Praca ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO.

ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-mail od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okreslanie priorytet贸w nadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wyprcowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽600 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-mail od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okreslanie priorytet贸w nadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wyprcowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽600 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-mail od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okreslanie priorytet贸w nadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wyprcowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Opole (opolskie)