ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wołomin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: obsługa Klienta biura; księgowanie dokumentów w programach księgowych

Data publikacji: 2020-06-30

Lokalizacja: Wołomin (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa Klienta biura; księgowanie dokumentów w programach księgowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołomin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1434

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych ksero, komputer

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 1251616213

danePracodawcy_regon: 146017303

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: wołomiński

danePracodawcy_kodPowiatu: 1434

Gmina pracodawcy: Wołomin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wołomin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921792

Ulica pracodawcy: Warszawska

Numer budynku pracodawcy: 5a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|921

Data dodania oferty pracy: 01.07.2020

Oferta pracy ważna do: 20.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb8cfa531a836b10e5a81b2649670595

Podobne oferty pracy

POMOC BUDOWLANA - 2 250 - 2 900 PLN

W ZAWODZIEPRACA WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
ZAKŁAD USŁUGOWY WIELOBRANŻOWY KAZIMIERZ FIJAŁ - 2019-01-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU FINANSOWEGO - od 2 200 PLN

Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, min. pól roku doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENTKA MEDYCZNA - od 2 600 PLN

Obsługa komory hiperbarycznej (tlenoterapia), rejestracja klientów, reklama w mediach społecznościowych.
PPH Smakołyk Bogdan Skrzypczuk - 2020-09-28 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami benglaskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR - od 3 400 PLN

1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.4. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przepływu i zarządzanie informacjami pomiędzy Dyrektorem a innymi komórkami organizacyjnymi nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.7. Tworzenie zestawień raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.9. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych.11. Organizacja i planowanie podróży służbowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad gośćmi wewnątrz firmy.13. Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura.14. Organizowanie, obsługiwanie spotkań i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum, a w szczególności: - kompletowanie dokumentów przy przyjęciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokumentów w trakcie zatrudnienia,zakładanie i prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestrów pracowników,- obsługa programów użytkowych dotyczących spraw osobowych,- obliczanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, kontrola urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych,- ustalanie prawa do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i pośmiertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlopów pracowniczych,- sporządzanie świadectw pracy dla pracowników,- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 2 600 - 2 800 PLN

-kontakt z klientami i podwykonawcami,
"GRUPA TRANSPORTOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 850 PLN

Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych w ubieraniu się, wykonywaniu czynności przygotowywawczych do zabaw i zajęć
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Dzierzgoń (pomorskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI - od 3 462 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych ,wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska ,prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja aplikacji ,tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów,nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Błonie (mazowieckie)

KUCHARZ - od 17 PLN

Przygotowywanie posiłków w restauracji
1. Czyżowski Jacek Firma Budowlana - Roboty Ziemne 2. RESTO RESTAURACJA & KAWIARNIA - 2018-10-25 - Ryczów (małopolskie)

TESTER OPROGRAMOWANIA MIDDLE QA ENGINEER - od 6 300 PLN

testowanie metodologii Agile
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiemsocjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną,który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. poz. 1860);14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi,o którym mowa w art. 17 ust. 1;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju - 2019-03-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 300 PLN

obsługa chińskiego systemu monitorującego pracę sklepu, przeliczanie chińskich cen na złotówki, analiza rynku branżowego w chinach, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - 2 300 - 2 500 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Karolew (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Opieka nad uczniem niepełnosprawnym oraz wspieranie nauczyciela w przygotowaniu pomocy dydaktycznych dla uczennicy niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)

ASYSTENT GEODETY - 1 017,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz: 8:00 do 16:00.1.Sporządzanie zgłoszeń prac geodezyjnych.2.Kompletowanie operatów technicznych.3.Obsługa instrumentów geodezyjnych.4.Obsługa oprogramowania geodezyjnego.5.Opracowywanie wyników pomiarów terenowych.6.Przygotowanie danych do wytyczenia obiektów w terenie.7.Zapoznanie się z obsługą maszyn i urządzeń biurowych.8.Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN - od 2 800 PLN

Obsługa maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych
HERMES RECYCLING sp. z o.o. - 2020-01-10 - Barszczówka (podlaskie)

ASYSTENT DYREKTORA DS. IMPORTU - od 18 PLN

Pomocnicze działania mające na celu usprawnić przepływ towarów między firmami chińskimi a polskimi, wysyłanie e-maili do klientów, oferowanie produktów firmy
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Marki (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA, STYLISTY - od 2 000 PLN

FOTOGRAFOWANIE I OBRÓBKA ZDJĘĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, UMIEJĘTNOŚĆ WYZNACZANIA PRIORYTETÓW W DZIAŁANIU, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONE ZADANIA, SKRUPULATNOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2000złbnrutto+premia uznaniowa. kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. TECHNICZNYCH - do 2 800 PLN

Usprawnianie pracy analizatorów medycznych - kontakt z serwisemdoradztwo medyczne w punktach pobrań,Praca na czas określony 33 miesiąceGodziny pracy 7:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT FOTOGRAFA - od 1 050 PLN

Zakres obowiązków w pierwszych miesiącach pracy: do wykonywania zdjęć krajobrazu, plenerów, budynków, oraz nieartystycznych zdjęć wykonywanych ze statywu;wymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, po kilku miesiącach pracy oczekiwania i wymagania pracodawcy będą rosły.
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-29 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 1 850 PLN

wg stanowiska pracy
F.H.U Tarnowski - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT/SPECJALISTA DS. KADR - 2 500 - 3 000 PLN

• Sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej • Kontrola terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i wykonywania badań lekarskich• Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi• Sporządzanie raportów, zestawień kadrowychwymagania:• Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu prawa/administracji• Bardzo dobra znajomość prawa pracy i jego praktycznego zastosowania• Znajomości przepisów BHP• Umiejętności swobodnego posługiwania się pakietem MS Office • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne• Skrupulatność, odpowiedzialność
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA SEKRETARKI (PROGRAM PO WER) - 997,4 PLN

Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Sopot (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 600 PLN

1. Przygotowanie stanowiska pracy lekarzowi2. Przygotowanie narzędzi do sterylizacji3. Pomoc lekarzowi w obsłudze pacjentó4. Rejestracja pacjentów
GABINETY SKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2020-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

KONTAKT Z KLIENTAMI POLSKIMI I ZAGRANICZNYMI, TWORZENIE OFERT I PREZENTACJI DLA KLIENTÓW OBECNYCH I PRZYSZŁOŚCIOWYCH, PREZENTOWANIE PRODUKTÓW U KLIENTÓW ORAZ NA MIEJSCU W SIEDZIBIEDEKL. ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Janki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Michałowice (opolskie)


Wybierz powiat