ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Świnoujście oferta pracy Z.R. Kowalscy BIURO RACHUNKOWE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kwalifikowanie dokumentów do księgowania, wprowadzanie dokumentów do systemu FK, układanie dokumentów.
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Z.R. Kowalscy BIURO RACHUNKOWE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boh. Września 6/204, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kwalifikowanie dokumentów do księgowania, wprowadzanie dokumentów do systemu FK, układanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zależne od umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Z.R. Kowalscy BIURO RACHUNKOWE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Boh. Września 6/204, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Boh. Września
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c66d2c1644472dd1af849920844201e
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Chrzypsko Wielkie (wielkopolskie)
zarządzanie dużą grupą pracowników ( powyżej 60 osób),kontakty z kontrahentami,sporządzanie dokumentacji pracowniczej,ewidencjonowanie czasu pracy
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2016-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent nauczyciela Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 21 we WrocławiuMiejsce pracy: Wrocław, ul. Kłodzka Praca na czas określony: od 12.02.2018 do 22.06.2018Godzina zakończenia pracy : 13:001/2 etatu Kontakt kandydatów z pracodawcą: aandreasik1207 (at) wroclawskaedukacja.pl sala C
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 21 we Wrocławiu - 2018-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie dok. księgowych i kadrowychdekretowanie dokumentów księgowychwindykacja naleznosci i zobowiązańnadzór nad obiegiem dokumentówwprowadzanie danych do systemu księgowego Symfoniawprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego Symfoiniasporządzanie zestawin w programie Excel
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w czynnościach opiekuńczych i higienicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nauka oraz pomoc w:Spełnianiu czynności opiekuńczych, wychowawczych i higienicznych w stosunku do dzieci.Diagnozowaniu i ocenianiu rozwoju psychomotorycznego małego dziecka w zakresie wszystkich sfer rozwojowych.Organizowaniu najkorzystniejszych warunków wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dziecka.Dbaniu o bezpieczeństwo dzieci.Planowaniu i organizowaniu wszystkich typów zabaw.Wykonywaniu i dokumentacji realizacji zadań według programu i harmonogramu dnia w tym prowadzonych przez specjalistów M.in. zajęć z elementami sensoplastyki, logarytmiki, integracji sensorycznej, terapii ręki, metodami domana, pomelody itp.Organizowaniu warsztatów z Rodzicami/prawnymi opiekunami dzieci.Pomocy w serwowaniu i obsłudze posiłków.Pomoc w obsłudze zmywarki do naczyń dzieci.Planowaniu i wykonywaniu wyjść wycieczek poza teren.Planowaniu i wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych u dzieci oraz profilaktyce zdrowia dziecka (w tym zaleceń położnej/pielęgniarki)Kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka.Dbaniu o bezpieczeństwo terenu przynależnego do placówki i placów zabaw.Zapobieganiu chorobom zakaźnym i udzielaniu pierwszej pomocy.Porządkowaniu sal, dbaniu o czytość i dezynfekcję.Wypełnianie dokumentacji.Wykonywaniu innych zadań związanych z podanymi wyżej.
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Przodkowo (pomorskie)
wg planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sobolew (mazowieckie)
służba w dziale ochrony w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Cieszynie - 2016-12-07 - Cieszyn (śląskie)
*
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym- ustawy dotyczące podatku dochodowego i podatku VAT oraz z rozporządzeniem dotyczącym prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,- opanowanie programu do prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów oraz programu Płatnik dotyczącego ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Niepołomice (małopolskie)
organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczyciela w szkole podstawowej - opieka nad dzieckiem z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2018-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, bieżąca współpraca z zarządem i kierownictwem, zarządzanie korespondencją przychodząca i wychodzącą, prowadzenie kalendarza terminów i spotkań, opracowywanie umów, sporządzanie sprawozdań i protokołów, prowadzenie i opracowywanie danych statystycznych dotyczących działalności instytucji
CENTRUM KULTURY - 2017-07-04 - Piaseczno (mazowieckie)
weryfikacja i kontrola dokumentów, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie symfonia, średnie lub wyzsze ekonomiczne, znajomość office, j. angielski lub francuski mile widziany
WELTECH SP. z o.o. - 2017-05-26 - Mysłowice (śląskie)
działania polegające na utrzymaniu stron internetowych sklepu, zamieszczanie produktów towaru i reklam, zachęcanie do zakupu towarów, monitoring strony,inne prace bieżące związane ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gostynin (mazowieckie)
Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pelplin (pomorskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-07 - Sady (wielkopolskie)
jw.
Firma GRYC TOMASZ GRYC - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem firmysporządzanie prostych pism przedsądowychkontakt telefoniczny z towarzystwami ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Gdynia (pomorskie)
Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
nauczanie języka niemieckiego; etat - 18 godz/tyg.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. POLSKICH ŻOŁNIERZY WRZEŚNIA 1939 R. - 2019-09-03 - Pieńsk (dolnośląskie)
obsługa i praca na programach komputerowych tj. RAMZES, weryfikacja pod względem prawidłowości i zgodności dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Łosice (mazowieckie)
PRACE ZWIĄZANE Z ZAKŁADANIEM OGRODÓW: NASADZENIA ROŚLIN, ZAKŁADANIE TRAWNIKÓW, PIELĘGNACJA ZIELENI, ITP.
'ZIELONO MI' RAFAŁ CZARNIK - 2020-04-28 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Telefoniczne rozmowy z klientami, prowadzenie baz danych, wysyłanie ofert oraz potwierdzeń dla klientów firmy, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Wymagana komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt OSOBISTY w godz. 07:30 - 15:30 z CV w Katowicach ul. Wilcza 7 lub e-mail: jolah (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-26 - Katowice (śląskie)
praca przy komputerze z klientem oraz na giełdach transportowych
TRANSAM Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH- ZAMAWIANIE SUROWCÓW U KRAJOWYCH DOSTAWCÓW
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O. O. - 2019-04-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
projektowanie budowlane
Anna Czyżewska EKO-AMIWA Nadzory i Projekty Budowlane - 2017-09-18 - Kobierniki (świętokrzyskie)
Asystent poza typowi obowiązkami związanymi call center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkań z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu i stanowi najmocniejsze wsparcie dla Kierownika Zespołu.Proponowany okres zatrudnienia: 02.07.2018 - 30.06.20121.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)