obsługa kasy zgodnie z obowiązującymi zasadami, rozliczenie kasy, dbanie, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Pyskowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 200 PLN

Asysta przy lekarzu stomatologu, sterylizacja narzędzi, opieka nad sterylizacją
Ilona Kolberg Dent-Art - 2018-04-18 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT W BIURZE - od 900 PLN

obsługa cudzoziemców korzystających ze wsparcia Fundacji
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - 1 800 - 2 100 PLN

Telefoniczna oraz pisemna obsługa zapytań i reklamacji wpływających do banku, obsługa systemów informatycznych w zakresie pracy zespołu, sprzedaż produktów bankowych, współpraca z innymi jednostkami banku.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 13 PLN

Pomoc w prowadzeniu rekrutacji, prowadzenie biura, obsługa pracowników, prace biurowe. Umowa zlecenie od zaraz na okres 1 roku, ok. 40 godz. tygodniowo. Miel widziani studenci.
APT JOB CENTER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Ząbki (mazowieckie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentacji, organizowanie korespondencji, przygotowanie ofert handlowych, wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń serwisowych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT/KA - od 1 900 PLN

j.w
JavaX Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Chrzanów Mały (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Dbanie o czystośc i porządek w palcówce, pomoc dzieciom przy czynnościach higienicznych, samoobsługowych, przygotowywanie i sprzątanie po posiłkach, pomoc dzieciom w codziennych czynnościach (w toalecie, ubieraniu się, przebieraniu itp.), pomoc w opiece nad dziećmi podczas zajęć, zabaw swobodnych oraz na spacerach, wycieczkach, placu zabaw itp., pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych, przygotowywaniu pomocy dydaktycznych, dekoracji itp., asystowanie nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, pomoc w codziennych czynnościach zleconych przez nauczyciela lub dyrektora wynikających z prawidłowego funkcjonowania przedszkola.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kębłowo (pomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 900 PLN

bieżąca współpraca z firmą zawnetrzną obsługującą spółkę oraz z kadrową i księgową, współpraca z zarządem, tworzenie dokumentów, opieka nad obiegiem dokumentów, organizacja spotkań
Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo-Handlowe ,,AVENA" Sp. z o. o. Piaseczno - 2015-12-30 - Piaseczno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY - OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 800 PLN

Program - Zatrudnienie osób do 30 roku życia. Uruchamianie i ustawianie maszyn produkcyjnych, kontrolowanie procesu produkcyjnego zgodnie z wymogami ISO, optymalizacja procesów produkcyjnych, dbanie o właściwą eksploatację parku maszynowego, rozliczanie produkcji w systemie ERP,wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem procesu produkcyjnego, praca zgodnie ze standardami norm ISO, przekazywanie zmiany, dbanie o jakosciowe i terminowe wykonywanie zadań, codzienna komunikacja i współpraca na wysokim poziomie, dbanie o porządek na obszarze produkcji.Wymagania: wykształcenie zawodowe mechanik, elektronik, elektryk. Wymagane doswiadczenie mechaniczne, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, uprawnienia na wózki jezdniowe, uprawnienia na suwnice z poziomu roboczego, uprawnienia SEP do 1 kw, umiejętnosci z obszaru ogólnej mechaniki, elektryki, elektroniki, obsługa komputera, komunikacja i współpraca na wysokim poziomie, kultura osobista. Pracodawca zapewnia odpowiednie przyuczenie do pełnienia stanowiska.
P.P.H.U. POLIPACK SpółkaJawna Irena Więckowska i Katarzyna Kolmetz - 2016-04-07 - Gościcino (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

obsługa klienta
P i B sp. z o.o. - 2018-02-20 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)

Asystentka Dyrektora Finansowego - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
przygotowywanie zestawień, raportów
prowadzenie kalendarza spotkań
nadzór nad pracami biura
dbałość o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

ASYSTENT DS ADMINISTRACJI I TŁUMACZEŃ - od 3 500 PLN

Wykonywanie bieżących tłumaczeń(ustnych oraz pisemnych) na potrzeby Zarządu, wspieranie w zakresie tłumaczeń pozostałych działów Spółki, wspieranie Prezesa Zarządu w działaniach administracyjno-organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Drwalew (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

kontakt z klientami, oofertowanie, spotkania handlowe
LIGHT ERP Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW, OPISYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE DO DALSZEGO KSIĘGOWANIA, WPROWADZANIE DANYCH DO DEKRETACJI, OBSŁUGA PROGRAMÓW INSERT (RACHMISTRZ, REWIZOR, SUBIEKT, GRATYFIKANT),PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO WYDANIA KLIENTOM. Praca w godz. 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-9, telefoniczny w godz. 8-10.
Biuro Rachunkowe ELBO s.c. Elżbieta Piwowarska, Bożena Landwójtowicz - 2016-05-02 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU (POWER) - 997,4 PLN

obsługa dokumentów i korespondecnjiorganizowanie spotkań wewnetrznych i zewnetrznychsporządzanie notatek ze spotkańprzygotowywanie raportów i prezentacjiwspółpraca z działami spółkidbanie o wizerunek i prawidłowe działanie sekretariatukoordynacja przepływu informacjireprezentowanie firmy wobec kontrahentów zewnetrznychzapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)