ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Świdnik oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: księgowanie, układanie sald, sporządzanie zamówień

Data publikacji: 2017-05-10

Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
księgowanie, układanie sald, sporządzanie zamówień

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 0

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Adres pracodawcy:
Aleja Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: świdnicki

Gmina pracodawcy: Świdnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świdnik

Adres strony pracodawcy: http://www.skokswidnik.pl/

Ulica pracodawcy: Aleja Lotników Polskich

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 10.05.2017

Oferta pracy ważna do: 09.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT OSOBISTY OSOBYNIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 3 000 PLN

Asystowanie osobie niepełnosprawnej przy codziennych czynnościach życiowych.
Fundacja Oczami Brata - 2018-01-04 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI - do 1 850 PLN

Przyjmowanie zamówień sprzedażowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, wystawianie faktur dla klientów.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

1. Przebywanie z uczniem podczas wszystkich zajęć lekcyjnych.2. Przebywanie z uczniem podczas przerw.3. Przebywanie z uczniem podczas zajęć świetlicowych w ramach oczekiwania na autobus.4. Opieka nad uczniem przed rozpoczęciem zajęć.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA MAGAZYNU - od 1 850 PLN

Przygotowywanie przesyłek do wysyłki, przyjmowanie i rozładowywanie dostaw, prowadzenie ewidencji magazynu, inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 2 500 PLN

Obowiązki: obsługa aplikacji do obiegu dokumentów, weryfikacja, klasyfikacja i dekretacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu informatycznego.Umowę o pracę na okres próbny- 3 miesiące. Godz. pracy 7-15 lub 8-16. Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do 2500 zł brutto.
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-03-15 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prowadzenie księgowości firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraśnik (lubelskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 500 PLN

Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2017-01-31 - Mielec (podkarpackie)

STARSZY ANALITYK DS. RAPORTOWANIA ZARZĄDCZEGO - od 10 500 PLN

Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów zarządczych; - rozwój oraz utrzymywanie skutecznych relacji z Grupą lokalną, Regionalną Kadrą Kierowniczą oraz innymi zespołami firmy jak i kluczowymi interesariuszami; - weryfikacja kompletności danych, zapewnienie całościowego i dokładnego sprawdzania poprawności danych w ramach czasowych określonych przez podmioty współpracujące oraz kontrola Regionalnej Kadry Kierowniczej i Spółki Operacyjnej w celu zapewnienia dokładnych i terminowych raportów danych zarządczych (miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych); - wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych audytów poprzez przygotowywanie informacji na życzenie; - poprawne stosowanie zasad raportowania zarządczego Grupy Heineken (niestosując MSSF); - konsekwentne stosowanie się do regulacji podatkowych postępując zgodnie z danymi wskazówkami; - oraz wszelkie inne zadania przypisane przez firmę Heineken w zakresie obowiązków zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

przygotowanie dokumentów do produkcji, uzgodnienia telefoniczne w języku niemieckim
"Sieper" sp.z o.o. - 2017-03-31 - Złotoryja (dolnośląskie)

ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNO - HANDLOWA - do 2 488 PLN

Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
Adrem Iwona Mruk - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)

TOKARZ - 1 950 - 2 150 PLN

Praca w pozycji stojącej częściowo w ruchu wymuszonym.
Zakład Narzędziowy Aspa-Tool sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OGÓLNO-BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Prace ogólnobudowlane, malowanie, prace ziemne. kontakt kandydatów z pracodwcą: 537071849, instal.wroclaw (at) op.plaktualne zlecenie: Wrocław, ul. Sztabowa, Krzyżanowice, później wg zleceńSala D
IN-STAL WROCŁAW - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycielowi w ubieraniu dzieci,w czynnościach higienicznych ,podczas zabawy,zajęć,spacerów.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Osiecznica (lubuskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizacja pracy biura;zamawianie towarów u dostawców z Chin;negocjowanie warunków handlowychz firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 3 000 - 4 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKU: OBSŁUGA KORESPODENCJI I PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW, ZARZĄDZANIE ZAPLECZEM ADMINISTRACYJNYM, ZAPEWNIENIE TERMINOWEGO I WŁAŚCIWEGO OBIEGU INFORMACJI I DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ, KREOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY, AKTYWNY UDZIAŁ W TWORZENIU I WDRAŻANIU STRATEGII HANDLOWEJ FIRMY, POZYSKIWANIE NOWYCH ZLECENIODAWCÓW, ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW, MONITOROWANIE RYNKU ORAZ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD POPRAWNOŚCIĄ PRZYGOTOWYWANYCH OFERT.UMIEJĘTNOŚCI I UPRAWNIENIA: ORGANIZACJA PRACY, ZRZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
KVAM SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Ogorzele (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. NAUCZANIA - od 1 500 PLN

Asystent ds. procesów edukacji i nauczania. Przygotowywanie materiałów. Kserowanie dokumentów. Pomoc przy prowadzeniu zajęć dydaktycznych. Wspieranie procesu nauczania.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Podkowa Leśna (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

Opracowywanie dokumentacji technicznej, projektoe budowlanych, wykonawczych. Kontakt osobisty z pracodawcą w siedzibie firmy w godzinach 07.00-07.30. Praca na terenie Polski - w szczególności teren województwa mazowieckiego.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-07-10 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kolnica (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Opieka nad dziećmi w wieku 2,5- 6 lat (higiena, karmienie, prowadzenie zabaw).
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 1 850 PLN

Realizacja działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkuPozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji handlowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Prowadzenie negocjacji handlowych.Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji.Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca biurowo-terenowa.
Elpigaz Sp. z o.o. Zakład Produkcji Zbiorników w Gorlicach - 2016-09-01 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA - od 2 500 PLN

pomoc realizacji projektu 9.1.2 Aktywna integracja:-organizacja zajęć merytorycznych: kontakt z trenerami, uczestnikami; -przygotowanie dokumentacji projektowej: regulaminy, umowy, listy obecności; -przygotowanie dokumentacji w oparciu o zasadę rozeznania rynku/konkurencyjności; -realizacja spotkań informacyjnych, promocja projektu: kontakt pośredni i bezpośredni z odpowiednimi instytucjami-bieżący kontakt z uczestnikami projektu; -archiwizacja dokumentacji; -prowadzenie działań rekrutacyjnych; -tworzenie zestawień stypendiów szkoleniowych/stażowych; -pomoc przy tworzeniu wniosku o płatność
Marta Krawczyk ProBiznes - 2017-09-21 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Florynka (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kozienice (mazowieckie)

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU ROBÓT DROGOWYCH - od 2 080 PLN

wizytacja budowy, sprawdzane zgodności materiałów ze specyfikacjami technicznymi, dokonywanie inwentaryzacji fotograficznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Wałcz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (S) - 997,4 PLN

Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich wykonywania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie sie dziećmi podczas spacerów i wycieczek, organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony p.poż
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tarnów (małopolskie)

KASJER HANDLOWY - 997,4 PLN

kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace porządkowe przy zieleni miejskiej
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Góra Kalwaria (mazowieckie)


Wybierz powiat