ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Tomaszów Lubelski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Data zakończenia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Lwowska 35, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: opieka zdrowotna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wyklejanie znaków, tablic drogowych
TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i międzynarodowych, obsługa taboru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,-wykonywanie czynności wynikających z potrzeb przedszkola zleconych przez nauczyciela,- utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonych oddziałów,- dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo wychowanków,- spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zleconych przez nauczyciela oraz innych czynności wynikających z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia,- pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Ozorków (łódzkie)
czynna asysta przy zabiegach stomatologicznych
"LUXURY CLINIC" STOMATOLOGIA I MEDYCYNA ESTETYCZNA ALEKSANDRA LAMPART-ROŻEK - 2017-09-19 - Żory (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe w biurze budowy oraz wsparcie logistyczne kierownika budowy
BERGER BAU POLSKA - 2018-10-30 - Jawor (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Olkusz (małopolskie)
Kierowanie pojazdem ( autokar/bus). Dbanie o wizerunek firmy. Obsługa pasażerów. Dbanie o powierzone mienie. Obsługa kasy fiskalnej. Miejsce pracy: Płock, Gostynin.
MARQS Usługi Autokarowe Marek Flejszman - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZŁOTNIKACH KUJAWSKICH - 2017-10-19 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
WYBRANA OSOBA BĘDZIE AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WNĘTRZ MIESZKALNYCH, BIUROWYCH, POWIERZCHNI HANDLOWYCH. UWAGA: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA
SARNA ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Przyjmowanie i wydawanie paczek,2. Ewidencja w programie komputerowym przesyłek,3. Pobieranie i ewidencja opłat za przesyłki,4. Udzielanie informacji o oferowanych usługach.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Łęczyca (łódzkie)
Staż dla osoby bezrobotnej powyżej 30 r. ż długotrwale bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełnającej kryteria na staz w ramach Działania 7.2 RPO praca w godz. 7.30 - 15.30- Zapoznanie z regulaminami obowiązującymi w Środowiskowym Domu Samopomocy, Kodeksem Pracy.- Organizowanie opieki i pracy z osobą niepełnosprawną.- Pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej.- Mobilizowanie niepełnosprawnego do aktywnego spędzania czasu wolnego i rozwijania zainteresowań.- Rozwiązywanie problemów osoby niepełnosprawnej.- Doradzanie w zakresie aktywizacji społecznej.- Wspieranie osoby niepełnosprawnej w załatwianiu spraw urzędowych.- Współpraca z różnego rodzaju instytucjami, organizacjami społecznymi, mediami w celu wsparcia osoby niepełnosprawnej.- Zapewnianie jakości w pracy z niepełnosprawnym, przestrzeganie obowiązujących procedur.- Udzielanie pomocy osobie niepełnosprawnej w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych.- Oferowanie osobie niepełnosprawnej różnych form spędzania czasu wolnego.- Dokumentowanie wykonanych czynności.- Dopilnowanie wizyt lekarskich.- Asystowanie przy zabiegach pielęgnacyjno-higienicznych.- Aktywizowanie uczestników w zakresie samoobsługi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wola Raniżowska (podkarpackie)
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżący nadzór nad infrastrukturą PLC w zakładzie.Szybkie i skuteczne usuwanie usterek linii produkcyjnych.Analizowanie i wprowadzanie zmian w sterownikach.Przeglądy oraz prace konserwacyjne i remontowe urządzeń zgodnie z harmonogramemOptymalizacja i modernizacja linii produkcyjnych. Sporządzanie raportów dotyczących usterek i przeprowadzonych pracach.Dbałość o zapewnienie aktualizacji i jakości dokumentacji technicznej.Pełna samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań.Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami
KERRY POLSKA SP.Z.O.O - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
projektowanie nowych wzorów, wyrobówmodernizacja istniejących produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami bHP oraz PPOŻ. Zapoznanie z obowiązującym regulminem pracy i stanowskiem pracy. Zapoznanie z zasdami redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia spraw kancelaryjno-biurowych. Nauka sporządzania pism,dokumentacji,dokumentacji pracowniczej oraz finansowej zwiazanej z działalnością firmy. Nauka obsługiwania urządzeń techniki biurowej,komputera i kserokoparki.Zapoznania sie z zasadami przechowywania i archiwizacji infrmacji,dokumentów oraz akt spraw. Przestrzeganie zasad regulaminu wewnętrznego miejsca pracy. Przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku prcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łuków (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych
Biuro Projektowe Instalacji Sanitarnych Leszek Kołodziej - 2017-04-27 - Leszno (wielkopolskie)
Pomoc w opiece nad grupą przedszkolną, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych, wykonywanie pomocy dydaktycznych, prowadzenie zajęć ruchowych, gimnastycznych oraz plastycznych, pomoc przy czynnościach samoobsługowych, dbanie o czystość w sali.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zalecane przez nauczyciela oddziału oddziału oraz inne czynności wynikające z rokładu zajęć dzieci w ciągu dnia; dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy; praca podczas przygotowania posiłków oraz wykonywanie czynności porządkowych po ich zakończeniu; utrzymywanie czystości w aneksie kuchennym; dbałość o zabezpieczenie placówki w godzinach pracy; dbałość o zabezpieczenie placówki po zakończeniu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Będzin (śląskie)
Naprawa i obsługa techniczna własnych samochodów ciężarowych, wyjazdy na awarie
TRANSPORT CIĘŻAROWY, IMPORT-EXPORT, AUTO-HANDEL TOMASZ JAROS - 2019-01-11 - Zawidów (dolnośląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż kominków, elementów kamiennych (blaty kuchenne, parapety, schody)
P.P.H.U.WAS-KOM S.C. DOROTA WASILEWSKA MARIUSZ WASILEWSKI - 2018-07-27 - Józefka (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Asystent nauczyciela w drugiej klasie szkoły podstawowej. Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie. Zgłoszenia kandydatów: telefoniczne, e-mail.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)
Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne i pod nadzorem, wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą.
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe: kierunek: ekonomia lub bankowość. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych, minimum pół roku doświadczenia w obsłudze kadrowej, znajomość i doświadczenie praktyczne w obsłudze podmiotów z obszaru Republiki Filipin. Wymagana umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie pakietu MS OFFICE, praktyczna znajomość przepisów prawa w tym w szczególności prawa pracy Republiki Filipin.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; czynne prawo jazdy kat.B; sumienność, dyskrecja, wysokie standardy etyczne; zakres obowiązków: nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich; rejestrowanie przychodzących faktur; pomoc przy organizacji podróży służbowych dla pracowników i gości: rezerwacje hoteli, biletów lotniczych, zamawianie taksówek; monitorowanie zapasów artykułów biurowych i innych; przygotowywanie oraz obsługa spotkań biznesowych w siedzibie firmy; wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników i gości; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej; oferta również dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności
ERAE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Zabrze (śląskie)