ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA DO 30R. ŻYCIA-ROTACJA) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA DO 30R. ŻYCIA-ROTACJA)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA DO 30R. ŻYCIA-ROTACJA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2018
Data zakończenia pracy: 10.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 08.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy konfekcjonowaniu środków płynnych chemii gospodarczej i przemysłowej ( kontakt z pracodawcą tel : 667650699 )
PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa programów księgowych OPTIMA, PŁATNIK, segregowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu, finansowo-księgowego, rozliczenie wyciągów bankowych, sporządzanie, grafików, listy płac, obsługa MS Office
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Śrem (wielkopolskie)
pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,organizowanie wypoczynku dzieci,utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, opieka nad dziećmi w klasie.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Ostrowite (wielkopolskie)
zapoznanie z regulaminem organizacyjnym, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt, wprowadzanie danych z zeznań podatkowych, aktów notarialnych, przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wspieranie managerów w ich codziennej pracy, kontakt mailowy oraz telefoniczny z zagranicznym oddziałem firmy, tworzenie zamówień w systemie, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, współpraca z księgowością, fakturowanie i wewnętrzne rozliczenia finansowe.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie swoich aplikacji na adres e-mail: tomasz.zachorowski (at) codeo.com
CODEO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa komputera i programów graficznych - AutoCadobsługa urządzeń typu:ploter, skaner,skladarka,załatwianie spraw w instytucjach min starostwo, urząd gminy
Pracownia Projektowo-Wykonawcza Alicja Baran - 2016-01-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
umawianie spotkańprowadzenie kalendarza spotkańtworzenie baz danychpisanie pism, tworzenie raportówobsługa klienta biurainne czynności związane z prowadzeniem biura
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Gromadzenie materiałów do spraw, przygotowywanie projektów pism, opinii, udział w posiedzeniach sądowych i pozasądowych, kontakt z klientem, obsługa ksero, przepisywanie dokumentów, segregowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, aplikacja adwokacja w toku oraz podstawowa znajomość języka angielskiego.
JWK KANCELARIA ADWOKACKA - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)
jw.
IBC Group Central Europe Holding S.A. - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa prawna zakładów pracy, opracowywanie pism przedsądowych i sądowych, pozwy o rozwód, apelacje, udział w spotkaniach z klientem jako asystent prawnika
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o rozwój i wizerunek firmy zajmowaniesię sprawami administracyjnymi biura prowadzenie ewidencji wystawionychdokumentów / nadzór nad obiegiem dokumentów przygotowywanieraportów na zlecenie przełożonego przygotowywanie i wysyłanie oferthandlowych do klientów krajowych i zagranicznych kontakt z instytucjamizewnętrznymi obsługa Klientów obejmująca kontakt bezpośredni,telefoniczny i mailowy nadzór nad stanami magazynowymi,przygotowywanie zamówień dla dostawców
R-Trade Rafał Syrnik - 2017-11-02 - Opole (opolskie)
- prace w biurze,- przygotowanie dokumentacji przetargowej,- obsługa zamówień,- zarządzanie hierarchią inforacji napływających,- przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji ,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- koordynowanie agendy Prezesa,- organizowanie pracy sekretariatu,- przygotowanie i prowadzenie prezentacji Prezesa, - koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi Działami.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Sulechów (lubuskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Leżajsk (podkarpackie)
analiza i sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym; księgowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów księgowych w programie RAMZES; wykonywanie deklaracji ZUS DRA, RSA, RCA, ZUA, ZWUA oraz wysyłanie ich do ZUS za pomocą programu PŁATNIK; wykonywanie korekt deklaracji PIT, ZUS i składanie ich w odpowiedniej instytucji; sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 z wykorzystaniem programu RAMZES; elektroniczne przesyłanie deklaracji VAT-7
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Lubań (dolnośląskie)
praca w biurze rachunkowym,pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Chrzanów (małopolskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
Praca w oddziale klasy pierwszej. Pół etetu. Oferta dostępna w sali C.Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 60 w. 100.
Szkoła Podstawowa Nr 71 - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie pomaturalne - asystentka/higienistka stomatologiczna. Praca na terenie Leszczyn, na 3/4 etatu. Poniedziałek, środa w godz. 14.00-20.00, wtorek, czwartek, piątek w godz 8.00-14.00. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
INDYWIDUALNA PRACKTYKA STOMATOLOGICZNA MARIA SKRZYPCZYK - 2016-10-14 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej, kosztorysowaniu , negocjacjach , budżetowaniu kontraktów , kontrolowaniu realizacji projektow inwestycyjnych ,
Jakub Bartnik Firma Budowlano-Produkcyjno-Handlowa "BARTIMEX" - 2017-05-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
zgodnie z oferta
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Bytów (pomorskie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, 87-207 Dębowa Łąka
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
zakres czynności: pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków oraz czynnościach higienicznych, ubieraniu, rozbieraniu, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, organizowanie miejsca pracy z zgodnie z przepisami BHP i ochrony ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Limanowa (małopolskie)
wg programu stażupraca w godz. 7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zawiercie (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy dzieciach
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Bągart (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Kozienice (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)