ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łuków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie ze strukturą zakładu,organizację i prace; wprowadzenie do systemu informatycznego faktur zakupu materiałów produkcyjnych i pomocniczych;prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej materiałów; pofabrykatów i wyrobów; wystawianie faktur sprzedazy usług, matreiałów i odpadó; prowadzenie rozliczenia materiałowego produkcji i opracowywanie karty limitu materiałowego;udział w opracowaniu kalkulacji wyrobów w zakresie materiałów i cen; rozliczanie produkcji wykonywania obuwia na poszczególnych oddzialach; rozliczanie płacowych zadan produkcyjnych; udział w sporzadzaniu analiz i zestawień z rozliczeń produkcji i materiałów
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zapoznanie ze strukturą zakładu,organizację i prace; wprowadzenie do systemu informatycznego faktur zakupu materiałów produkcyjnych i pomocniczych;prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej materiałów; pofabrykatów i wyrobów; wystawianie faktur sprzedazy usług, matreiałów i odpadó; prowadzenie rozliczenia materiałowego produkcji i opracowywanie karty limitu materiałowego;udział w opracowaniu kalkulacji wyrobów w zakresie materiałów i cen; rozliczanie produkcji wykonywania obuwia na poszczególnych oddzialach; rozliczanie płacowych zadan produkcyjnych; udział w sporzadzaniu analiz i zestawień z rozliczeń produkcji i materiałów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Data zakończenia pracy: 07.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2016
Data dodania oferty pracy: 26.09.2016
Oferta pracy ważna do: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc rodzinie wymagającej opieki, wspieranie aktywności społecznej, opracowywanie planu i realizacja pracy z rodziną, wykonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie - 2017-01-20 - Tuchów (małopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży instalacyjnej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
współpraca z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynowanie terminów dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
opieka nad dziećmi, prace porządkowe
Ośrodek Edukacyjny Let's Talk A&K Kuniccy s.c. - 2016-10-24 - Augustów (podlaskie)
inwentaryzacja budynków, projektowanie konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji dot. pozwolenia na budowę, wykonywanie rysunków w programie CAD, wykonywanie obliczeń statystycznych konstrukcji, bezposredni kontakt z architektami, instalatorami itp.
MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz - 2018-07-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Asystent sprzedaży w salonie sprzedaży Godziny pracy od poniedziałku do soboty : 9:00-20:00 niedziela 11:00-18:00
GALAXY OPTICAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z dokumantami prawa wewnętrznego Domu Wcvzasów Dziecięcych w Myśliborzu (regulaminy, statut) oraz przepisami regulującymi funkcjonowanie domów wczasów dziecięcych; opieka nad dziećmi; wspomaganie pracy nauczyciela, w tym: w organizacji zajęć świetlicowych i terenowych oraz w prowadzeniu dokumentacji pedagogicznej; przygotowanie pomieszczeń do zajęć dydaktycznych; prowadzenie księgi ewidencji wychowanków; kontrola czystości oraz odpowoiedniego ubioru dzieci dostosowanego do warunków pogodowych lub rodzaju zajęć; przeprowadzanie codziennych obserwacji satnu zdrowia i samopoczucia dzieci; sporządzanie końcowych, pisemnych informacji o bieżących ocenach i zachowaniu wychowanków podczas pobytu na turnusach dla dyrektorów szkół macierzystych i rodziców.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
-Praca na budowach woj. pomorskiego,-Pracodawca zapewnia transport z Tczewa,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr: 512-575-973.
USŁUGI BUDOWLANE DAMIAN KUPCZYK - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, pomoc przy posiłkach, opieka nad dziećmi w czasie spacerów, leżakowania itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Promocja marki, pomoc przy akcjach marketingowych, wyszukiwanie nowych trendów w kosmetyce.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pomoc przy organizowaniu transportu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie instruktaży stanowiskowych dla uczestników, dbanie o bezpieczeństwo uczestników w trakcie praktyki i wykonywania pracy, przydzielanie uczestnikom zadań w ramach praktyki zawodowej; nadzór przebiegu praktyk zawodowych uczestników; współpraca z jednostkami/podmiotami zewnetrznymi będącymi miejscem realizacji praktyk zawodowych i wyznaczonymi opiekunami praktyk odbywanych przez uczestników, opracowanie programu praktyki zawodowej dla uczestników; przygotowanie i nadzworowanie list obecności uczestników na praktykach zawodowych oraz dzienników praktyk, ocenianie przebiegu praktyk zawodowych i umiejętności zdobytych przez uczestników; współudział w opracowaniu harmonogramów reintegracji zawodowej; przygotowywanie konspektów oraz prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach reintegracji zawodowej; zgłaszanie zapotrzebowań na kursy/szkolenia zawodowe dla uczestników; zapewnienie uczestnikom potrzebnego sprzętu do realizacji praktyk zawodowych oraz odzieży ochronnej i skłądanie zapotrzebowań w tym zakresie; dbanie o utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz odpowiednie gospodarowanie powierzonym sprzętem i materiałami;prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i materiałów w ramach praktyk zawodowych;
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-08-23 - Bytom (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Bełżyce (lubelskie)
prowadzenie rejestru korespondencji oraz płatności, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz kontrahentami w Chinach, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań z klientami, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
2)Zakres usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności: a)pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, pomoc przy przemieszczaniu się); b)opiekę higieniczną,pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, c)pielęgnację zaleconą przez lekarza,
Spółdzielnia Socjalna PARTNER - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
Organizacja produkcji w przemyśle piekarniczym, nadzór nad procesem produkcyjnym i podległym zespołem.Wykształcenie min. średnie lub wyższe technologiczne (branża spożywcza), umiejętność obsługi komputera (pakiet Office). Mile widziane: dyspozycyjność kandydata, doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 995 Magdalena Tomiak-Świtała. Adres e-mail: magdalena.tomiak-switala (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-03-23 - Sulęcin (lubuskie)
Fakturowanie usług, sporządzanie rejestrów, monitoring płatności
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-10-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa koparki.Miejsce wykonywania pracy- województwo świętokrzyskie, podkarpackie i mazowieckie.
ZUBM Katarzyna Kopeć - 2018-07-10 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
DOKONYWANIE ZAKUPÓW NA POTRZEBY SERWISU, PROWADZENIE KORESPONDENCJI SERWISOWEJ Z KLIENTAMI, WSPARCIE TECHNICZNE DLA KLIENTÓW, WSPARCIE KIEROWNIKA SERWISU W KOMPLEKSOWYM ZARZĄDZANIU, PODLEGŁYM DZIAŁEM CZYLI DELEGOWANIEM ZADAŃ I ROZWIJANIEM KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW.
AGRARADA Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Brzezimierz (dolnośląskie)
przygotowywanie i koordynowanie zamówień na części zamienne, maszyny myjacej i usługi serw., organizoawnaie wysyłek i przyjęć na magazyn części, komponentów do mycia oraz maszyn myjących
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wola (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
pomoc w zakresie opieki nad dziećmi, zapewnienie bezpieczeństwa, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Klenica (lubuskie)
pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej nauczycielowi klasy III, zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom klasy III podczas zajęć organizowanych poza szkołą.[Godzina zakończenia pracy] : 14:00[Wymiar czasu pracy] : 4/5 etatu[Praca na czas określony] : 01.12.2016 r. do 30.06.2017 r.Kontakt z pracodawcą: spwilczkow (at) interia.pl lub 713165039
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - 2016-11-28 - Wilczków (dolnośląskie)
sprzedaz biletów wstępu, pomoc przy organizacji ruchu turystycznego, pomoc przy organizacji wystaw oraz pomoc przy inwentaryzacji eksponatów muzealnych
Muzeum Ziemi Miechowskiej w organizacji - 2017-03-29 - Miechów (małopolskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga kancelaryjno- prawna organów Izby Okregowej Sądu Dyscyplinarnego, Komisji Kwalifikowanej POIIB ( przygotowanie projektów pism procesowych, jak również dotyczących wyjasnia treści posiadanych uprawnień budowlanych, udzial w czynnościach procesowych sądu, udzielanie odpowiedzi na bieżąca korespondencj, dbanie o terminowość załatwianych spraw w postępowaniu administracyjnym i dyscyplinarnym, realizacja obowiązków sprawozdawczych, organizacja szkoleń ( analiza bieżących potrzeb szkoleniowych inzynierów budownictw, w tym ogólnych zmian w zakresie prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, redagowanie informacji prasowych dotyczących tematyki szkolenia, analiza rynku szkoleniowego, przygotowaie relacji z przebiegiu kaźdego szkolenia, redagowanie artykułow prasowych i współpraca z mediami( tworzenie informacji do " Biuletynu Informacyjnego Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa" , opracowanie krótkich komunikatów do zamieszczenia na stronie internetowej Izby, pozyskiwanie partnerów biznesowych w celu zagwarantowania członkom POIIB korzystnych rabatów cenowych na zakup towarów i usug, wynikających z faktu przynależności do Izby.
Podlaska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja zmówień, wystawianie faktur, przygotowywanie cen do przetargów, kontrolowanie stanów magazynowych, nadzór nad sprawdzaniem aktualności dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych, archiwizacja dokumentacji przetargowej.Kontakt kandydatwów z pracodawcą: mariusz.szklarski (at) doktorleks.plsala A
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie działu sprzedaży, obsługa klienta
AIRWENT SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Stare Babice (mazowieckie)