ASYSTENT DS. BIUROWYCH / HANDLOWIEC Gdańsk oferta pracy ODZYSKAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT DS. BIUROWYCH / HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki:- Kontakt z klientem, który jest już wstępnie zainteresowany i oczekuje na kontakt.- Doprowadzenie do deklaracji chęci odkupu wierzytelności,- Zarządzanie korespondencją firmy,- Zakładanie akt sprawy,- Czynności biurowe związane z archiwizacją dokumentacji,- Przygotowywanie zestawień spraw prowadzonych,- Przygotowanie umów, pism- Pozyskiwanie parterów biznesowych poprzez kontakt zdalny oraz pozyskiwanie własnych klientów.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ODZYSKAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orzechowa 5, 80-175 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki:- Kontakt z klientem, który jest już wstępnie zainteresowany i oczekuje na kontakt.- Doprowadzenie do deklaracji chęci odkupu wierzytelności,- Zarządzanie korespondencją firmy,- Zakładanie akt sprawy,- Czynności biurowe związane z archiwizacją dokumentacji,- Przygotowywanie zestawień spraw prowadzonych,- Przygotowanie umów, pism- Pozyskiwanie parterów biznesowych poprzez kontakt zdalny oraz pozyskiwanie własnych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. BIUROWYCH / HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem, sprzedaży,- pozytywna osobowość,- podstawowa wiedza sprzedażowa,- umiejętność szybkiej nauki,- elastyczność w działaniach, kreatywność i elokwencja- umiejętność dostosowania się rozmową do różnych klientów
Nazwa pracodawcy:
ODZYSKAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5833333805
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Szafarnia 11/F8, 80-755 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Szafarnia
Numer budynku pracodawcy: 11
danePracodawcy_nrLokalu: F8
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8f318b940ca9d8713d45ea52dc70ae2
Podobne oferty pracy
praca w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- współpraca z zarządem w zakresie planowania i organizacji pracy - prowadzenie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby zarządu - obsługa organizacyjna spotkań z klientami i podróży służbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
CENTRUM MEDYCZNE IKAR-BOROWICZ Sp. j. - 2018-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Katowice (śląskie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jest wymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
kontakt przez PUP - 2020-05-05 - Zabrze (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie delegacji, archiwizacja dokumentów, inne bieżace prace na zajmowanym stanowisku oraz prace zlecane przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Płock (mazowieckie)
Pomoc przy prowadzeniu zajęć z młodzieżą z piłki nożnej. Wykonywanie poleceń trenera. Przygotowywanie sprzętu oraz boiska do zajęć sportowych. Pomoc trenerowi przy organizacji rozgrywek mistrzowskich i innych imprez sportowych. Zlecenie może być wykonywane od pn-nd w zależności od potrzeb od godz. 16:00.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Bytom Odrzański (lubuskie)
1.Prowadzenie prac związanych z gromadzeniem i opracowaniem zbiorów dotyczących Jarosławia i powiatu jarosławskiego.2.Inwentaryzowanie i opracowywanie naukowe zbiorów.3.Opracowywanie historii poszczególnych obiektów użyteczności publicznej, budynków i budowli z terenu miasta Jarosławia i powiatu jarosławskiego, mających istotne znaczenie dla przeszłości miasta i regionu.4.Popularyzowanie zbiorów poprzez organizację wystaw i opracowywanie katalogów.5.Prowadzenie archiwum akt dawnych oraz opracowywanie zbiorów archiwalnych i udzielanie informacji archiwalnych.6.Współpraca z instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami związanymi z miastem Jarosław i powiatem jarosławskim w zakresie działalności statutowej Muzeum.7.Prowadzenie działalności popularyzatorskiej, w szczególności poprzez organizację wystaw, odczytów, lekcji muzealnych, imprez plenerowych, prelekcji i konkursów oraz działań interdyscyplinarnych.8.Współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi i placówkami oświatowymi z terenu powiatu jarosławskiego.9.Organizacja wystaw stałych i czasowych.10.Opracowywanie scenariuszy, katalogów i informatorów do wystaw oraz przygotowywanie i opracowywanie materiałów do katalogów, przewodników i publikacji, w tym elektronicznych.11.Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem, wypożyczaniem oraz przemieszczeniem muzealiów, w tym spraw związanych z udostępnianiem zbiorów ikonograficznych.12.Prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem muzealiów.13.Prowadzenie działań związanych z digitalizacją zbiorów.14.Przygotowywanie informacji dla mediów, w tym dla prasy i telewizji.15.Prowadzenie działalności promocyjnej.16.Wykonywanie dokumentacji fotograficznej zbiorów, wystaw i wydarzeń muzealnych.17.Wykonywanie projekty plakatów, zaproszeń i innych materiałów promocyjnych.18.Opracowywanie planów pracy i sprawozdań.19.Prowadzenie spraw związanych z realizacją działań współfinansowanych w ramach programów dotacyjnych i pomocowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jarosław (podkarpackie)
dozór zakładu, drobne prace naprawcze, obsługa pieca c.o.
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-06 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Resko (zachodniopomorskie)
sprzedaz towarów obsługa kleinat
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Lublin (lubelskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Szkole Podstawowej we Wronowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA WE WRONOWIE - 2019-07-03 - Wronów (lubelskie)
Organizacja dokumentacji z zakresu BHPiOŚ, bieżąca kontrola warunków pracy w oparciu o procedury wewnętrzne i zewnętrzne, ogólna pomoc dla działu BHPiOŚ.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzedzie.\Dekretowanie dokumentów księgowych, pomoc przy wystawianiu i księgowaniu faktur sprzedaży, wystawianie not księgowych, czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów, weryfikacja poprawności otrzymanych faktur kosztowych, układanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt telefoniczny, e-mailowy z kontrachentami, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
E-PROM Katarzyna Sromek - 2017-09-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowanie i aktualizacja procedur i instrukcji oraz dokumentacji powiązanej zgodnie z wymogami GMP.
Nobilus Ent Koźluk Kutno - 2019-01-11 - Kutno (łódzkie)
Praca z dziećmi przedszkolnymi, działalność opiekuńczo- wychowawczo-edukacyjna
PRZEDSZKOLE W SZKARADOWIE - 2020-01-22 - Szkaradowo (wielkopolskie)
wyksz. wyższe pedagogiczne
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa dokumentacji transportowej, pomoc przy ,swiadczeniu usług transportowych
"MG LOGISTIC Mariusz Głogowski - 2016-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa urządzeń biurowych- opis i dokumentacja fotograficzna nieruchomości- analiza aktów notarialnych- pozyskiwanie danych z planu zagospodarowania przestrzennego
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
ASYSTENTTŁUMACZENIA,OBSŁUGA KLIENTÓW,PRACE BIUROWE
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2016-09-27 - Dębica (podkarpackie)
Asystent w Dziale Głównego Inwentaryzatora Zbiorów MNG w sekcji ruchu muzealiów. Praca polegająca na zadaniach związanych z ewidencją i ruchem muzealiów (wewnętrznym i zewnętrznym). Koordynacja użyczeń muzealiów na potrzeby ekspozycji stałych oraz wystaw czasowych. Realizacja kontroli zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym zbiorów muzealnych.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2020-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, prowadzenie recepcji/sekretariatu, przepływ informacji oraz dokumentacji, prowadzenie kalandarza, organizowanie spotkań, organizowanie podróży służbowych, pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych, aktualizacja dokumentacji, tworzenie pism, bezpośredni kontakt z zewnętrznymi klientami i pracownikami innych działów; osoba podlegająca bezpośrednio pod dyrektora biura, po 3 miesięcznym okresie próbnym dalsze zatrudnienie
AIGOCRACY INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-06 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Dostawa materiałów budowlanych do klienta.
CENTRUM MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ADAM GAŁOSZ - 2020-06-02 - Stójków (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, opieka podczas zajęć ruchowych, opieka podczas wyjść i wycieczek grupowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Prowadzenie biura firmy i koordynowanie spraw dotyczących wykonywanych prac-zleceń. Przedstawianie oferty firmy oraz kontakt z potencjalnymi klientami.Miejsce pracy: Wrocław siedziba firmyKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)