ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Płońsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc księgowej
Data publikacji: 2016-03-02
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: pomoc księgowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Data zakończenia pracy: 04.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Wolności 12, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 02.03.2016
Oferta pracy ważna do: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności księgowych, przyjmowanie, prowadzenie, segregowanie, weryfikacja, dekretowanie dokumentów księgowych.Oferta pracy dla osób do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku.
Biuro Rachunkowe OPTIMA Józef Zmarzły - 2018-03-07 - Zarzecze (podkarpackie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sokółka (podlaskie)
telefoniczna, mailowa, bezpośrednia obsługa klientaobsługa urządzeń biurowychprzygotowanie wycen ofert ubezpieczeniowych za pomocą kalkulatora w panelu agenta
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Tryszczyn (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Raba Wyżna (małopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
XIAO HEI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie i uruchamianie systemów telekom.dla klientów rosyjsko-języcznych/DTV,HFC/ Obsługa zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych klientów rosyjsko-języcznych/ głównie technologia DTV, instalacje i konfiguracje urządzeń u klientów, diagnoza i naprawy urządzeń Vektor.
Vector Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami zapewnienia dzieciom pełnego bezpieczeństwa i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Śrem (wielkopolskie)
Pośrednictwo pracy dla uczestników projektu, wsparcie kadry w realizacji projektu, promocja projektu w środowisku lokalnym oraz rekrutacja uczestników projektu, obsługa administracyjna biura, obsługa i archiwizacja dokumentów.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-02-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka obsługi kontrahentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w Urzędzie Pocztowym w Tykocinie
Poczta Polska S.A. - 2016-02-02 - Tykocin (podlaskie)
tworzenie koncepcji projektowych, udział w przygotowaniach dokumentacji projektowych i opracowaniach dokumentacji po wykonawczych, projektowanie i przygotowywanie rysunków technicznych, obliczeń i dokumentacji z zakresu instalacji elektrycznych i nisko prądowych, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
- wysyłanie ofert na zapytania klientów- zarządzanie zamówieniami i ich realizacją- przygotowywanie przesyłek do klientów, korespondencji do wysyłki- wystawianie i segregowanie faktur- sprzedaż produktów i usług klientom, którzy osobiście zjawią się w biurze- przyjmowanie interesantów- przyjmowanie telefonów- obsługa korespondencji- przygotowywanie pism- obsługa projektów, wniosków, formularzy urzędowych itp.- koordynacja spotkań Zarządu- koordynacja kalendarza Zarządu- kontrola ilości faktur względem wyciągów bankowych- koordynacja pracy wolontariuszy- przygotowywanie elementów prostej grafiki użytkowej (podziękowania, wizytówki, zaproszenia, ozdobne oferty i katalogi)- obsługa reklamacji i zgłoszeń- przygotowywanie pism fundraisingowych- dbanie o czystośćMiejsce pracy: ul. Pawłowicka 53a, 51-250 WrocławKontakt z pracodawcą: doradcyprzyszlosci (at) gmail.comSala C, D, E, H
Instytut Północny - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja czynności odpraw celnych zgodnie z procedurami i obowiązującymi przepisami prawa. Archiwizowanie zapisów czynności odpraw celnych. Przesyłanie do księgowości i klientów zawiadomień o wysokości i terminach uregulowania kwoty długu celnego. Bieżąca aktualizacja zabezpieczenia generalnego.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-07 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Praca z Lekarzem, rejestracja pacjentów, przygotowanie stanowiska pracy. Wykształcenie średnie. Pracodawca preferuje pierwszy kontakt telefoniczny: 604-173-340 Praca dwuzmianowa:8-14, 14-20.
NZOZ " Pogotowie Stomatologiczne " - 2018-01-23 - Wejherowo (pomorskie)
Zarzadzanie procesem produkcyjnym firmy.Zatwierdzanie planów produkcji.Nadzór nad organizacją pracy i prowadzonymi projektami produkcji zakładu.Praca w systemie jednozmianowymPraca na czas określony.Peroponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
przygotowywanie projektów aktów notarialnych, pism i wniosków, udzielanie informacji interesantom, prowadzenie repetytorium, wyjazdy do aktów notarialnych u klientów poza siedzibę kancelarii, kontakty z sądami i urzędami
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Turek (wielkopolskie)
kontakt z klientem, obsługa systemu klasy CRM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
-
,,ACS SŁUCHMED" SP. ZO.O - 2016-08-18 - Gryfice (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Myślenice (małopolskie)
Pomocniczy robotnik budowlany. Wymiar etatu: 20h/tydzień.
ŻANETA KOWALSKA - 2018-04-30 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji placówki. Prowadzenie zajęć z uczestnikami, opracowywanie planów terapeutycznych, motywowanie uczestników do aktywności.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Strzelcach Kraj. - 2017-11-24 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, ewidencja ruchu chorych
"MEDISON" Sp z o.o. - 2016-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wstępne przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.Archiwizowanie dokumentów.Prowadzenie ewidencji księgowych w programie REWIZOR.Wprowadzanie wyciągów bankowych.Uzgadnianie sald kontrahentów.Aktywna współpraca przy sporządzaniu sprawozdania finansowego.Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie list płac w programie GRATYFIKANT.Rozliczanie zaliczek pracowników.Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
ART PROGRES POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Wola Ociecka (podkarpackie)
wsparcie tech. w przygotowaniu ofertprzygotowanie kalkulacji ilości kosztów materiałów i robociznyprzeprowadzanie prób funkcjonalnychustawienie i regulacja AKPiAStaż odbywać się będzie na Kapuściskach
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
asystent spedytora
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nietków (lubuskie)