ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI OFPR/19/2283 Limanowa oferta pracy Bilans na Plus Barbara Zapała
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI OFPR/19/2283
Wynagrodzenie: od 1 360 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do programu księgowo - kadrowego, umowa zlecenie 80 godzin w miesiącu
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: Bilans na Plus Barbara Zapała
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 10, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowo - kadrowego, umowa zlecenie 80 godzin w miesiącu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 360 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie miesięczne 1360,00 /80 godzin w miesiącu/
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI OFPR/19/2283
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 360 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - pakiet Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: może być osoba w trakcie studiów
Nazwa pracodawcy: Bilans na Plus Barbara Zapała
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
34-600 Sowliny 138, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na maila: biuro (at) bilansnaplus.info lub kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sowliny
Numer budynku pracodawcy: 138
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?836ed25285179d2e911c3b0e7ac39f10
Podobne oferty pracy
wykonywanie projektów budowlanych w branży instalacyjnej, budowlanej lub pokrewnych
Przeds.Produkcyjno Usługowo Handlowe INSTAL ROGRA - 2017-04-27 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa urządzeń gastronomicznych; mycie i dezynfekcja. Miejsce pracy Łódź, ul. Inflandzka oraz lokalizacje wskazane.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
prace budowlane
MAR - BUD Mariusz Kacynel - 2017-08-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
asystowanie spedytorowi
PUHT"PIO-MAR-TRANS" OBORNIKI - 2015-11-30 - Bogdanowo (wielkopolskie)
CV na adres e-mail: info (at) wakro.home.pl
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krępna (opolskie)
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
pomocniczy robotnik budowlany
MILBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MILAS ADRIAN - 2018-06-25 - Janowiec (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bardo (dolnośląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
rozwój handlu zagranicznego, kontakty z chińskojęzycznymi klientami i producentami towarów, składanie i przyjmowanie zamówień, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zakrzów (lubelskie)
Montaż, obsługa i serwisowanie urządzeń elektrycznych, montaż elementów i podzespołów wg. dokumentacji technicznej,wiedza z zakresu branży elektrycznej,umiejętność czytania rysunków technicznych.
LAMEL ROZDZIELNICE Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Pępowo (pomorskie)
Asystent nauczyciela klasy "zerowej". Opieka i prowadzenia zajęć z dziećmi na świetlicy szkolnej.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Stara Wieś (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grójec (mazowieckie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowej (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) woodica.pl).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-20 - Świnna Poręba (małopolskie)
Praca z osobami chorymi psychicznie na oddziałach i w poradni. Praca jednozmianowa, w godz. 7.30-15.05.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej - 2015-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa zleceń międzynarodowych, planowanie załadunków i rozładunków.
NTG POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-03 - Łozienica (zachodniopomorskie)
- obsługa pralki, suszarki, magla,- przygotowywanie pościeli do prania,- pakowanie i wpisywanie ilości prania na bloczkach
JOBS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-05 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie do zabiegów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Trzebinia (małopolskie)
staż w biurze księgowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Cieszyn (śląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie projektuRekrutacja uczestników do udziału w projekcie oraz Pracodawców dla uczestnikówPromocja projektuNawiązywanie współpracy z trenerami i podwykonawcami
SYSTEMA sp. z o.o. - 2016-10-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,przygotowywanie raportów, wystawianie i ewidencjonowanie kart przekazania odpadów oraz FV za złom, ewidencja i kontrolna przeprowadzonych serwisów
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-12-08 - Garbatka (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wspomaganie zespołu księgowego w bieżących obowiązkach działu tj. sporządzanie zestawień, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Weryfikowanie sald, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie inwentaryzacji wartościowo.
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Charnowo (pomorskie)
-praca z rynkiem IT, poszukiwanie kandydatów na odpowiednie stanowiska IT w firmie; -asystowanie w identyfikacji odpowiednich kwalifikacji wymaganych dla projektu; -Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, umawianie testów technicznych; -korzystanie z dostępnych narzędzi w obszarze social media Linkedin, Goledenline w celach rekrutacyjnych; -ofertowanie kandydatów, przygotowywanie oferty pracy oraz pośredniczenie w komunikacji z wszystkimi zainteresowanymi stronami, -koordynowanie procesu rekrutacji od początku do końca;
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Pakistanu, pomoc w opiece nad klientami firmy; praca na pełny etat, według zleceń na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
praca z rodziną z problemami
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Alwerni - 2017-07-21 - Alwernia (małopolskie)