ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Stalowa Wola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Numerowanie dzienników księgowych. Archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie dokumentów do ksiąg podatkowych za pomocą programu ENOVA.
Data publikacji: 2019-11-20
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Numerowanie dzienników księgowych. Archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie dokumentów do ksiąg podatkowych za pomocą programu ENOVA.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Data zakończenia pracy: 08.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz umiejętność obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy zgłaszać się osobiście do swojego doradcy klienta po skierowanie na staż.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: stalowowolski
Gmina pracodawcy: Stalowa Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stalowa Wola
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2019
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58b8bef1bfbbcc0b2a044713fb975c17
Podobne oferty pracy
administracja dokjumentów zwiazanych ze sprzedażą, zadania telemarketingowe, asysta w rozmowach handlowych, obsługa i serwis klientów
ITM Kancelaria Finansowa Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Białystok (podlaskie)
telefoniczna współpraca z klientami z Wietnamu , wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obieg korespondencji, szycie akt spraw, przygotowywanie prostych pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Otwock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.00
Przedszkole Niepubliczne WIKI Bożena Weis - 2016-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH NA PODSTAWIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP I PPOŻ, OCHRONY ŚRODOWISKA I ERGONOMII, SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, UMIEJĘTNOŚĆ INWENTARYZACJI TOWARU, PRZYJMOWANIA, GROMADZENIA I SEGREGOWANIA DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00, 20 GODZIN W TYGODNIU, WYNAGRODZENIE: 14,70 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘMIEJSCE PRACY: ul. STORRADY-ŚWIĘTOSŁAWY 1A m. 42, 71-602 SzczecinMIEJSCE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH: ul. FIRLIKA 29, 71-637 Szczecin, tel.: 575769333
POLSTRAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
pomoc w pracach blacharsko-lakierniczych podczas napraw powypadkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem pracy ( przyjmowanie dokumentów, dekretacje dokumentów i.t.p. )
BIURO RACHUNKOWE ANDO S.C ANNA FOKT, DOROTA CZERNIC - 2019-09-11 - Kalisz (wielkopolskie)
pomoc lekarzowi stomatolgowi w działalności leczniczej w gabinecie stomatologicznym
MEDPOLSKA SP. Z O.O - 2018-11-21 - Słubice (lubuskie)
montaz i produkcja mebli
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Bytom (śląskie)
Opieka nad dziećmi, zajęcia edukacyjne, współpraca z nauczycielem; pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci; pomoc podczas zajęć edukacyjnych; , prace porządkowe, utrzymanie czystości; czynności opiekuńcze podczas podczas pobytu dzieci w placówce i na spacerach;
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Lublin (lubelskie)
doradzanie klientom
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Piła (wielkopolskie)
j.w
MIGRANT.HOW Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wypełnianie dokumentów pracowników w obcych językach, praca przy komputerze, obsługa internetu na stronach polskich i zagranicznych. Miejsce wykonywania pracy: Polska i Ukraina, umowa zlecenia, 168 h/mies.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
nauka wykonywania zabiegów kosmetycznych, nauka dobierania preparatów, nauka farbowania brwi itp
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Chorzów (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy m. in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalentarza spotkań zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządznie poleceń i zarządzeń prezesa spółki. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach żarządu. Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (teren Polski, Ukrainy).
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie przesyłek, pakowanie , układanie towaru na magazynie
AUTO-FRANCE Lutynia - 2018-01-24 - Lutynia (dolnośląskie)
Poszukiwanie i sprzedaż ładunków transportowych na terenie Europy
FONOKAJ SP.ZO.O. SP.K. - 2018-09-18 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wołomin (mazowieckie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie biurowości kancelarii, pisanie projektów akt notarialnych, kontakt z urzędami i klientami. Wykonywanie czynności wyjazdowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa Klienta, administracja biurowa.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
usługi fryzjerskie
Stopczyńska KamilaSalon Fryzjerski CAMILLA MAIN - 2016-08-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
Praca przy produkcji podzespołów elektronicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
pomoc w obsłudze klienta w zakresie protetyki słuchu, doradztwo;
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Zgorzelec (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykonywanie podstawowych czynności m.in. spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do niepełnosprawnego ucznia, zleconych przez nauczyciela oraz wykonywanie innych czynności wynikających z rozkładu zajęć uczniów.
Szkoła Podstawowa Nr2 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sułkowicach - 2019-07-08 - Sułkowice (małopolskie)
szlifowanie krzeseł, praca na maszynach stolarskich
TAR-MEB S.C. D. ZIOMEK A. SIWIK-ZIOMEK - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych oraz przy sekcji;pielęgnowanie zwierząt przed i po zabiegach chirurgicznych;
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jemielno (dolnośląskie)
ewidencja prostych dokumentów związanych z nieobecnościami, rejestracja w systemie danych osobowych pracowników, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)