ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wólka Kosowska oferta pracy TAX MANAGEMENT COLSULTING Sp. z o. o.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów pochodzenia wietnamskiego, udzielenia porad i informacji na temat księgowości, przyjmowanie i wydawanie faktur, dokumentów od klientów dla biura, porządkowanie dokumentów
Data publikacji: 2019-06-07
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: TAX MANAGEMENT COLSULTING Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Międzynarodowa 9/3, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów pochodzenia wietnamskiego, udzielenia porad i informacji na temat księgowości, przyjmowanie i wydawanie faktur, dokumentów od klientów dla biura, porządkowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: TAX MANAGEMENT COLSULTING Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Międzynarodowa 9/3, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Lesznowola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wólka Kosowska
Ulica pracodawcy: Międzynarodowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.06.2019
Oferta pracy ważna do: 19.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1bc91e6c71fceb789d031a57f0dc3c3
Podobne oferty pracy
Obróbka drewna, obsługa maszyn tartacznych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Łaniewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Walor Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, pomoc w czynnościach samoobsługowych, stymulowanie zabaw dowolnych, pomoc podczas zajęć organizowanych, pomoc w czasie wyjść, spacerów oraz w czasie zabaw ruchowych w ogrodzie.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Czarna Woda (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw
BUTLAND s. c. Urszula & Dorota & Henryk Lachman - 2016-07-11 - Sulejówek (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PPUH MOSKIT MAREK STRZYŻ - 2018-02-07 - Śliwniki (wielkopolskie)
Udzielanie informacji bibliotecznych, organizowanie i prowadzenie zajęć bibliotecznych, udostępnianie księgozbioru, umieszanie informacji na stronie GBP w OrnontowicachOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na zastępstwo min.1 rokMiejsce wykonywania pracy: Gminna Biblioteka Publiczna w OrnontowicachPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 7:30-11:30/ 13:30-17:30*możliwość ustalenia godzin pracy z pracodawcą
Gminna Biblioteka Publiczna w Ornontowicach - 2017-11-02 - Ornontowice (śląskie)
organizacja biura prowadzenie dokumentacji związanej z działalnościąfirmy, zachowanie porządku -zarządzanie korespondencją wychodzącą iprzychodzącą - prowadzenie ewidencji pracowników, organizacja szkoleńBHP, badań lekarskich, itp., -obsługa spotkań
BOKRIS DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-11 - Opole (opolskie)
Obsługa gości restauracji, przygotowywanie napojów.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Kamieńsk (łódzkie)
KSZTAŁTOWANIE I REALIZACJA STRATEGII FINANSOWEJ FIRMY, WSPÓŁPRACA Z CUDZOZIEMCAMI, AGENCJAMI ZATRUDNIENIA, POLITYKA MOTYWOWANIA I ROZWOJU PRACOWNIKÓW WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B,C, STAZ PRACY MIN 5 LAT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO ORAZ UKRAIŃSKIEGO, STAŻ PRACY 5 LAT,
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent projektanta w specjalności: inżynieria środowiska, inzynieria sanitarna. Wykonywanie rysunków technicznych oraz projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (sieci wodociągowe, kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody itp.) w wersji papierowej i elektronicznej; uzgadnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Prawa Wodnego, Praca Ochrony Środowiska itd. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 34 348 41, 509 835 474, e-mail: w.dusza (at) biprowod.wroclaw.pl
Biuro Projektów i Realizacji Obiektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "BIPROWOD" Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela. Wymiar etatu: 1/2 etatu, 23/40.
Zespół Szkół w Bożympolu Wielkim - 2017-11-13 - Bożepole Małe (pomorskie)
jw.
MAKOR SA - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie animacji w terenie podczas urodzin, przyjęć okolicznościowych,- prowadzenie zajęć sportowych, plastycznych, edukacyjnych,- malowanie buzi, skręcanie balonów- obsługa klientów w recepcji i kawiarni w sali zabaw
Podwodny Świat Łukasz Leśniewski - 2018-09-12 - Tychy (śląskie)
Staz dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
zadbanie o sprawne funkcjonowanie salonu, prowadzenie kalendarza, umawianie wizyt i kontakt z klientami firmy, stylizacja brwai i rzęs
konturoVnia by KAROLINA RATAJCZAK - 2019-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
Asystentka stomatologiczna (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Tychy (śląskie)
Wsparcie sprzedaży, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, przestrzeganie obowiązujących standardów prowadzonych rozmów oraz korespondencji, rejestrowanie informacji, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, przekazywanie informacji oraz ścisła współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży, udzielanie informacji na temat dostępności produktów oraz promocji, obsługa systemu sklepu internetowego w wyznaczonym zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, raportowanie biezaćych wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-06-16 - Raszyn (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klientów salonu optycznego,- obsługa kasy fiskalnej, narzędzi biurowych i optycznych,- wydawanie paragonów i faktur,- przyjmowanie reklamacji,- dbałość o odpowiednią ekspozycję towarów w sklepie (półki, wystawy),- dbałość o ład i porządek w miejscu pracy,- wykonywanie bieżących poleceń przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Ozorków (łódzkie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i Telco, budowanie i zarządzanie bazą, kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów z kandydatamipraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Administracja danych w obszarze szkoleń i rozwoju.Organizacja szkoleń językowych i onboardingowych.Organizacja szkoleń wewnętrznych.Pomoc w organizacji szkoleń zewnętrznych.Wsparcie działu zasobów ludzkich w bieżących zadaniach
Ficomirrors Polska Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości zakładu
Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu - 2018-04-24 - Libiąż (małopolskie)
kompleksowa obsługa konsumenta, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczeń kelnerskich, przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej tj: przygotowywanie sztućców, szkła oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, nakrywanie stołów, doradzanie konsumentowi, przymowanie i rejestrowanie zamówień, serwowanie potraw i napojów, serwowanie soków, kawy i innych napojów, obsługa kasy fiskalnej, sprzątanie ze stołów, inkasowanie należności, rozliczanie z pobranych potraw i napojów, utrzymywanie w porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, ppoż i sanitarno-higienicznych
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Nysa (opolskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Nadzór nad pracami podwykonawców i siłami własnymi wraz z kierownikiem budowy, rozliczanie robót w podwykonawstwie, wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji kontraktu. Wymagania: wykształcenie wyższe - budownictwo, staż pracy 2-5 lat, znajomość j. angielskiego - komunikatywna, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
INHAUS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Rumia (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów handlowych do systemu księgowego, wystawianie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie kontrahentów, w tym ze Wschodu, sporządzanie sald
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Piaseczno (mazowieckie)
prace porządkowe, drobne naprawy w placówce oświatowej
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca asystenta sędziego
Sąd Rejonowy w Kamiennej Górze - 2016-07-14 - Kamienna Góra (dolnośląskie)