ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Tomaszów Lubelski oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Data publikacji: 2019-03-12

Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019

Data zakończenia pracy: 17.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

Adres pracodawcy:
Lwowska 35, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: tomaszowski

Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski

Ulica pracodawcy: Lwowska

Numer budynku pracodawcy: 35

Profil działalności pracodawcy: opieka zdrowotna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 12.03.2019

Oferta pracy ważna do: 11.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 000 PLN

Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i międzynarodowych, obsługa taboru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,-wykonywanie czynności wynikających z potrzeb przedszkola zleconych przez nauczyciela,- utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonych oddziałów,- dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo wychowanków,- spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zleconych przez nauczyciela oraz innych czynności wynikających z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia,- pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Ozorków (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

czynna asysta przy zabiegach stomatologicznych
"LUXURY CLINIC" STOMATOLOGIA I MEDYCYNA ESTETYCZNA ALEKSANDRA LAMPART-ROŻEK - 2017-09-19 - Żory (śląskie)

ASYSTENTKA KIEROWNIKA BUDOWY - od 3 000 PLN

Prace administracyjno-biurowe w biurze budowy oraz wsparcie logistyczne kierownika budowy
BERGER BAU POLSKA - 2018-10-30 - Jawor (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (LUBLIN) - od 2 100 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Olkusz (małopolskie)

KIEROWCA AUTOKARU - od 1 850 PLN

Kierowanie pojazdem ( autokar/bus). Dbanie o wizerunek firmy. Obsługa pasażerów. Dbanie o powierzone mienie. Obsługa kasy fiskalnej. Miejsce pracy: Płock, Gostynin.
MARQS Usługi Autokarowe Marek Flejszman - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA WNĘTRZ - od 1 850 PLN

WYBRANA OSOBA BĘDZIE AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WNĘTRZ MIESZKALNYCH, BIUROWYCH, POWIERZCHNI HANDLOWYCH. UWAGA: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA
SARNA ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

1. Przyjmowanie i wydawanie paczek,2. Ewidencja w programie komputerowym przesyłek,3. Pobieranie i ewidencja opłat za przesyłki,4. Udzielanie informacji o oferowanych usługach.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Łęczyca (łódzkie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej powyżej 30 r. ż długotrwale bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełnającej kryteria na staz w ramach Działania 7.2 RPO praca w godz. 7.30 - 15.30- Zapoznanie z regulaminami obowiązującymi w Środowiskowym Domu Samopomocy, Kodeksem Pracy.- Organizowanie opieki i pracy z osobą niepełnosprawną.- Pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej.- Mobilizowanie niepełnosprawnego do aktywnego spędzania czasu wolnego i rozwijania zainteresowań.- Rozwiązywanie problemów osoby niepełnosprawnej.- Doradzanie w zakresie aktywizacji społecznej.- Wspieranie osoby niepełnosprawnej w załatwianiu spraw urzędowych.- Współpraca z różnego rodzaju instytucjami, organizacjami społecznymi, mediami w celu wsparcia osoby niepełnosprawnej.- Zapewnianie jakości w pracy z niepełnosprawnym, przestrzeganie obowiązujących procedur.- Udzielanie pomocy osobie niepełnosprawnej w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych.- Oferowanie osobie niepełnosprawnej różnych form spędzania czasu wolnego.- Dokumentowanie wykonanych czynności.- Dopilnowanie wizyt lekarskich.- Asystowanie przy zabiegach pielęgnacyjno-higienicznych.- Aktywizowanie uczestników w zakresie samoobsługi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wola Raniżowska (podkarpackie)

ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ" - od 2 100 PLN

1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)

AUTOMATYK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 500 PLN

Bieżący nadzór nad infrastrukturą PLC w zakładzie.Szybkie i skuteczne usuwanie usterek linii produkcyjnych.Analizowanie i wprowadzanie zmian w sterownikach.Przeglądy oraz prace konserwacyjne i remontowe urządzeń zgodnie z harmonogramemOptymalizacja i modernizacja linii produkcyjnych. Sporządzanie raportów dotyczących usterek i przeprowadzonych pracach.Dbałość o zapewnienie aktualizacji i jakości dokumentacji technicznej.Pełna samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań.Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami
KERRY POLSKA SP.Z.O.O - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

projektowanie nowych wzorów, wyrobówmodernizacja istniejących produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami bHP oraz PPOŻ. Zapoznanie z obowiązującym regulminem pracy i stanowskiem pracy. Zapoznanie z zasdami redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia spraw kancelaryjno-biurowych. Nauka sporządzania pism,dokumentacji,dokumentacji pracowniczej oraz finansowej zwiazanej z działalnością firmy. Nauka obsługiwania urządzeń techniki biurowej,komputera i kserokoparki.Zapoznania sie z zasadami przechowywania i archiwizacji infrmacji,dokumentów oraz akt spraw. Przestrzeganie zasad regulaminu wewnętrznego miejsca pracy. Przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku prcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 000 PLN

pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych
Biuro Projektowe Instalacji Sanitarnych Leszek Kołodziej - 2017-04-27 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w opiece nad grupą przedszkolną, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych, wykonywanie pomocy dydaktycznych, prowadzenie zajęć ruchowych, gimnastycznych oraz plastycznych, pomoc przy czynnościach samoobsługowych, dbanie o czystość w sali.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zalecane przez nauczyciela oddziału oddziału oraz inne czynności wynikające z rokładu zajęć dzieci w ciągu dnia; dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy; praca podczas przygotowania posiłków oraz wykonywanie czynności porządkowych po ich zakończeniu; utrzymywanie czystości w aneksie kuchennym; dbałość o zabezpieczenie placówki w godzinach pracy; dbałość o zabezpieczenie placówki po zakończeniu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Będzin (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - do 2 500 PLN

Naprawa i obsługa techniczna własnych samochodów ciężarowych, wyjazdy na awarie
TRANSPORT CIĘŻAROWY, IMPORT-EXPORT, AUTO-HANDEL TOMASZ JAROS - 2019-01-11 - Zawidów (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER ELEMENTÓW KAMIENNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Montaż kominków, elementów kamiennych (blaty kuchenne, parapety, schody)
P.P.H.U.WAS-KOM S.C. DOROTA WASILEWSKA MARIUSZ WASILEWSKI - 2018-07-27 - Józefka (łódzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 250 PLN

Asystent nauczyciela w drugiej klasie szkoły podstawowej. Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie. Zgłoszenia kandydatów: telefoniczne, e-mail.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT ARCHITEKTA,KOSZTORYSANT - od 2 100 PLN

Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne i pod nadzorem, wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą.
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ - 2018-08-31 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW RYNKU FILIPIŃSKIEGO - od 3 200 PLN

- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe: kierunek: ekonomia lub bankowość. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych, minimum pół roku doświadczenia w obsłudze kadrowej, znajomość i doświadczenie praktyczne w obsłudze podmiotów z obszaru Republiki Filipin. Wymagana umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie pakietu MS OFFICE, praktyczna znajomość przepisów prawa w tym w szczególności prawa pracy Republiki Filipin.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; czynne prawo jazdy kat.B; sumienność, dyskrecja, wysokie standardy etyczne; zakres obowiązków: nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich; rejestrowanie przychodzących faktur; pomoc przy organizacji podróży służbowych dla pracowników i gości: rezerwacje hoteli, biletów lotniczych, zamawianie taksówek; monitorowanie zapasów artykułów biurowych i innych; przygotowywanie oraz obsługa spotkań biznesowych w siedzibie firmy; wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników i gości; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej; oferta również dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności
ERAE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat