ASYSTENT/KA BIURA Piła oferta pracy APT JOB CENTER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA BIURA
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w prowadzeniu rekrutacji, prowadzenie biura, obsługa pracowników, prace biurowe. Umowa zlecenie od zaraz na okres 1 roku, ok. 40 godz. tygodniowo. Miel widziani studenci.
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: APT JOB CENTER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 66, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w prowadzeniu rekrutacji, prowadzenie biura, obsługa pracowników, prace biurowe. Umowa zlecenie od zaraz na okres 1 roku, ok. 40 godz. tygodniowo. Miel widziani studenci.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobre zdolności organizacyjne, komunikatywność, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość j. niemieckiego, angielskiego lub rosyjskiego
Nazwa pracodawcy:
APT JOB CENTER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 66, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 66
danePracodawcy_nrKraz: 7734
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 02.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza dostarczanych dokumentów, wstępne przygotowywanie dokumentacji do urzędów, sądów itp. archiwizacja, stała współpraca z doradcą podatkowym.
KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO KAMIŃSKI MIECZYSŁAW KAMIŃSKI - 2017-03-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rejestracja pacjentów, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, asysta przy zabiegach stomatologicznych.
Klinika SOREA Katarzyna Zawadzka - 2016-03-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji biurowej. Organizacja spotkań biznesowych. Prowadzenie dziennika korespondencji. Odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie siecią internetową
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Lubzina (podkarpackie)
Fakturowanie usług, monitoring i windykacja należności, sporządzanie rejestrów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc księgowej w segregacji dokumentów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Piotrawin (lubelskie)
Bieżąca kontrola pracy i stanu technicznego maszyn produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji. Udział w analizowaniu przyczyn awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych. Remonty, naprawa, czyszczenie i konserwacje maszyn i urządzeń.
Wytwórnia Klejów i Zapraw Budowlanych SA - 2016-09-27 - Zgierz (łódzkie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie kosztów działalności organizacji.Rozliczanie wynagrodzeń.Prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Planowanie przestrzenne, obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu, tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Łódź (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, obsługa podatników, sporządzanie deklaracji do US i sprawozdań do GUS
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-04-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pomoc przy opiece nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpraca z innymi działaniami, nadzór nad współpracą z Firmami zewnętrznymi, weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, sporządzanie umów, zleceń, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, inne bieżące sprawy administracyjno-biurowe.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
ELEKTROSYSTEM SP. Z O.O. - 2018-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa klientów Domu Maklerskiego. Podpisywanie umów i aneksów w imieniu Domu Maklerskiego. Przyjmowanie i przekazywanie zleceń na Giełdę Papierów Wartościowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30 lub 9:15-17:15. Wymagane wykształcenie wyższe lub osoby w trakcie studiów - kierunek: matematyka, fizyka, ekonomia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Uprawnienia: licencja maklera papierów wartościowych będzie dodatkowym atutem. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność radzenia sobie ze stresem. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 32-208-14-01) lub e-mail: habrajski (at) bdm.com.pl lub pocztowy (PUNKT OBSŁUGI KLIENTA - ul. 3 Maja 23, 40-097 Katowice).
DOM MAKLERSKI BDM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi, organizacja czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Grójec (mazowieckie)
sprawowanie opieki nad osobami niepełnosprawnymi z zaburzeniami psychicznymi, pomoc w prowadzeniu wyznaczonych treningów, pomoc w ubieraniu sie, spożywaniu posiłków, zaspokajaniu potrzeb życia codziennego, pomoc w pracach porządkowych na terenie plecówki,
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Bytów (pomorskie)
Asysta w gabinecie stomatologicznym.
NZOZ Ortodonta, Stomatolog, Chirurg - 2018-01-17 - Nysa (opolskie)
przyjmowanie dokumentów od klientów i ich segregacja, ewidencja dokumentów ksiegowych w książkach przychodów i rozchodów oraz w programach pełnej księgowości, obsługa urzadzeń biurowych, praca w programie płatnik
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Szycie cholewek do obuwia
Zakład Obuwniczy "CHOL-BUT" s.c. - 2017-03-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wg
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
nauka matematyki
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie - 2018-01-24 - Bytów (pomorskie)
Asysta i nadzór czynności związany z prowadzeniem firmy w tym organizacja imprez, prowadzenie dokumentacji, praca bezpośrednia z klientem, organizacja pracy lektorów.
Agnieszka Mold AmberShire Centrum Kulturalno-Językowe - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
Realizacja zadań w zakresie prowadzenia obsługi socjalnej w Oddziale:1. Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie obsługi procesu zatrudniania pracownika - pomoc.2. Przygotowywanie raportów, zestawień dotyczących spraw pracowniczych - pomoc.3. Weryfikacja czasu pracy pracowników w systemie informatycznym.4. Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji - pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: sródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)