ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-PRACE INTERWENCYJNE Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-PRACE INTERWENCYJNE
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wz
Data publikacji: 2017-06-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-PRACE INTERWENCYJNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Data zakończenia pracy: 23.04.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: do
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do komputerowego systemu księgowego, sporządzanie zestawień księgowych, deklaracji skarbowych, podstawowe czynności kadrowe. Praca od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 16:00. Osoby zainteresowane proszone o kontakt nr tel 510-172-666
Biuro Rachunkowe ASSET sp. z o. o. - 2016-05-13 - Tczew (pomorskie)
Sporządzanie opracowań projektowych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klientów sklepu poprzez telefon i e-mail w języku polskim- zmiany, anulacje w istniejących zamówieniach oraz wprowadzanie nowych zamówień do systemu-zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta,-nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza)
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik przy robotach budowlanych, murowych, montażowych, dekarskich i rozbiórkowych.
"Spółka Inżynieryjno Budowlana" Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Otmuchów (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Brzeg (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, organizacja spotkań, bieżące raportowanie.Oferta pracy przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Oświęcim (małopolskie)
Przygotowywanie obiadów domowych
Bar Smakołyk Maria Kaźmierkiewicz - 2018-07-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Sprzedawca obsługuje kasę fiskalną. Dba o ład i porządek w miejscu pracy. Obsługuje klientów. Wydaje paragony oraz faktury. Sporządza raporty na temat sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Sopot (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc księgowego, wprowadzanie danych
Biuro Rachunkowe Pawulski&Pawulski Krzysztof Pawulski Wojciech Pawulski sp.j. - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie różnych podłoży pod wykonanie tynku, przygotowanie zapraw tynkarskich, maszyn i urządzeń, materiałów na placu budowy, narzucanie zapraw, zacieranie tynków
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Grójec (mazowieckie)
Wykonywanie dokumentacji technicznej nowych i modernizowanych opakowań, opracowywanie i realizacja projektów. Przygotowanie i emisja dokumentacji konstrukcyjnej, dokumentacji ofertowej i serwizowej wyrobów nowych i modernizowanych. Śledzenie na bieżaco postępu technicnzego w celu wprowadzenia najnowszych rozwiązań technicznych.
KAJ Sp z.o.o. - 2017-11-29 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
pomiary geodezyjne, obsługa oprogramowania geodezyjnego
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mława (mazowieckie)
kontrola produkowanych elementów, sortowanie komponentów, prowadzenie i tworzenie dokumentacji
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2016-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
-obsługa pocztowa dokumentów, -archiwizacja dokumentów,-układanie chronologiczne dokumentów księgowych,-numeracja dokumentów księgowych,-sporządzanie wydruków z programu płatnik (ZUS),-sporządzanie dokumentów do ZUS, -wprowadzanie dokumentów (wstępna dekretacja) do programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wieliczka (małopolskie)
Zapoznanie ze strukturą zakładu,organizację i prace; wprowadzenie do systemu informatycznego faktur zakupu materiałów produkcyjnych i pomocniczych;prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej materiałów; pofabrykatów i wyrobów; wystawianie faktur sprzedazy usług, matreiałów i odpadó; prowadzenie rozliczenia materiałowego produkcji i opracowywanie karty limitu materiałowego;udział w opracowaniu kalkulacji wyrobów w zakresie materiałów i cen; rozliczanie produkcji wykonywania obuwia na poszczególnych oddzialach; rozliczanie płacowych zadan produkcyjnych; udział w sporzadzaniu analiz i zestawień z rozliczeń produkcji i materiałów
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łuków (lubelskie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS PERSONEL SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Słupca (wielkopolskie)
TWORZENIE MODELI I RYSUNKÓW MASZYN,- ANALIZA I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ, - OPRACOWYWANIE I UAKTUALNIANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, - TESTOWANIE PROTOTYPÓW MASZYN,- WSPARCIE TECHNICZNE DLA ZESPOŁU SPRZEDAŻY,- KONTROLA I INWENTARYZACJA ZAPASÓW.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pamiętna (łódzkie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Prace porządkowe na pasażu w Galerii, praca w ramach umowy zlecenie, w godzinach 06.00-09.00, 07.00-14.00, 14.00-21.00
Koloryt Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaz diet i suplementacji, realizacja zamówień.
Centrum Dietetyczne "Metamorfoza" Dera Magdalena - 2016-08-09 - Nowa Sól (lubuskie)
• Dojazd do pacjentów• Pomoc w wykonywaniu badań• Wykonywanie badań po odbyciu szkolenia
EURO CARDIO Sp.zo.o. - 2016-11-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej orz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy/służby-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad ww. zakresu-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i dokumentacji-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Placówkacg Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentuanych zagrożeń-określanie rodziaju oraz miejsc rozmieszczania podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przrglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-02-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)