ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy BIURO RACHUNKOWE LIBELLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: do 2 200 PLN

Zakres obowiązków: poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi,księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowychbieżąca analiza i kontrola zapisów w systemie finansowo-księgowym ( konta przychodów, kosztów, rozliczeń międzyokresowych),współpraca z gł. księgowymprzygotowanie innych raportów zleconych przez przełożonegoSala E

Data publikacji: 2018-09-18

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE LIBELLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Inżynierska 72A, 53-230 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
poprawne i terminowe wystawianie faktur (faktury sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi,księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowychbieżąca analiza i kontrola zapisów w systemie finansowo-księgowym ( konta przychodów, kosztów, rozliczeń międzyokresowych),współpraca z gł. księgowymprzygotowanie innych raportów zleconych przez przełożonegoSala E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera, pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Księgowość podmiotów gospodarczych z obsługą komputerowych programów księgowych - Płatnik i Symfonia oraz prowadzenie księgi przychodów i rozchodów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: księgowość podstawowa

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość obsługi programu Comarch Optima

Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE LIBELLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Inżynierska 72A, 53-230 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Inżynierska

Numer budynku pracodawcy: 72A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 16.10.2018

Oferta pracy ważna do: 31.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 200 - 2 900 PLN

sporządzanie dokumentacji projektowej
PROJGER Marcin Gierstun - 2015-10-15 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 1 850 - 3 000 PLN

Wspieranie zarządu, odbieranie telefonów i emaili, wstępna obsługadokumentów księgowych i komunikacji, obsługa kasy fiskalnej, wystawianiefaktur, kontrola płatności, kontrola porządku w dokumentacji i procesachFundacji. Zależy nam na osobie, która potrafi odnaleźć wartość nie tylko wpieniądzu, ale również w tym z kim współpracuje i jakie cele mapracodawca. Nie musi to być osoba typowa. My też nie jesteśmy typowi.Wymagania dotyczące wykształcenia nie są istotne, konieczna jest odrobineogaru w sprawach papierkowo-księgowych, lub solenna chęć nauczenia siępodstaw obsługi księgowości. Otwarty umysł jest jednak niezbędny, praca w godz.9-17
Fundacja PRODESTE - 2016-10-05 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SALI OBSŁUGI - 997,4 PLN

pomoc przy obsłudze tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 201 PLN

Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,przygotowywanie pismdo urzędów oraz instytucji państwowych,sporządzanie sprawozdań z zebrańzarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu,koordynowanie pracy biura, aktywne wspieranie pracy zarządu, praca w godz. 8:00-16:00
Chameleon S.A. - 2016-03-10 - Opole (opolskie)

ASYSTENT GEODETY/POMIAROWY - od 1 850 PLN

pomiary geodezyjne w terenie (Cv na adres e-mail: geoluk (at) geoluk.pl)
Duda Łukasz FHU GEO-LUK - 2016-02-01 - Zator (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w opiece przy dzieciach, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów, dbanie o ekspozycję produktów, samodzielność, punktualność.
PIEKARNIA SKALSKI GRZEGORZ SKALSKI - 2016-09-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Realizacja zamówień, wystawianie faktur, przygotowanie cen do przetargów, kontrolowanie stanów magazynowych, nadzór nad sprawdzaniem aktualności dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych, archiwizacja dokumentacji przetargowej. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. KlecińskaSala E, D, A
DOKTOR LEKS SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 3 000 PLN

- dekretacja i księgowanie dokumentów, - bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,- umiejętności interpersonalne,- łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego,- orientacja na rozwiązywania problemów- umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniuPraca na czas określony 3 lata-poprzedzone umową na okres próbny 3 m-ceGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: beata (at) atha.pl lub 71 79 94 105
ATHA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - 2 200 - 3 000 PLN

- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji. Kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 2 500 PLN

Prawidłowe wprowadzanie oraz przetwarzanie danych, obsługa komputera, praca z programami typu arkusz kalkulacyjny, power point, word
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Świdnica (lubuskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Obsługa biura; przygotowywanie umów i dokumentów sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie; prawo jazdy kat. B; umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami; umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, program ERP); znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zakres obowiązków: bieżącą obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, obsługa reklamacji, windykacja należności, reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

przyjmowanie i kompletowanie wniosków wraz załącznikami do programu 500+, zasiłku pielęgnacyjnego, specjalnego zasilku opiekuńczego, świadczenia rodzicielskiego i świadczenia z funduszu alimenracyjnego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łowicz (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 400 PLN

-Prowadzenie prac biurowych,rozliczeń,delegacji-Obsługa kontahentów
INTEGRACJAb2b Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 850 PLN

prace polowe;
AZYMUT-GEO AGNIESZKA KANTOR - 2016-02-12 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-01-10 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 2 400 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

przygotowanie gabinetu, asystowanie przy zabiegach, kontakt z pacjentem
Indywidualna Praktyka Lekarska-Gabinet Stomatologiczny Marlena Feret - 2016-04-13 - Gaworzyce (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 120 PLN

wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami bengalskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń bengalskiego prezesa 
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna, monitorowanie rynku, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zduńska Wola (łódzkie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 1 017,4 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 780 PLN

Prowadzenie korespondencji w j. obcym, organizacja frachtów morskich, obsługa klientów zagranicznych, wystawianie dokumentacji eksportowej, organizowanie spotkań, prowadzenie dokumentacji handlowej Importe - Eksport w programie 1C.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat