ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Świdnik oferta pracy BIURO RACHUNKOWE IWONA LEMIESZEK


Największy wybór odzieży

szyna montazowa fischer ms 4060 6 m stal ocynkowana

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego-przygotowanie korespondencji z klientami, wypełnianie formularzy podatkowych na podstawie zapisów księgowych

Data publikacji: 2020-09-29

Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA LEMIESZEK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KOSYNIERÓW 17, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego-przygotowanie korespondencji z klientami, wypełnianie formularzy podatkowych na podstawie zapisów księgowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU EXCEL

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawoodowe

Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE IWONA LEMIESZEK

danePracodawcy_nip: 7131208271

danePracodawcy_regon: 061654725

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Adres pracodawcy:
Kosynierów 17, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv/skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: świdnicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0617

Gmina pracodawcy: Świdnik

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świdnik

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146

Ulica pracodawcy: Kosynierów

Numer budynku pracodawcy: 17

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2020

Data dodania oferty pracy: 29.09.2020

Oferta pracy ważna do: 30.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24ab73b46137156dbcbcc7a829541d5a

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

układanie dokumentacji księgowej, prowadzenie rejestru VAT, prowadzenie KPiR, rejestr obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY ZEWNĘTRZNEJ - od 2 100 PLN

umawianie wizyt dla przedstawiciela, wysyłka ofert w systemie elektronicznym, obsługa sprzedażowa, rozmowy telefoniczne z klientami, przygotowywanie towaru do wysyłki, reklamacje.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Pruszków (mazowieckie)

TECHNIK FARMACJI - STAŻYSTA - od 2 100 PLN

metkowanie towaru
Dariusz Pławecki - 2018-03-14 - Wieluń (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

pomoc w działaniach edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sienno (mazowieckie)

ASYSTENT DS. PROJEKTU - od 4 000 PLN

Nadzór nad poprawną realizacją projektu:"Start do Biznesu Gwarancją Sukcesu!"Profesjonalna obsługa klienta, wypełnianie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 1 850 PLN

Pomoc w zajęciach, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 3 000 - 3 500 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego ciągnik z cysterną na materiałysypkie.
P.H.U. Andrzej Salzburg - 2016-05-25 - Krasiejów (opolskie)

ASYSTENT/TKA DZIAŁU SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 4 000 PLN

Wymagania:- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych,- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie – poziom min. C1 (codzienny kontakt z zagranicznymi klientami),- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,- Doświadczenie w dziale sprzedaży/handlowym lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta,- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,- Umiejętność analitycznego myślenia. Zakres obowiązków:- Bieżąca współpraca z Klientami zagranicznymi, - Przygotowywanie ofert sprzedażowych,- Nadzór nad realizacją zamówień,- Przygotowywanie oraz kontrola dokumentacji sprzedażowych.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH - od 3 000 PLN

- sprawy kadrowo płacowe,- współpraca z ZUS i GUS,- księgowanie dokumentów księgowych,
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-02-20 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 4 000 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych, współpraca z krajami azjatyckimi
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (3/4 ETATU) - od 12 PLN

praca w gabinecie stomatologicznym, pon., wtorek i czwartek 12-18, środa i piątek 8-14
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 850 PLN

opieka nad dziecmi, przeprowadzanie i odprowadzanie do autobusu, odprowadzanie na obiad, pomoc dla nauczyciela,utrzymywanie porządku i czystosci w budynku szkolnym
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kandyty (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie rozmów z potencjalnymi Kliwntami oraz prezentacja produktu, identyfikacja potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie Klientów oraz posprzedażowa obsługa Klienta, analiza i ocena rynku, raportowanie wykonanych zadań. Sprzęt służbowy: samochód, telefon, komputer osobisty. Praca w terenie i praca stacjonarna.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

Sporządzanie dokumentacji zxwiązanej z realizacją zleceń transportowych, wystawianie ładunków na giełdzie transportowej, kontakt z przewoźnikami/klientami, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Układanie segregowanie dokumentów, księgowanie i archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Jasieniec (mazowieckie)

ASYSTENT/KA BUDOWY - od 3 000 PLN

Do obowiązków zatrudnionej osoby będą należały następujące zadania: - Kontrola procedur administracyjnych i dokumentów w biurze budowy, - Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentacji w biurze budowy, - Obsługa poczty kurierskiej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Przyjmowanie faktur od podwykonawców oraz ich wprowadzanie do systemu, - Prowadzenie zakupów materiałów biurowych, - Wsparcie administracyjne budowy.
FineTech Construction Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

KIEROWCA - od 3 422 PLN

przygotowanie towaru do przewozu/dostawy , przewóz i dostarczanie towaru do klienta, rozładunek
Falcon Group Sp. z o.o. - 2020-07-22 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT CENTRALNY - od 13,7 PLN

budowanie i koordynowanie działań w regionie, tworzenie planów, realizacja działań marketingowych, praca na terenie Kluczborka, Wołczyna i okolic
EDWINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTYCJI - od 4 500 PLN

- bieżąca obsługa firm budowlanych- pozyskiwanie nowych kontrahentów- realizacja planów sprzedażowych- tworzenie strategii współpracy- branie udziału w negocjacjach- monitorowanie danych rynkowych
Kosta Sp. z o.o. - 2020-04-17 - Opole (opolskie)

ASYSTENT - 1 440 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z funkcjonowaniem biura,- nauka zakadania i prowadzenia dokumentów, ewidencji i rejestrów,- obsługa urządzeń biurowych: telefon, ksero itp.,- nauka archiwizacji dokumentów,- przygotowywanie i organizacja spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów,- obsługa programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - od 2 200 PLN

Zakres zadań:1) aktywne wspieranie rodzicielstwa zastępczego poszukiwanie rodzin zastępczych 2) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;3) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;5) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;6) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;7) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;8) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;9) wydawanie opinii, co do umieszczenia więcej niż 3 dzieci w rodzinie zastępczej,10) udział w ocenie sytuacji dziecka i rodziny zastępczej.Wymagane dokumenty kopie winne być potwierdzone za zgodność z oryginałem:1) życiorys i list motywacyjny (CV);2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe;3) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności;4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podst. prawna (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 15 marca 2018 r., do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ.Dodatkowe informacje.1) Przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie o naborze jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Kandydat spełnia powyższe kryteria. 2) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych w dniu sporządzania niniejszej Informacji o możliwości składania ofert. 3) Kandydat może wprowadzić zmiany w złożonym zgłoszeniu lub je wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania zgłoszeń. Zarówno zmiana jak i wycofanie zgłoszenia wymagają zachowania formy pisemnej.4) Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym w Informacji o możliwości składania ofert nie będą rozpatrywane za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów.5) CV winno być podpisane własnoręcznie oraz opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).6) Kandydaci spełniający wymagania konieczne określone w Informacji o możliwości składania ofert będą zapraszani (telefonicznie lub listownie) na następny etap rekrutacji.7) Osoby niezakwalifikowane nie będą powiadamiane.8) Planowany termin zatrudnienia: marzec 2018 roku.9) Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim tel. 55/246-81-75 lub 55/246-82-05.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-02-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - REF 30- - od 1 850 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 800 PLN

pomoc w wyjściu i powrocie oraz dojazdach w wybrane miejsca np. przychodnie zdrowia, rehabilitacja, zajęcia terapeutyczne, pomoc w zakupach, załatwianiu spraw urzędowych, udział w wydarzeniach sportowych, rekreacyjnych, rozrywkowych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mircu - 2020-01-30 - Mirzec Stary (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 2 000 PLN

opracowywanie projektów pism procesowych w sprawach sądowych, przyjmowanie interesantów i udzielanie porad prawnych, archiwizacja dokumentów
Kancelaria Radców Prawnych Jacek Nieścior i Zbigniew Wóltański Spółka Cywilna - 2017-05-04 - Ciechanów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 500 PLN

prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych firmy, kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie listy płac, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej
LESŁAW MORITZ ECOTERRA - 2015-12-01 - Cichy (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA-TERAPEUTY - od 3 000 PLN

Praa z dziecmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie
Oddział Regionalny Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Łomży - 2019-02-12 - Perki-Karpie (podlaskie)


Wybierz powiat