ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Wroc艂aw oferta pracy Onely Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres obowi膮zk贸w:- wspiera膰 proces przygotowania um贸w (np. przygotowywanie szkic贸w um贸w, zam贸wie艅),- wprowadza膰 szczeg贸艂owe dane klienta/oferty/umowy do systemu CRM,- sprawdza膰 czy dzia艂ania prowadzone przez innych cz艂onk贸w zespo艂u s膮 zgodne z naszymi procesami biznesowymi i operacyjnymi i finalnie zbiera膰 informacje o ewentualnych problemach,- przygotowywa膰 miesi臋czne raporty maj膮ce na celu wsparcie i usprawnienie aktywno艣ci operacyjnych, administracyjnych i sprzeda偶owych,- odpowiada膰 za bie偶膮c膮 obs艂ug臋 administracyjn膮 biura.Godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres pr贸bny: 3 miesi膮ceKontakt z pracodawc膮: katarzyna (at) onely.com
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Onely Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rybacka 7/5, 53-656 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres obowi膮zk贸w:- wspiera膰 proces przygotowania um贸w (np. przygotowywanie szkic贸w um贸w, zam贸wie艅),- wprowadza膰 szczeg贸艂owe dane klienta/oferty/umowy do systemu CRM,- sprawdza膰 czy dzia艂ania prowadzone przez innych cz艂onk贸w zespo艂u s膮 zgodne z naszymi procesami biznesowymi i operacyjnymi i finalnie zbiera膰 informacje o ewentualnych problemach,- przygotowywa膰 miesi臋czne raporty maj膮ce na celu wsparcie i usprawnienie aktywno艣ci operacyjnych, administracyjnych i sprzeda偶owych,- odpowiada膰 za bie偶膮c膮 obs艂ug臋 administracyjn膮 biura.Godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres pr贸bny: 3 miesi膮ceKontakt z pracodawc膮: katarzyna (at) onely.com
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Angielski
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielno艣膰
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂ceie wy偶sze, sta偶 pracy 2 lata, obs艂uga excel, znajomo艣c j臋z. angielskiego na poziomie B2 w mowie, C1 w pi艣miezaanga偶owaniekreatywno艣膰Do艣wiadczenie pracy w systemach CRM b臋dzie du偶ym atutem.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Onely Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Rybacka 7/5, 53-656 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 27.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?722b7abaf8f4540d1395ad07f66948e3
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
Gabinet Stomatologiczny "ESTEDENT" Staszczyk - 2016-02-12 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
PROPONUJEMY ZADANIA, W KT脫RYCH B臉DZIESZ M脫G艁 SPRAWDZI膯 SWOJE KOMPETENCJE W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIA PROTOKO艁脫W I MONITOROWANIA UZGODNIE艃 PROJEKTOWYCH Z KLIENTEM I ZESPO艁EM, OPRACOWYWANIA I PREZENTACJI PROCES脫W/ RAPORT脫W/ ANALIZ/ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ZAR脫WNO CYKLICZNE JAK I AD-HOC PRZY WYKORZYSTANIU MS EXCEL, MS POWER POINT, MS VISIO, SYSTEM脫W BUSSINES INTELLIGENCE, BIE呕膭CEJ WSP脫艁PRACY I KOMUNIKACJI BEZPO艢REDNIEJ, TELEFONICZNEJ I MAILOWEJ Z KLIENTEM I ZESPO艁EM PROJEKTOWYM, REDAGOWANIA INSTRUKCJI PRZEBIEGU PROCES脫W ZASZYTYCH W APLIKACJACH, PROWADZENIA SZKOLE艃 DLA U呕YTKOWNIK脫W PRZY WYKORZYSTANIU SYSTEM脫W DZIEDZINOWYCH I NARZ臉DZI BUSSINES INTELLIGENCE.
BMM SP. Z O.O. - 2019-01-29 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zabaw i zaj臋膰. Opieka nad dzie膰mi w czasie spacer贸w, wycieczek i zaj臋膰.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Pilch贸w (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE DO HOSTELU KLIENT脫W, CZUWANIE NAD ORGANIZOWANIEM PRAC PORZ膭DKOWYCH W HOSTELU, POMOC W ORGANIZOWANIU ZAJ臉膯 DLA DZIECI I DOROS艁YCH
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- monta偶 instalacji sanitarnych- naprawa instalacji wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych- instalowanie rur i urz膮dze艅 sanitarnych- wykonywania izolacji instalacyjnych
WOJEW脫DZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W 艁ODZI - 2018-06-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- selekcja aplikacji- wprowadzanie danych do systemu- przeprowadzanie rozm贸w telefonicznych z Kandydatami- prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, spawanie gazowe (311 BW) lub spawanie metod膮 elektryczn膮 (111 BW). Osoba zatrudniona b臋dzie odpowiedzialna za spawanie element贸w maszyn i urz膮dze艅. Wynagrodzenie uzale偶nione od do艣wiadczenia. Kontakt z pracodawc膮 e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Rybnik (艣l膮skie)
Asystowanie lekarzowi w prowadzeniu zabieg贸w stomatologicznych
BEATA BIL INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA - 2019-10-10 - Tarnogr贸d (lubelskie)
Redagowanie pism, korespondencji.Opracowywanie projekt贸w instalacji elektrycznych w budynkach.Opracowywanie projekt贸w sieci niskich i 艣rednich napi臋膰.
ELMARO projektowanie i wykonawstwo elektryczne - 2019-08-02 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
- prowadzenie sekretariatu firmy ( w tym korespondencji/dziennik贸w, poczty itp.)- rejestracja faktur w dziennikach/programie ksi臋gowym- obs艂uga programu kadrowego (prowadzenie zagadnie艅 kadrowych dla grupy ok. 40 pracownik贸w, z wy艂膮czeniem rachuby wynagrodze艅 oraz ZUS)- sporz膮dzanie ofert przetargowych.- wsp贸艂praca z urz臋dami w zwi膮zku z zatrudnieniem obcokrajowc贸w,- zamawianie materia艂贸w biurowych,- inne bie偶膮ce prace wynikaj膮ce ze specyfiki stanowiska
DAN POL BUDOWNICTWO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-08-22 - Tychy (艣l膮skie)
Szkolenie w celu uzyskania kwalifikacji maszynisty pojazdu trakcyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
obs艂uga ksi臋gowo-finansowa, obs艂uga komputera i urz膮de艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
wykszta艂cenie wy偶sze lub osoba w trakcie naukiwymagana znajomo艣膰 obs艂ugi programu AUTOCADwymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 z艂 brutto
CONCEPT ZDZIS艁AW STACHOWIAK - 2019-07-15 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
obs艂uga go艣ci restauracji, podawanie posi艂k贸w, przyjmowanie zam贸wie艅
Firma Handlowo-Gastronomiczna Katarzyna Lewandowska - 2016-12-13 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Nadz贸r nad realizacj膮 projekt贸w inwestycyjnych,przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych, pozyskiwanie nowych kontrakt贸w, udzia艂 w negocjacjach biznesowych, wsp贸艂praca z poddostawcami i podwykonawcami rob贸t, doradztwo techniczne.
Comfort S.A. - 2017-09-05 - Rakowice Ma艂e (dolno艣l膮skie)
Pomaganie dzieciom w czynno艣ciach samoobs艂ugowych i higienicznych. Nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku. Wsp贸艂dzia艂anie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2015-12-10 - Gda艅sk (pomorskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Radomsko (艂贸dzkie)
Projektowanie, rysowanie w CAD
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" BIURO RZECZOZNAWC脫W I BIEG艁YCH Z ZAKRESU BUDOWNICTWA Dr in偶. KRZYSZTOF MICHALIK - 2019-01-10 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
praca przy budowie dr贸g
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe DROMENA Irena Sztolcman - 2017-03-14 - Wr臋czyca Ma艂a (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶usta偶 skierowany do os贸b bezrobotnych pow 30 roku 偶ycia zgodnie z za艂o偶eniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
praca w zawodzie`
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
鈥ONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPA艃SKIM鈥ROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPA艃SKIM鈥艁UMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)
jw.
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
ksi臋gowanie,czynno艣ci pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wola Zabierzowska (ma艂opolskie)
pozyskiwanie nowych klient贸w, negocjacje cen, kontakt z klientami i chi艅skoj臋zycznymi producentami i dostawcami towar贸w
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
m.in.: pomoc przy organizacji i wykonywaniu sesji zdj臋ciowych, wykonywanie aran偶acji potrzebnych do sesji zdj臋ciowych, projektowanie materia艂贸w reklamowych, obr贸bka i retusz zdj臋膰
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)
- poznanie podstaw programu ksi臋gowego CDN COMARCH Optima oraz zasad ewidencjonowania w nim dokument贸w,- podstawy dotycz膮ce podatku dochodowego od os贸b fizycznych,- wyliczanie wynagrodze艅 i prowadzenie spraw kadrowo p艂acowych pracownik贸w i zleceniobiorc贸w.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Skocz贸w (艣l膮skie)
praca przy komputerze, wspieranie dzia艂u projektowego, praca r贸wnie偶 w terenie zbieranie danych do projektu
FREEVOLT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Ustro艅 (艣l膮skie)