ASYSTENT DO SPRAW RYNKU AZJATYCKIEGO Nowa Sól oferta pracy FIRMA USŁUGOWA "ASR" Szymon Ryłko
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW RYNKU AZJATYCKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze i w terenie. Współpraca z partnerami azjatyckimi (przede wszystkim z terenu Bangladeszu). Prowadzenie biura, kontakt z pracodawcami z tych krajów, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. Praca I zmianowa 8:00-16:00 (w biurze). W przypadku delegacji nienormowany czas pracy.
Data publikacji: 2017-08-24
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: FIRMA USŁUGOWA "ASR" Szymon Ryłko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze i w terenie. Współpraca z partnerami azjatyckimi (przede wszystkim z terenu Bangladeszu). Prowadzenie biura, kontakt z pracodawcami z tych krajów, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. Praca I zmianowa 8:00-16:00 (w biurze). W przypadku delegacji nienormowany czas pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW RYNKU AZJATYCKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość w mowie i pismie języka angielskiego i bengalskiego. Wymagana dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: FIRMA USŁUGOWA "ASR" Szymon Ryłko
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
Staszica 1c, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + skierowanie z PUP (w przypadku osób bezrobotnych)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
Adres strony pracodawcy: www.asr-outsourcing.pl
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 1c
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewa Kozłowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 13.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dozorowanie terenu, koszenie trawy, utrzymanie porzadku na placu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Białobrzegi (mazowieckie)
wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniemprzeprowadzanie w toku postępowania czynności procesowych,wykonywanie samodzielnie czynności admin istracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowanie decyzji kończących postępowaniegodz. pracy 7.30-15.30oferta pracy ma charakter konkursu
Prokuratura Okręgowa w Elblągu - 2018-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych,- pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów,- pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wyszków (mazowieckie)
- prace przy produkcji gryzaków dla zwierząt ( oczyszczanie, przycinanie surowca, segregowanie produktu, dźwiganie produktu do 10 kg )
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
- wykonywanie rysunków gabarytowych i zbrojeniowych- obliczenia statyczne i wymiarowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa
Biuro Rachunkowe Doradca Podatkowy I.Barczyk w Ostrzeszowie - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
BAR CUKIERNICZY "POZIOMKA" S.C., SKRZYPASZEK MARIANNA, SKAŁACKI PAWEŁ - 2017-02-20 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu
Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Barańców - 2017-05-29 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni asystenta Działu Historii: Zatrudnienie od dnia 14 grudnia 2015 r., 1/2 etatu, Miejsce pracy: Katowice.- Obowiązki na stanowisku asystenta Działu Historii: nadzór nad kolekcją, opracowywanie obiektów muzealnych, przygotowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych oraz ich organizacja, przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych lekcji i warsztatów, oprowadzanie po wystawie stałej oraz po wystawach czasowych, bieżący nadzór nad ekspozycją, przygotowywanie publikacji nt. historii miasta Katowice.- Firma oferuje: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ukończone studia magisterskie - historia, biegła znajomość języka niemieckiego, opublikowany przynajmniej 1 artykuł dotyczący Górnego Śląska XVIII - XX wieku, praktyczna umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i kreatywność, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach.- Wymagania pożądane: znajomość drugiego języka na poziomie swobodnego porozumiewają się, podyplomowe studia muzealnicze, doświadczenie na podobnym stanowisku.- Godziny pracy zgodnie z harmonogramem, w tym soboty lub niedziele.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krasocin (świętokrzyskie)
Asystent nauczyciela w kl. II - dziecko z autyzmem
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Tarnowskich Górach - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca w godzinach od 12.00 do 20.00, orgazizacja czasu wolnego, czuwanie nad rozwojem wszelkich form integracji i usamodzielniania, pomoc w codziennych czynnosciach.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie - 2017-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości w obiektach biurowych,zywieniowych, sanitarnych i hal magazynowych.
FJ LOGISTICS SERVICES FRANKOWSKA JOANNA - 2018-03-01 - Sochaczew (mazowieckie)
- organizacja imprez okolicznościowych,- promocja działalności przedsiębiorstwa,- przygotowywanie umów sprzedaży.Staż odbywać się będzie w gminie Dąbrowa Chełmińska
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie, wysyłanie paczek, prowadzenie historii serwisowej urządzeń, zamawianie tonerów i części, przyjmowanie i generowanie zleceń serwisowych, reklamacji, praca w programie Symfonia Handel, CRM Microsoft
KC CONSULTING Jerzy Wawryszczuk - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu rachunkowości UG, przygotowywanie dowodów do zapłaty, prowadzenie ksiąg majątkowych gminy, obieg korespondencji, pomoc w archiwizacji dokumentacji finansowej, obsługa urządzęń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Komarówka Podlaska (lubelskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, dbałośc o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji operacyjnej oraz wprowadzanie danych do systemu, wystawianie faktur obciążeniowych, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
projektowanie instalacji elektrycznych
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Oświęcim (małopolskie)
opieka nad dziećmi, pomoc nauczycielowi,utrzymanie porzaąku
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Pruszków (mazowieckie)
Praca asystenta nauczyciela
Zespół Szkół Publicznych im. Tkaczy Chełmskich w Chełmsku Śląskim - 2018-04-20 - Chełmsko Śląskie (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; praca na pół etatu, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, składanie map i projektów, załatwianie spraw w urzedach zgodnie z poleceniem przełożonego, wyjazdy w teren w celu podpisania umów w imieniu inwestora
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
• obsługa asystencka biura• zarządzanie obiegiem dokumentów • koordynacja przepływu informacji• organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych • opracowywanie materiałów i prezentacji na spotkania • udział w konferencjach i targach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Chełm (lubelskie)
Obsługa sekretariatu Zarządu
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent prawny z art. 53 ust.2 EFS POWER (l.23)
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Lublin (lubelskie)