ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI Oborniki Śląskie oferta pracy Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień sprzedażowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, wystawianie faktur dla klientów.
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J. Piłsudskiego 23/29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień sprzedażowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, wystawianie faktur dla klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programów MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane osoby mające doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
J. Piłsudskiego 23/29, 55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Oborniki Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki Śląskie
Ulica pracodawcy: J. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 17.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Składanie zamówień, wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców, ustalanie terminów montaży,sporządzanie dokumentów, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, utrzymywanie czystości w biurze,archiwizacja, zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień, umowa o prace na czas określony, na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,wysokość wynagrodzenia 2130zł brutto na okresie próbnym + premia, miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100, kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
porządkowanie faktur, księgowanie w programie, sporządzanie dokumentów wewnętrznych, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kowale (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów biura, komputerowa archiwizacja danych pracowników, obsługa urządzeń biurowych, wstępna rekrutacja i selekcja kandydatów, obsługa administracyjna biura, archiwizowanie dokumentów, obsługa front-desk
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Sosnowiec (śląskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA! Wprowadzanie i przetwarzanie danych.
HP-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gdynia (pomorskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wąsosz (dolnośląskie)
zakładanie akt egzekucyjnych, archiwizacja dokumentów, układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Oława (dolnośląskie)
Wspieranie inżyniera
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych. Przygotowywanie danych do dekretacji podatkowych oraz sporządzanie dekretacji podatkowej.- Wynagrodzenie: 2275 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek - Rachunkowość / Finanse lub pokrewne. Min. 3 miesiące doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Umiejętność organizacji pracy własnej. Mile widziana znajomość programu WF Fakir, Płatnik. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 501-777-671) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księdza W. Siwka 17, 40-306 Katowice).
PULIRE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
raportowanie zarządcze - sporządzaniu raportów cyklicznych, wykresów orazprezentacji analiza danych oraz tworzenie zestawień i przygotowywanieraportów niestandardowych kalkulacja kosztów wytworzenia produktów orazanaliza odchyleń analiza opłacalności realizacji projektów inwestycyjnych inwentaryzacje (udział / rozliczanie). Praca od 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2018-07-27 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie ofert oraz kalkulacji zamówień, kontakt z Klientami w języku niemieckim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), dbałość o wysoki standard obsługi klienta
Lynka Sp. z o. o. - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Biuro Doradztwa Podatkowego J&J - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa sprzedaży/ zwrotów ze sklepu on-line;- Logistyka zleceń wysyłki, zwrotów;- Komunikacja z klientami w języku słowackim
CDRL S.A. - 2017-02-21 - Pianowo (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku inżynier budownictwa, wymagana znajomość oprogramowania Auto CAD. Praca na stanowisku komputerowym, prace kreślarskie w programie Auto CAD, wykonywanie dokumentacji projektowej, wyjazdy na budowę na nadzory autorskie. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sekretariat (at) techmeko.pl.
TECHMEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Rybnik (śląskie)
do uzgodnienia
METAL-KOMPLET PPHU s.c. - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
Organizowanie spotkań, odbieranie telefonów, archiwizacja dokumentów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
WG ZAWODU.
"AS" S.C. SIEMIENIAKO & SOBIECKI - 2016-03-29 - Nowogard (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gostyń (wielkopolskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym-pomoc stomatologiczna-gotowość do pracy z dziećmi. Obsługa klientów, rejestracja, odbiór telefonów.
Magdalena Chałubińska-Maleszyk Praktyka Lekarska Dentystyczna MOC UŚMIECHU - 2018-03-14 - Siedlce (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Olszewka (mazowieckie)
- nanoszenie dzienników obrotów;- nanoszenie dowodów wpłat podatków i innych opłat w systemie VIP;- porządkowanie i przygotowywanie akt do archiwum Urzędu Miasta;- inne prace zlecone przez Skarbnika Gminy
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Czarna Woda (pomorskie)
- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, wz, pk, kp, i kw),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
ślusarz-spawacz
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2016-03-11 - Radlna (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa recepcji biura, kontakt telefoniczny i bezpośredni z kandydatami do pracy, weryfikacja CV, tworzenie i uzupełnianie akt osobowych, organizacja korespondencji, bieżące wsparcie specjalistów ds. rekrutacji.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce. pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
Srzedaż produktów firmy, reprezentowanie firmy na rynku i w kontaktach z klientami, monitorowanie rynku, zbieranie informacji
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Grójec (mazowieckie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)