ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Brodnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie oraz segregowanie chronologiczne dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa, wprowadzanie dokumentów do programu LeftHand, kontrola rejestrów VAT oraz KPiR, obliczanie zaliczek PIT oraz CIT, sporządzanie deklaracji Vat-7 oraz VAT-7K
Data publikacji: 2016-06-08
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie oraz segregowanie chronologiczne dokumentów, kontrola formalno-rachunkowa, wprowadzanie dokumentów do programu LeftHand, kontrola rejestrów VAT oraz KPiR, obliczanie zaliczek PIT oraz CIT, sporządzanie deklaracji Vat-7 oraz VAT-7K
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Data zakończenia pracy: 19.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, znajomość podstawowych zagadnień księgowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2016
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku frmy, kontakty telefoniczne z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca biurowa, praca przy projektach budowlanych architektonicznych, projektach wnętrz, projektach zieleni
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wsparcie w zarządzaniu; wsparcie obywateli zagranicznych w przeprowadzce do Europy; przygotowywanie dokumentów wizowych;
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, przygotowanie dok. do ujęcia w ewidencji księgowego, rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT, rozliczenie zakupu materiałów, sporządzanie wydruków ewidencji księgowej, rozliczanie delegacji, archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgoej i płacowej itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Padniewko (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja pacjentów ,prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta, rejstracja pacjentów, obsułga kasy fiskalnej, asystowanie podczas podstawowych zabiegów, dbanie o estetyczny wygląd gabinetu, przygotowanie miejsca pracy stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa wyłącznie połączeń przychodzących i emaili.
"LEASINGTEAM" sp. z o.o. - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Asystowanie lekarzowi w trakcie zabiegów stomatologicznych u pacjenta, dezynfekcja narzędzi, wywiad z patcjentem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Grójec (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Mycie, sterylizacja narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Villa Dentex Przychodnia - 2016-11-09 - Czepielin (mazowieckie)
-przestrzeganie przepisów dotyczących działalności Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Kętrzynie,-podporządkowanie się zasadom dyscypliny pracy i ścisłe przestrzeganie określonego, przez przełożonych, czasu pracy, sumienne wykonywanie powierzonych czynności, związanych z utrzymywaniem pomieszczeń w czystości i dbanie o ich estetyczny wygląd,-utrzymywanie porządku i przeprowadzanie dezynfekcji w pomieszczeniach ośrodka, na zasadach określonych w Wytycznych, zaleceniach i organizacji zabezpieczenia medyczno-sanitarnego w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców zatwierdzonych przez Komendanta W-MOSG,-racjonalne gospodarowanie środkami czystości i sprzętem przeznaczonym do sprzątania zgodnie z jego przeznaczeniem,-dbanie o należyte i zgodne z przepisami korzystanie z przydzielonego sprzętu mechanicznego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
do obowiązków będzie należało: asystowanie w zadaniach merytorycznych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, w tym kontakty z urzędami i kontrahentami, administrowanie dokumentacją, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa gości
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2017-03-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.Sporządzanie pism.Pomoc administracyjna w zakresie wprowadzania danych do programu Finansowo-Księgowego.
P.P.H.U. MINI - MAXI Irena Wydra - 2017-09-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
nadzór nad pracami montażowymi (przyłącza gazowe), przygotowanie dokumentacji odbiorowej, monitorowanie zasobów materiałów na budowie, realizacja zakupów
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-03-24 - Przeginia (małopolskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
asystent nauczyciela klasy i asystent wychowawcy świetlicy szkolnej
Szkoła Podstawowa Nr 13 - 2017-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych oraz sprzedaż usług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji
Poczta Polska S. A. - 2017-12-05 - Police (zachodniopomorskie)
opracowywanie koncepcji projektowych, sporządzanie dokumentacji projektowej, współudział w cyfrowym opracowywaniu projektów, przygotowywanie korespondencji
NSBC POLSKA Sp. z o.o.Warszawa Sp.K. - 2017-12-01 - Niepruszewo (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, nauczanie w szkole językowej
Izabela Buassa Karibu Polska - 2016-09-15 - Zator (małopolskie)
kompleksowe wsparcie działu rekrutacji: zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, weryfikacja napływających aplikacji, weryfikacja telefoniczna kandydatów, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, wsparcie biura w pozostałych zadaniach - obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej
Capital Work - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu Płatnik, sporządzanie deklaracji do ZUS i US itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Świętochłowice (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Indii, pomoc w opiece nad klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie rysunków budowlanych i architektonicznych wraz z opisem
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2018-03-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Przygotowywanie materiałów (redagowanie tekstów) na stronę internetową, na potrzeby działu handlowego itp.
- Zarządzanie obiegiem informacji,
- Tworzenie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy,
- Współtworzenie strategii rozwoju.
AR Konekt - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; inne obowiązki wymienione na stronie internetowej: http://mokobody.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystenta-rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mokobodach - 2016-10-25 - Mokobody (mazowieckie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)