ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: według stanowiska
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według stanowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2019
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Współorganizowanie kształcenia integracyjnego, pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-09-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zawiercie (śląskie)
w/g stanowiska
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie i podawanie, asysta w przygotowywaniu i podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej i hinduskiej
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielonka (mazowieckie)
asystent stomatologa przy lekarzu, obsługa recepcjii, porzadkowanie gabinetu po zabiegach, przygatowanie pracy lekarza
"Prywatna Praktyka Stomatologiczna'' Urszula Wilamowska-Otręba - 2016-07-14 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
Firma Handlowa "Jezierski" Włodzimierz Jezierski - 2016-03-22 - Korytnica (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Ręczne pokrywanie elementów metalowych farbą proszkową,- Ustawianie programów, nadzorowanie oraz korekta pracy automatów malarskich,- Kontakt osobisty w biurze PROGRES Sp. z o.o. Tczew ul.Armii Krajowej 20, telefoniczny: 58 535-20-59, 601-963-293 lub e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-08-10 - Tczew (pomorskie)
sprawowanie opieki nad osobami niepełnosprawnymi z zaburzeniami psychicznymi, pomoc w prowadzeniu wyznaczonych treningów, pomoc w ubieraniu sie, spożywaniu posiłków, zaspokajaniu potrzeb życia codziennego, pomoc w pracach porządkowych na terenie plecówki,
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Bytów (pomorskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
WORKLINE HR GROUP Sp z o.o. Sp. komandytowa - 2017-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Działoszyn (łódzkie)
pomoc przy pracach murarskich, zbrojeniu i ciesielce, praca na wysokości obsługa maszyny tynkarskiej
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowywanie ofert i dokumentacji technicznej współpraca i utrzymywanie kontaktów z klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, uzgadnianie rozrachunków z Klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy, dokonywanie bieżących raportów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego
AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE - 2017-12-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
praca na terenie woj. podlaskiego + delegacje
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)
wspieranie ucznia podczas zajęć, pomoc nauczycielowi, opieka nad dzieckiem podczas wyjść i uroczystości szkolnych.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Strzelce Kraj.* - 2016-12-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Asystentka podologa z przyuczeniem do zawodu specjalista ds. podologii. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-05-05 - Łódź (łódzkie)
dekretacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Gdynia (pomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Organizacja i prowadzenie lekcji muzealnych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Sanok (podkarpackie)
-montaż instalacji sanitarnych oraz grzewczych-montaż instalacji przeciwpożarowych (zraszacze)-konserwacja instalacji-gwintowanie-szlifowanie-montaż rur
Ekkermann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
-Wspieranie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,-Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach, zebraniach,- Pomoc w organizacji wypoczynku, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów, zapewnienie opieki w stołówce, świetlicy, szatni, łazience, placu zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ustka (pomorskie)
wspomaganie pracy nauczyciela w oddziale edukacji wczesnoszkolnej
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)
realizacja projektu, udział w procesie rekrutacji beneficjentów, świadczenie pomocy beneficjentom projektu, analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie programów, analiz, ocen i sprawozdań z realizacji projektu, archiwizacja dokumentów projektowych, organizacja warsztatów, w tym wyjazdowych dla beneficjentów projektu oraz Akademii Letniej dla dzieci z rodzin zastępczych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2016-03-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Radom (mazowieckie)
praowadzenie biura firmy budowlanej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Karniowice (małopolskie)