ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Konstancin-Jeziorna oferta pracy CENTRUM KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: uzgadnianie sald i rozrachunków; wprowadzanie faktur do systemu księgowego; sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym; kontakt z klientem obcojęzycznym
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielawska 14A, 05-520 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uzgadnianie sald i rozrachunków; wprowadzanie faktur do systemu księgowego; sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym; kontakt z klientem obcojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstancin-Jeziorna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstancin-Jeziorna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: rzetelność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność bieżącej analizy przepisów; chęć podnoszenia kwalifikacji; umiejętności analityczne; umiejętność pracy na liczbach; wysokie zdolności interpersonalne; wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CENTRUM KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Bielawska 14A, 05-520 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Konstancin-Jeziorna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konstancin-Jeziorna
Ulica pracodawcy: Bielawska
Numer budynku pracodawcy: 14A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28573e9345d8bccd0b17fe224e8ba8ca
Podobne oferty pracy
Prowadzenie biura Dyrektora Generalnego oraz współpraca przy realizacji bieżących zadań biura, przygotowywanie i pilotowanie spotkań biznesowych oraz wizyt, udzielanie wsparcia w zakresie raportowania wewnętrznego. sporządzanie korespondencji biznesowej oraz dokumentacji przedsiębiorstwa. Planowanie podróży służbowych Dyrektora Generalnego i członków zespołu kierowniczego oraz rozliczenie odpowiednich kosztów. Zamawianie, kontrola/wydanie, rozliczenie materiałów biurowych. Przyjęcie i rozdzielenie poczty zewnętrznej oraz dostaw kurierskich. Przedstawianie własnych projektów i współpraca w ramach CIP (Proces Ciągłego Ulepszania). wykonywanie pozostałych zadań w ramach wiążących poleceń i regulaminu Grupy Weber - Hydraulika.
Weber- Hydraulika Sp z o.o. - 2018-03-09 - Wykroty (dolnośląskie)
opracowywanie projektów architektonicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Piła (wielkopolskie)
pomoc w zabiegach dentystycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie stanowiska pracy: dezynfekcja, sterylizacja narzędzi; czynna asysta w zabiegach stomatologicznych; rejestracja pacjentów; prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kłaj (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie podatków, kontakty z ZUS i US
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Mława (mazowieckie)
Firma prowadzi księgi rachunkowe dla firm zarządzanych przez osoby mówiące w języku arabskim.Zatrudniona osoba będzie asystowała księgowej w sprawach tych firm, prowadziła korespondencje e-mailową z klietami, rozmowy telefoniczne .Język arabski niezbędny do wykonywania bowiązków, angielski do komunikacji z przełożonym.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Otwock (mazowieckie)
Wspomaganie w działalności dyrektorów.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie pod nadzorem projektanta opracowań projektowych dla branży mostowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obieg dokumentów, klasyfikacja i poufność dokumentacji, przechowywanie i archiwizacja, obsługa rachunków bieżących, obsługa rachunków oszczędnościowych i ROR, obsługa stałych zleceń płatniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Podegrodzie (małopolskie)
Projektowanie, rysowanie cad, kosztorysy Norma, oferty MS Office
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ślesin (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu finansowo-księgowego "FIRMA", segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów z rejestrem VAT
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przeładowanie i przełożenie towarów na regały
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Topole (pomorskie)
x
ARGEO USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE PIOTR CZARNIECKI - 2019-07-15 - Białystok (podlaskie)
pomoc przy pracy w ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Ujazd (łódzkie)
( mile widziane : obsługa maszyny do szycia i wykonywanie rękodzieła -szydełko, druty), wprowadzanie produkcót do sklepu internetowegoprzygotowywanie wysyłekobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
Główne zadania asystenta rodziny reguluje Art. 15 & 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1111 t. j.) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-08-02 - Boguchwała (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozliczeń i analiz finansowych, przygotowywanie raportów, prowadzenie dokumentacji księgowej, bieżąca weryfikacja poprawności dokumentacji, współpraca z innymi komórkami firmy i jednostkami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kokotów (małopolskie)
egregowanie dokumentó księgowych, obsługa programu PŁATNIK, archiwizacja dokumentów itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Świętochłowice (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w wykonywaniu zadań i podejmowaniu decyzji, um. zarządzania czasem własnym, wysoka kultura osobista; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa bieżących spraw adm.-biurowych, wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa urządzeń biurowych sekretariatu, ewidencja i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, praca w systemie MS Office, generowanie oraz porządkowanie dokumentacji, obsługa kontraktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gliwice (śląskie)
weryfikacja tekstów prawniczych oraz tłumaczenie prawnicze z j. angielskiego na j. arabskipraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
uzupełnianie, wprowadzanie dokumentacji, uzupełnianie faktur, rozliczanie pracowników
Maxvega Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2019-05-17 - Puławy (lubelskie)
korespondencja emailowa oraz rozmowy tel. z kontrahentami z zagranicy, organizowanie zachranicznych podróźy słuzbowych, przygotowywanie raportów i analiz, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur zagranicznych, umawianie spotkamn biznesowych
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2017-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, współpraca z inżynierem
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-21 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
Doświadczenie zawodowe mile widziane, umiejętność spawania migomatem.
PPHU KOTŁOSPAW s.c. - 2018-10-09 - Pleszew (wielkopolskie)
Asysta stomatologiczna, sterylizacja narzędzi, obsługa pacjentów
Gruszka & Gruszka Dental Clinic Anna Gruszka-Jaszczuk, Katarzyna Gruszka s.c. - 2019-05-07 - Frampol (lubelskie)
asystentka lub higienistka stomatologiczna
Halina Głowacka MODENT - Stomatologiczna Poradnia Zdrowia - 2017-07-05 - Tarnów (małopolskie)