ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Radzyń Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu księgowego, pomoc w naliczaniu list płac, sporządzanie deklaracji podatkowych
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych do systemu księgowego, pomoc w naliczaniu list płac, sporządzanie deklaracji podatkowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Chomiczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie do montażu i montaż elementów stalowych z różniego typu elementów lub prefabrykantów tj. przygotowanie surowców do montażu, szlifowanie, obróbka stali, transport do miejsca montażu oraz montaż konstrukcji, praca w godz. 8-12
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Opole (opolskie)
logiczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów, organizacja i obsługa spotkań, utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi z krajów arabskich m.in. z Pakistanu i Indii, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Piastów (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu terapii zajęciowej zgodnie z planem terapeutycznym, praca z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Leszno (wielkopolskie)
Pomoc w organizowaniu pracy w sklepie, sporządzanie zamówień, fakturowanie, prace biurowe. Praca w sklepie spożywczym w Słopnicach.
GFT GASTRO T.FLIŚNIK M.FLIŚNIK - 2016-06-03 - Słopnice (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ W MIEJSCU PRACY, WYKŁADANIE TOWARU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE HANDLOWE, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielowi, opieka nad dziećmi
"KF - EDUKACJA" Franciszek Kozielec - 2015-12-07 - Słupno (mazowieckie)
pomoc nauczyciela przedszkola w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi przybywającymi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Ustjanowa Górna (podkarpackie)
praca na stanowisku murarza. Prace remontowe oraz budowa od podstaw. Praca na terenie województwa śląskiego oraz na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Zabrze (śląskie)
Planowanie produkcji, rozliczanie wylęgu, wysyłka piskląt.
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
praca w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Głobino (pomorskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych i inne czynności w ramach programu stażu zł. do wniosku.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Świniary (małopolskie)
dofin
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Asystowanie przy zarządzaniu procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi, Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych.
CETUS Sp. z o.o. w Łosicach - 2016-06-14 - Łosice (mazowieckie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2016-01-25 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
asystent nauczyciela przedszkola, staż w godz. 7.30 - 15.30
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Alfredówka (podkarpackie)
Oraca w biurze projektowym, wykonywanie inwetaryzacji budowlanych, audytów i ocen energetycznych. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocicze w wykonywaniu pokryć dachowych , przyuczenie do zawodu dekarza
PPHU "PREFA BUD" Krzysztof Czyżek - 2016-07-14 - Wolin (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno- księgowe ( przygotowywanie dokumentów księgowych itp.)
"OLKAM" Piotr Miśta - 2015-12-21 - Poraj (śląskie)
Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań administracyjnych, zarządzanie kalendarzem Członków Zarządu, organizacja spotkań i podróży służbowych, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji. Przygotowanie prezentacji biznesowych oraz tłumaczeń dokumentów na potrzeby Zarządu, planowanie i realizacja celów marketingowych zgodnie ze startegią firmy, współtworzenie i organizacja wydarzeń promujących firmę, przygotowanie materiałów reklamowych.
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-08-21 - Otwock (mazowieckie)
Według standardów firmy
Stomatologia Uśmiechnij się - 2018-04-12 - Człuchów (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Raciszyn (łódzkie)
-przygotowywanie dokumentów-wprowadzanie danych do dystemu księgowego-sprawdzanie poprawności
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Żywiec (śląskie)
praca w ksiegowości
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Asystowanie przy pracy dentysty, dezynfekcja narzędzi i sprzetu stomatologicznego, rejestracja pacjentów, utrzymanie porzadku w obrębie gabinetu stomatologicznego. Godziny pracy: wt. czw. pt. 9.30-14.00 i 15.30-20.30 oraz co druga sobota w godzinach 9.00-15.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PRYWATNA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA PAWEŁ LORENC - 2018-07-19 - Śrem (wielkopolskie)
ADMINISTRACYJNO-BIUROWA OBSŁUGA KANCELARII, PROWADZENIE SEKRETARIATU, REPREZENTOWANIE KANELARII, WSPARCIE PRZEŁOŻONEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;PRACA-PÓŁ ETATU W GODZINACH 9.00-17.00MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;PRACA NA UMOWĘ ZLECENIE, POTEM MOŻLIWOŚĆ ZAWARCIA UMOWY O PRACĘKONTAKT Z PRACODAWCĄ-CV i LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kancelaria (at) jnpartner.com
JAKUBOWSKI - NIECKO KANCELARIA RADCY PRAWNEGO I ADWOKATA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, wystawianie faktur, korekta faktur
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)