ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zambrów oferta pracy TELZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji księgowej spółki, prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego, prowadzenie kasy, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie sekretariatu
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Zambrów (podlaskie)
Pracodawca: TELZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojska Polskiego 33, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji księgowej spółki, prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego, prowadzenie kasy, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zambrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zambrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zambrów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa rachunkowego, podatkowego i prawa pracy, posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie BHP, obsługa komputera (pakiet MS Office), obsługa urządzeń biurowych, odpowiedzialność, systematyczność
Nazwa pracodawcy:
TELZAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Adres pracodawcy:
Aleja Wojska Polskiego 33, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dyplomy potwierdzające kwalifikacje zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: zambrowski
Gmina pracodawcy: Zambrów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zambrów
Ulica pracodawcy: Aleja Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, nauka analiza wytycznych, konstruowanie i projektowania, przygotowanie rysuków, tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTOCAD, INVENTOR, SOLID, RHINO, kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji, współpraca z innymi działami
Vivenge sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gręzówka (lubelskie)
Przyjmowanie i wysyłanie faktur, ewidencja dokumentów księgowych, obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Tworzenie baz danych, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa klienta przez telefon, wydawanie towaru z magazynu
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Będzin (śląskie)
sporzadzanie projektów pism procesowych , sporzadzanie opinii prawnych , spotkania i negocjacje z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Katowice (śląskie)
tel. 509 080 405
BUD-MAL ZBIGNIEW MIELCZAREK KRAPKOWICE - 2015-12-29 - Krapkowice (opolskie)
Roboty ogołnobudowlane nie wymagajace specjalistycznego sprzętu, utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, utrzymywnie porządku i czystośći w otoczeniu budynku, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, wykonywanie prostych prac naprawczych wewnatrz i na zewnątrz budynku, pieleęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
asystent ślubny - Konsultant ślubny - w sklepie z sukniami ślubnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego oraz doświadczenie.
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2017-08-03 - Racibórz (śląskie)
Wymiana i naprawa opon
Zakład Usługowo Handlowy Wiesława Brożek w Jędrzejowie - 2018-03-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 lub od 09:00 do 17:00; obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-01-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Praca fizyczna - transport mebli do klienta, pomocnik kierowcy.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
organizowanie spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań, archiwizacja dokumentacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Brak danych
ABAKUS KONSULTING SP.Z O.O. SP.K. - 2017-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Rejestrowanie faktur, pism urzędowych, wprowadzanie danych do programu księgowego, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym. Nauka obsługi programu Symfonia,
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace asystenckie projektów. Prowadzenie korespondencji, rozmów z podwykonawcami. Koordynowanie projektów, składanie wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łozienica (zachodniopomorskie)
spedycja
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Kontakty telefoniczne (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowywanie treści umów i projektów dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów, kierunek administracja, zarządzanie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel), prawo jazdy kat. B, bardzo dobra organizacja pracy własnej. Charakterystyka pracy: przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów, nadzorowanie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji, organizacja podróży służbowych pracowników, w tym rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli, zamawianie materiałów biurowych, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Żory (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Żarów (dolnośląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premię po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 (istnieje możliwość zmiany godzin pracy: 9:00-17:00). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) personelgroup.pl
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
-Tworzenie i redagowanie opisów usług, produktów, kategorii-Zarządzanie i optymalizacja treści na portalach-Prowadzenie działań w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook)-Analiza skuteczności przeprowadzony działań-Prace biurowe-Promowanie usług firmy: folder, mailinig, aktywna sprzedaż-Poczta, rejestr faktur, przygotowywanie raportów, analiz oraz tworzenie narzędzi wsparcia sprzedaży-Opieka nad stroną internetowąfirmy oraz dbanie o utrzymywanie aktualnych informacji-Obsługa systemu CMS, narzędzi Google (+ google analytics)praca w godz. 7-15
MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-28 - Chmielów (podkarpackie)
pomoc nauczyciela żłobka/przedszkola, godz. 10-14, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, kosztorysowaniu, budżetowaniu kontraktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsługa klientów oraz sprzedaż artykułów fotograficznych oraz wykonywanie zdięćdo dokumentów
P. H. U. ANRO Joniak Andrzej - 2016-04-15 - Police (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)