ASYSTENT DS. PLANOWANIA I LOGISTYKI Przytoczna oferta pracy MIB-POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT DS. PLANOWANIA I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie przy organizowaniu transportów krajowych i międzynarodowych, pomoc przy prowadzeniu aktualizacji harmonogramu dostaw w oparciu o plan produkcji
Data publikacji: 2019-08-30
Lokalizacja: Przytoczna (lubuskie)
Pracodawca: MIB-POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DWORCOWA 19, 66-340 Przytoczna, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie przy organizowaniu transportów krajowych i międzynarodowych, pomoc przy prowadzeniu aktualizacji harmonogramu dostaw w oparciu o plan produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. PLANOWANIA I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przytoczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przytoczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pakietu Ms Office, dobra organizacja pracy, j. angielski - podstawowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MIB-POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 19, 66-340 Przytoczna, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Przytoczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przytoczna
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e769624575ef937c4a51701c8ffff56d
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, scisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Refox Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-25 - Nadarzyn (mazowieckie)
- Naprawa samochodów osobowych i dostawczych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Mile widziane wykształcenie zawodowe lub średnie kierunkowe: Mechanik samochodowy. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika lub elektromechanika samochodowego. Wymagane umiejętności mechanika lub elektromechanika samochodów osobowych i dostawczych. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-255-31-55) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mysłowicka 67, 40-474 Katowice).
Moto-Rem FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie ofert. Wsparcie działu marketingu i sprzedaży. Obsługa dokumentów przetargowych, handlowych, produkcyjnych.
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-25 - Malbork (pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w adm. biurowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, kontakt z nowymi klientami i prezentacja standardowej oferty, tworzenie pism, korespondencji, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, bieżąca obsługa dok. zarządu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi in company. Min 12h zegarowych lub więcej. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo (adres do ustalenia).
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-30 - Wejherowo (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tychy (śląskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2018-01-24 - Ruszowice (dolnośląskie)
• Dojazd do pacjentów• Pomoc w wykonywaniu badań• Wykonywanie badań po odbyciu szkolenia
EURO CARDIO Sp.zo.o. - 2016-11-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialnosć za porządek w magazynie z produktami, wspomaganie pracy prezesa. Dziesięć godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-12.
AURORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)
- analiza otrzymanej dokumentacji technicznej i projektowej- opracowanie dokumentacji projektowej dla projektantów do projektów budowlanych celem uzyskania pozwolenia na budowę- wykonywanie rysunków architektonicznych i konstrukcyjnych z uwzględnieniem wytycznych inwestora oraz uwzględnieniem przepisów prawa budowlanego i miejscowego planu- uzyskanie odpowiednich decyzji i uzgodnień koniecznych do otrzymania pozwolenia na budowę- przygotowanie adaptacji projektów gotowych Rodzaj umowy:Umowa o staż lub umowa zlecenie
PROJ - COMPLEX MAŁGORZATA TERESA KACZMAREK - 2019-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach, realizowanie zadańadministracyjno-biurowych, obsługa rozmów telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej, kopiarki itd., bieżące przekazywanie korespondencji przychodzącej, godne reprezentowanie sekretariatu Zarządu
KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Strzegom (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów, ewidencji czasu pracy, obsługa administracyjna skarbca; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; praca w Pabianicach
TESCO Polska sp. z o.o. - 2016-06-01 - Pabianice (łódzkie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty do wykonywania zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków,obsługa rentgena stomatologicznego,prowadzenie dokumentacji związanejz rejestracją pacjentów
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w księgowości. Praca w dziale Zakładowej Kontroli Produkcji.
P.P.H.BarwaSam Waldemar Sitek , Krzysztof Zawistowski s.c. - 2016-04-28 - Owczarnia (mazowieckie)
Planowanie i prowadzenie pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka, jego zdolności i zainteresowania
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie czynności z zakresu obsługi prawnej pod kierunkiem radcy prawnego, pomoc technicznaw zakresieprac biurowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Asystent do spraw wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju. Oferta stażu dla osoby bezrobotnej z określonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Sokółka (podlaskie)
Wykształcenie: zawodowe; znajomość rysunku technicznego; może być osoba chętna do przyuczenia; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANIKI PRECYZYJNEJ WIECZOREK TADEUSZ - 2019-02-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu, obsługa interesantów, sporządzanie pism.I zmiana godz. 07:30-15:30 pn - ptOferta stażu dla osób do 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
POMOC W DZIALE SPRZEDAŻY, FAKTUROWANIE, OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
asystent urbanisty
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Rzgów (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2017-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent w dziale higieny żywności i żywienia.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płońsku - 2018-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bobowa (małopolskie)
Asystent fryzjera-obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1) Prowadzenie sekretariatu• Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, • Obsługa firmowej poczty elektronicznej, • Redagowanie pism,• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2) Reprezentowanie firmy• Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, • Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, • Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3) Wsparcie przełożonego• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,• Umawianie spotkań przełożonego,
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)