ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ Skarszewy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zamówień, obsługa programu Subiekt, wypisywanie listów przewozowych, obsługa pakietu Office, korespondencja z klientem.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Skarszewy (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Skarszewy, powiat: starogardzki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zamówień, obsługa programu Subiekt, wypisywanie listów przewozowych, obsługa pakietu Office, korespondencja z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarszewy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Projektowanie stacji bazowych dla operatora telefonii komórkowej,Inwentaryzacje budynków, kominów i wież,
2S SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
BOŻENA HAJDUK LEK.STOM. NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORTODENTAL - 2017-05-26 - Chojnice (pomorskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://www.asp.katowice.pl/news/post/2776/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej-w-dziale-administracyjno-technicznym-i-zamowien-publicznymZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
obsługa podajnika maszyny wtryskowej do tworzyw sztucznych lub piły do cięcia profili, przestrzeganie procedur jakościowych, kontrola jakościowa wyrobu, nadzór nad poprawnym przebiegiem procesu, prace porządkowe na stanowisku pracy
VORWERK AUTOTEC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Uzupełnianie dokumentacji szkolnej; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; przesyłanie dokuemntacji do właściwych instytucji edukacyjnych;
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
współpraca z nauczycielemw zakresie zapewnienia opieki uczniom, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Małkinia Górna (mazowieckie)
praca w prywatnym przedszkolu Lenkowo we Wrząsowicach
VICTORIA CENTER PIOTR KOLBER - 2017-08-04 - Wrząsowice (małopolskie)
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015r., poz. 1390 ), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Asystent rodziny będzie świadczył usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może też towarzyszyć rodzinie poza miejscem jej zamieszkania zgodnie z harmonogramem usług ustalanym wspólnie z rodziną w porozumieniu z pracownikiem socjalnym.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-08-16 - Sulików (dolnośląskie)
Aktywne wspierania codziennej pracy Prezesa oraz czuwanie nad kalendarzem Zarządu firmy, organizacja spotkań i podróży służbowych, przygotowywanie i udział w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie raportów, zestawień oraz zbieranie informacji na bieżące potrzeby Zarządu,obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, współpraca z firmami zewnętrznymi,obsługa administracyjno-biurowa firmy;Praca od 8.00-16.00; Kontakt z pracodawcą osobisty i tel. w godz.8.00-16.00 oraz poprzez e-mail.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-05-19 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzenie danych do systemu księgow-kadrowego, weryfikacja dokumentów pod względem poprawności, zarządzanie biurem,
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentów księgowych, poznanie obsługi programów księgowych, poznanie sposobu prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, karty podatkowej, ryczałtu.Przygotowanie deklaracji VAT-7, obliczanie zaliczek.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie terenu zewnętrznego przy Urzędzie Marszałkowskim ul.Kościuszki i Głowackiego
PHU "Cymes" Kamil Kokoszka - 2016-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pełnienie funkcji asystenta koordynator w projekcie EFS, przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i rekrutacji uczestników , organizacja doradztwa, stały kontakt z uczestnikami, nadzór nad porwadzonymi formai wsparcia, prowadzenie biura projektu
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office, doświadczenie w branży metalowej, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość języka angielskiego i niemieckiego - dodatkowy atut.Składanie zapytań ofertowych i negocjacje handlowe z dostawcami,Zamawianie surowców i utrzymanie stanu magazynowego,Kontrola i zapewnienie terminowości realizacji dostaw,Poszukiwanie nowych dostawców,Rejestracja dokumentów w systemie,Udział w projektach w ramach Działu Logistyki.Pracodawca zapewnia rozwój i możliwość podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, ciekawe zadania oraz możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, niezbędne narzędzia pracy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny)
POLNET Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2016-03-15 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe, tłumaczenie spotkań niemiecko-polskich.
ALKOM SERWIS SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czerwonak (wielkopolskie)
cięcie mechaniczne grzybów
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2018-05-17 - Borucino (wielkopolskie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
Przygotowywanie i konfiguracja sprzętu dla pracowników, monitorowanie stanu urządzeń, pozyskiwanie wycen sprzętu, utrzymywanie stanów magazynowych sprzętu oraz części zamiennych IT.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzątanie magazynów, sanitariatów, terenu zewnętrznego, biur
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie gabinetu stanowiska pracy lekarza stomatologa, kompletowanie zestawów leków i wyrobów medycznych, przygotowanie wycisków i wypełnień
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
wyjażdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahenatmi m. in. z Wietanmu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac administracyjnych, obsługa handlowa bieżących klientów, obsługa zamówień, wsparcie organizacyjne firmy w codziennych zadaniach, aktualizacja strony internetowej i sklepu internetowego, zapewnienie właściwego przepływu informacji, wsparcie pracy zespołu, współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych, twoerzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi i nowymi kleintami
ALFATEC Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzętu biurowegoobsługa klientaobsługa systemu rezerwacyjnego obsługa kasyStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent przy wykonywaniu badań organów oraz głównych układów w organizmie ludzkim - innowacyjne badania zakresu diagnozy w celu profilaktyki oraz ukierunkowania poprawy zdrowiaZadania: m. in. drukowanie wyników; podstawowe wyjaśnianie opisanych wyników, notowanie opisów specjalisty wykonującego badania, udzielanie odpowiedzi na proste pytania w zakresie wykonywanych badań (np. objaśnianie działania i skuteczności)
"Pegaz" Krzysztof Pietkiewicz - 2018-03-12 - Łomża (podlaskie)