ASYSTENT DO SPRAW KSIĘOWOŚCI I KADR/KSIĘGOWY Gościcino oferta pracy AUTO CUBY SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘOWOŚCI I KADR/KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów zakupu/kosztów w powiązaniu z ewidencją VAT, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie rozrachunków, rozliczanie podróży służbowych itp.
Data publikacji: 2020-10-28
Lokalizacja: Gościcino (pomorskie)
Pracodawca: AUTO CUBY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 2, 84-241 Gościcino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów zakupu/kosztów w powiązaniu z ewidencją VAT, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie rozrachunków, rozliczanie podróży służbowych itp.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘOWOŚCI I KADR/KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gościcino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Księgowość komputerowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziane doświadczenie w obsłudze programów z grupy INSERT /rewizor, gratyfikant/oraz płatnika,[Umiejętność 1] : minimum podstawowa znajomość pełnej rachunkowości, zasad rozliczania VAt, zasad kwalifikacji kosztów, środków trwałych itp. ;
Nazwa pracodawcy: AUTO CUBY SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 5882375904
danePracodawcy_regon: 221203580
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 2, 84-241 Gościcino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: wejherowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2215
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gościcino
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0176503
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 28.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6df5d8de5ecf0997bb351323888268a
Podobne oferty pracy
Asystent sprzedaży międzynarodowej koncentruje się w swojej pracy na sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. Pozyskuje gruntowną wiedzę o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji. Jednym z kluczowych zadań pracownika jest budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych. Współpraca oraz wsparcie przy ekspansji na rynki arabskie i afrykańskie.
Mercator Medical S.A. - 2018-10-31 - Kraków (małopolskie)
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za organizację pracy i obsługę sekretariatu, obsługę bieżącej poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługę poczty elektronicznej, składanie zamówień internetowych, organizację spotkań i obsługę gości. Ponadto wymagana jest umiejętność wykorzystywania Internetu i jego zasobów w celu wyszukiwania informacji, patentów, nowych technologii, zagadnień naukowych i popularnonaukowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO - WDROŻENIOWE "IMPULS"ZAK.PR.CHRON. - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: prowadzenie dokumentacji technicznej, współpraca z osobami działu wsparcia technicznego, prowadzenie systemu Utrzymania Ruchu, koordynacja zleceń i zakupów.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Karczew (mazowieckie)
- WYPRACOWANIE SPOSOBU KOMUNIKACJI MIĘDZY DZIECKIEM I NAUCZYCIELEM, DZIECKIEM, KOLEGAMI - ROZWIJANIE WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI DZIECKA DO NAUKI I INICJOWANIA KONTAKTÓW SPOŁECZNYCH - POMAGANIE W REALIZOWANIU PROGRAMU EDUKACYJNEGO - ELIMINOWANIE ZACHOWAŃ PRZESZKADZAJĄCYCH W NAUCZANIU - ROZWIJANIE PEŁNEGO UDZIAŁU W ŻYCIU KLASY ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI INTEGRACJI - MONITOROWANIE POSTĘPÓW DZIECKA - NIWELOWANIE ZABURZEŃ POROZUMIEWANIA SIĘ MIĘDZY DZIECKIEM A ŚRODOWISKIEM - ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI NIEODZOWNYCH DO PODJĘCIA PRACY W KLASIE . W TEMACIE PROSZĘ WPISAĆ "ASYSTENT_NAUCZYCIELA"
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA W RZESZOWIE - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc, asystowanie osobie niepełnosprawnej w codziennych czynnościach, praca w godz. 7-22.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Prószkowie - 2020-02-07 - Prószków (opolskie)
planowanie dystrybucjiplanowanie aut liniowychrozliczanie kierowcówpomoc w nadzorze nad poprawną realizacją procesówwprowadzanie zleceńStaż odbywać się będzie na Błoniu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Bydgoszcz (pomorskie)
Brak danych
UNITERM S.C. - 2018-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów pochodzenia wietnamskiego, udzielenia porad i informacji na temat księgowości, przyjmowanie i wydawanie faktur, dokumentów od klientów dla biura, porządkowanie dokumentów
TAX MANAGEMENT COLSULTING Sp. z o. o. - 2019-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
czynności porządkowe i przemieszczanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- układanie dokumentów księgowych;- dekretowanie dokumentów;- opisywanie dokumentów;- archiwizacja;- praca w programie Rewizor
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Wolny Dwór (pomorskie)
w/g zawodu.
INSTYTUT OZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
TRANSPROJEKT GDAŃSKI Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: min. zawodowe; doświadczenie w usuwaniu awarii oraz wykonywaniu przeglądów maszyn i urządzeń, znajomość obsługi maszyn, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, umiejętność obsługi komputera, rozwiązywania problemów, samodzielność, odpowiedzialność; mile widziane: uprawnienia SEP do 1 kV, doświadczenie w dziale utrzymania ruchu, znajomość sterowników PLC, znajomość języka angielskiego; doświadczenie w dziale utrzymania ruchu, znajomość sterowników PLC, przygotowywanie i ustawianie maszyn i urządzeń na potrzeby produkcji, bieżące utrzymanie i kontrola maszyn i urządzeń, usuwanie awarii, wykonywanie przeglądów prewencyjnych, prowadzenie dokumentacji; miejsce pracy: Gliwice;
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2015-11-24 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa-projektowanie
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
obsługa komputera, obsługa korespondencji, analiza rynku nieruchomości, prowadzenie postępowań upadłościowych
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Chrzanów (małopolskie)
ref. wynagrodzenia dla os. do 30 r.ż.obsługa klientów, współpraca z dostawcami, wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, obsługa korespondencji, rejestrowanie procesów finansowo- księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; rok stażu pracy; b. dobra znajomość j. angielskiego i/lub włoskiego; obsługa komputera; wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami; obsługa obecnych klientów; prowadzenie dokumentacji; obsługa biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RODASTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu. Miejsce stażu: Filia SP Zdów, ul. Topolowa 1
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zdów (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
pomoc w dokonywaniu zakupów towaru od wietnamskch dostawców, prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych i wydawanych towarów z magazynu, negocjacje cen towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami w Chinach, spotkania z kontrahentami, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie działau w realizacji zadań, prowadzenie harmonogramu zamówień i kontrola terminów dostaw, wprowadzanie danych i aktualizacja raportów, współpraca z dostawcami , kontrola dokumentów przewozowych, wsparcie w sporządzaniu analiz stanów magazynowych
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy organizowaniu budowy, w przygotowywaniu dokumentów, w kompletowaniu dokumentacji, asystowanie przy kontrolowaniu pracy pod względem zgodności z przepisami prawa, bezpieczeństwa i poprawności technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie dokumentacji projektowej branży elektroenergetycznej- uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych
o3Energis Daniel Majchrowski - 2019-07-15 - Łódź (łódzkie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałośc o ekspozycję towaró
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Katowice (śląskie)