ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI(STAŻ) Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI(STAŻ)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI(STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP Zabrze, kontakt wyłącznie osobisty u doradcy klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Pomoc w bieżących pracach związanych z obsługą danych pracowniczychPomoc w bieżących pracach kadrowo-płacowychWprowadzanie do systemu danych historycznych dotyczących pracownikówPomoc w pracach administracyjno-biurowychMile widziane doświadczenie zawodowe
Zakład Usług Technicznych Jerzy Kunzek - 2017-10-24 - Szówsko (podkarpackie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Żary (lubuskie)
tworzenie bazy danych,tworzenie materiałów szkoleniowych,redagowanie tekstów,kontakt telefoniczny z organizacjami szkolącymi
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Chrzanów (małopolskie)
sprzedaż art spozywczych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "U WIESI" Wiesława Białasz - 2016-02-17 - Chełm (lubelskie)
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie nauczyciela w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
segregowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzonymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia edukacyjne w kl. I szkoły podstawowej, praca z uczniem autystycznym, wdrażanie programów terapeutycznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŁĘŻYNACH - 2017-01-27 - Łężyny (podkarpackie)
obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, wsparcie protetyka w codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Tychy (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Starogard Gdański. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca na stanowisku asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Płocku.Konkurs (II etap) odbędzie sie w dniu 11 lutego 2019r. o godz. 10:00. Miejsce pisemnego konkursu zostanie wskazane w terminie 14 dni przed konkursem na tablicy ogłoszeń Sądu Okręgowego w Płocku oraz na stronie internetowej Sądu. Konkurs składać się będzie z trzech etapów:1. wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,2. testu obejmującego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata,3. rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2018-12-21 - Płock (mazowieckie)
Prace zlecone pod nadzorem.
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Biała Rawska (łódzkie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Fokus Zielona Góra. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-06-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Sochaczew. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-20 - Sochaczew (mazowieckie)
Redagowanie instrukcji obsługi maszyn, tworzenie dokumentacji fotograficznej maszyn, nagrania i obróbka filmów promocyjnych, aktualizacja katalogów maszyn
MCMS WARKA Sp.zo.o. - 2015-12-16 - Warka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Roboty drogowe, pracownik nadzoru na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Września (wielkopolskie)
Zakres obowiązków określony został w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej.Praca w godz. 7-22 (do ustalenia) na umowę zlecenie na terenie Gminy Kołobrzeg. Zadania wykonywane równiez w soboty i niedziele. Wynagrodzenie: 21 zł brutto/h x 150 h w miesiącu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu - 2016-02-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługa klienta, obsługa istniejącej bazy klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów
ALFATEC Sp. z o.o - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
nadzór nad dziećmi korzystającymi z urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowo-administracyjne
KC Consulting Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Gostyń (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE ORAZ TERENU PRZED BUDYNKIEM BIURA; ŚCIERANIE KURZU Z MEBLI BIUROWYCH, PARAPETÓW, SPRZĘTÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; UTRZYMYWANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ HIGIENICZNO-SANITARNYCH ORAZ TOALET Z UMYWALKAMI MIĘDZY INNYMI POPRZEZ DBAŁOŚĆ O OGÓLNY WYGLĄD POMIESZCZEŃ ORAZ MYCIE POSADZEK I ŚCIAN, MYCIE I DEZYNFEKCJA URZĄDZEŃ SANITARNYCH I ARMATURY; USUWANIE ZGROMADZONYCH ODPADKÓW I OPRÓŻNIANIE KOSZY NA ŚMIECI; OKRESOWE MYCIE OKIEN
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Ropczyce (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Pleszew (wielkopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Sklep stacjonarny Myślenice. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-19 - Myślenice (małopolskie)