ASYSTENT DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI Żukowo oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE
Stanowisko: ASYSTENT DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych; Praca w godz. pon, wt od 08:50-16:50oraz Śr, Czw, Pt 07:50-15:50
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Żukowo (pomorskie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GDYŃSKA 39, 83-330 Żukowo, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych; Praca w godz. pon, wt od 08:50-16:50oraz Śr, Czw, Pt 07:50-15:50
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto + prowizja od sprzedanych produktów bankowych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żukowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czersk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer bankowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kasjer bankowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa MS Office
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztum
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy: posrednictwo pienięzne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer bankowy
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 12.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
P.P.H. NORMAL Janusz Biernacki - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Marketing i sprzedaż usług
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc przy dzieciach
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
praca asystentki stomatologicznej
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prace ogólnobudowlane i wykończeniowe.
Z.H.U. "REMO-BUD" Tomasz Duźniak - 2017-02-21 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowaniei przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MBE ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Pruszków (mazowieckie)
projektowanie wizytówek, plakatów, ulotek, witryn okiennych, oklein samochodowych
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci, organizacja uroczystości, sprawowanie opieki nad dziećmi i troska o ich bezpieczeństwo. Praca zmianowa w godz 06:30-17:00
Edukacja Elżbieta Kula - Przybytek Akademia Przed-szkolna SKRZAT - 2018-11-22 - Mysłowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Projektowanie lekkich konstrukcji stalowych (obiekty mieszkaniowe, przemysłowe, handlowe), przy użyciu zintegrowanego oprogramowania; Praca głównie na miejscu oraz w terenie; Wsparcie techniczne działu produkcji; Wykonywanie dokumentacji wykonawczej i warsztatowej; Analiza dokumentacji technicznej klientów; Współudział w przygotowywaniu projektów i innowacji.
FRAME FACTORY Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Bełchatów (łódzkie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POTWIERDZANIE SALD, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, OBSŁUGA PROGRAMU KOMPUTEROWEGO- KSIEGOWEGO, NADZÓE NA OBIEGIEM DOKUMENTÓW W FIRMIW, OBSŁUGA POCZTY FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Polkowice (dolnośląskie)
zbiór owoców, prace pielęgnacyjne, prace w tunelu foliowym
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków złużbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura zarządu, do głównych obowiązków nalezy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotakń zarządu, przygotowywanie pism oraz wykonywanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki a także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządupraca na umowę na czas nieokreślony (1/2 etatu), praca w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad osobą niepełnosprawną, dbanie o bezpieczeństwo uczestników ośrodka, pomoc przy podstawowych czynnościach w zależności od potrzeb uczestników (niepełnosprawności), aktywizowanie osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa programów: Auto-CAD, Robot Stuctural Analysis, wykonywanie inwentaryzacji istniejących obiektów w zakresie konstrukcji.
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Oświęcim (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem - wydawanie i odbieranie dokumentów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, , zarządzanie dokumentacją firmową, prowadzenie korespondencji, branie udziału w akcjach promocyjnych firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych czynności wspomagających pracę księgowego.
HOTEL MIRJAN LĄDEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-04-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Osiek Wielki (wielkopolskie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Garwolin (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Jeruty (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace związane z wykończeniem pomieszczeń- rozbiórki, sucha zabudowa, murowanie itp. (praca na terenie Niemiec)
Bartosz Gierlich Firma Ogólnobudowlana - 2018-09-19 - Wijewo (wielkopolskie)
Zarządzanie i organizacja codziennej pracy sekretariatu (obsługa poczty, telefonu, przyjmowanie gości, itp.). - Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla zarządu. - Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. - Kontrola należności od klientów. - Zapewnienie właściwego przepływu informacji i dokumentacji. - Administracyjne wsparcie Dyrekcji w codziennych zadaniach. - Inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Działów podległych Dyrektorowi Zarządzającemu.
BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski - 2017-07-20 - Bełchatów (łódzkie)
Praca na wskazanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dosłońce (małopolskie)
-
blaty.eu Stelter Karolina - 2019-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Asystowanie w działalności przedszkolnej, w tym wydawanie posiłków, pilnowane diet dla dzieci ze szczególnymi wskazaniami żywieniowymi (w asyście dietetyka), prace higienczne przy dzieciach, asystowanie nauczycielowi w utrzymaniu porządku w placówce i wokół niej, dbanie o czystość w placówce.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)