ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Puławy oferta pracy Maxvega Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: uzupełnianie, wprowadzanie dokumentacji, uzupełnianie faktur, rozliczanie pracowników
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: Maxvega Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 22, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uzupełnianie, wprowadzanie dokumentacji, uzupełnianie faktur, rozliczanie pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puławy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość programów handlowych, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, jedna zmiana 8-16
Nazwa pracodawcy: Maxvega Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Składowa 22, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?629a80f0ef815b0fc343e1d9205b1ace
Podobne oferty pracy
jw.
DRYVIT SYSTEMS USA (EUROPE) Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Introligator/pracownik Produkcyjny
P.P.H. "EMPOL" Emilia Podskarbi - 2016-04-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
OBSŁUGA RECEPCJI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POMOC W DZIALE HANDLOWYM
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Skierniewice (łódzkie)
Asystent przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami opracowania harmonogramu robót i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
POMOC W TRENINGACH MŁODOCIANYCH DRUŻYN PIŁKARSKICH
kontakt przez OHP - 2018-06-26 - Opole (opolskie)
- Wsparcie w zakresie rozwiązywania kwestii prawnych oraz przygotowywanie dokumentów prawnych Spółki. Bieżące wsparcie partnerów i menedżerów w przygotowaniu raportów, statystyk, zestawień z działalności Spółki na poziomie regionalnym i globalnym (uzupełnianie dokumentacji, baz danych oraz przygotowywanie raportów). Przygotowywanie rocznych rozliczeń Spółki dla Institute of Chartered Accountants of England and Whales. Przygotowywanie raportów dla regionu EMEIA (Europe Middle East India & Africa). Zarządzanie i kontrola dokumentacji Spółki. Zarządzanie bazami danych Spółki. Wsparcie w przyjmowaniu oraz promocjach dla nowych partnerów, organizowanie spotkań, rozmów kwalifikacyjnych oraz pracy asystentek biurowych w tym zakresie.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 8:30-12:30. Wymagane wykształcenie wyższe, min. poziom licencjatu. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie niezbędne doświadczenie w administracji w międzynarodowej firmie korporacyjnej, znajomość organizacji firm korporacyjnych. Wymagane umiejętności: bardzo dobra organizacja pracy, podejmowanie niezależnych decyzji, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku oraz wrażliwość na różnice kulturowe, biegła znajomość MS Office, dokładność i punktualność, samodzielność, umiejętność oraz chęć szybkiego uczenia się i adaptacji w nowym środowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Katowice (śląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁACZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych, bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym, przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów, opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych, realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, bezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-26 - Borek (warmińsko-mazurskie)
doradztwo i sprzedaż okularów i soczewek kontaktowych
SALON OPTYCZNY - ŚWIAT OKULARÓW BOŻENA MACIEJEWSKA - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu dla osób po 29 rż.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Umawianie spotkań, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Oferta ostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 558 276 672.
ARMORA Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym.
Usługi Transportowe Marzena Tomaszewska - 2017-02-15 - Kopina (lubelskie)
kontrola wyrobów
SLAWKORN Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne - Sławomir Jereczek - 2019-02-26 - Rzepnica (pomorskie)
prace ksiegowe
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- opiekowanie się wraz z nauczycielem 25 dzieci podczas zabaw w sali i w ogrodzie przedszkolnym, podczas spacerów, wycieczek - pomaganie w ubieraniu i rozbieraniu się dzieci, przed i po wyjściu poza terenem budynku przedszkolnego, do zajęć gimnastycznych- pomaganie 2-5-3 latkom podczas załatwiania potrzeb fizjologicznych- pomaganie dzieciom 3-4 latkom przy spożywaniu posiłków- obserwacja i współprowadzenie różnorodnych zajęć, gier i zabaw indywidualnych i zespołowych z dziećmi- wykonywanie innych poleceń dyrektora związanych z pracą w grupie przedszkolnej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Zagórzany (małopolskie)
segregowanie dokumentów biurowych, wprowadzanie do systemu, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Węgrzynowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
KOZBI ZBIGNIEW KOZAK - 2017-06-21 - Brzeg (opolskie)
Wypisywanie zleceń, pozyskiwanie klientów, pozyskiwanie ładunków z giełd transportowych, kontrola dokumentów
MATEX TRANSPORT S.C. MONIKA SOBOLEWSKA, TOMASZ SOBOLEWSKI - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, organizowanie zaopatrzenia i bieżącej sprzedaży, kontakt z dostawcami zagranicznymi, dbałość o powierzony towar
Dorota Paczkowska - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
POMOC PRZY ZARZĄDZANIU GRUPĄ POJAZDÓW DO 3,5 T . OBSŁUGA PROGRAMÓW TRANSPORTOWYCH, FAKTUROWANIE, MONITOROWANIE PŁATNOŚCI.
PPHU VERSO Przebięda-Ćwik Jolanta - 2017-02-14 - Dębica (podkarpackie)
- wprowadzanie danych do systemu księgowego- przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Słupca (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zawiercie (śląskie)
Sprawdzanie dokumentacji, ewidencja zakupów, faktur i sprzedaży, wprowadzanie wyciągów.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Włodawa (lubelskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie z działalnością kancelarii prawnej, sporządzanie pism prawnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Płock (mazowieckie)
Transport międzynarodowy. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie, kurs na przewóz rzeczy, prawo jazdy kat. C+E. Godziny pracy wg umów transportowych. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
SPEDYCJA GOLDEN Internat. Transport E.J.A. Pietryszyn, D. Dziedzic Sp. J. - 2016-05-05 - Rybnik (śląskie)
Opieka domowa nad osobą starszą, niepełnosprawną.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA CZERSK - 2019-05-09 - Czersk (pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bobowa (małopolskie)