ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY Chełmiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie różnego rodzaju pism w tym pism urzędowych z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, chęć podjęcia szkolenia w kierunku uzyskania zawodu młodszy księgowy. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, prowadzenie biura pod kątem organizacyjnym i administracyjnym, archiwizowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki, dekretowanie, księgowanie dokumentów rejestrach księgowych.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Chełmiec (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmiec, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie różnego rodzaju pism w tym pism urzędowych z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, chęć podjęcia szkolenia w kierunku uzyskania zawodu młodszy księgowy. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, prowadzenie biura pod kątem organizacyjnym i administracyjnym, archiwizowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki, dekretowanie, księgowanie dokumentów rejestrach księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sporządzania pism (w tym pism urzędowych) z wykorzystaniem komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, czynności związane z obsługą biurapraca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli sanitarnych dotyczących przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne, udział w zwalczaniu i opracowywaniu ognisk zatruć pokarmowych i innych zagrożeń epidemicznych, opracowywanie ognisk chorób zakaźnych i wywiadów epidemiologicznych, sprawowanie nadzoru nad dystrybucją, przechowywaniem i ewidencją szczepionek, opracowywanie planów pracy, sprawozdań i innych dokumentów sekcji
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-12-05 - Świdnica (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności zmierzających do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art.8 pkt 2 Ustawy-prawo o ustroju sądów powszechnych (1,0 i 0,6 etatu w ramach umowy o pracę)
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2018-06-22 - Bytom (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu księgowego, weryfikacja poprawności zapisów księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Wyszków (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
realizacja ankiet, wywiadów w bezpośrednim kontakcie z respondentami z wykorzystaniem urzadzeń mobilnych lub formularzy papierowych. Analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania. Komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy.
Urząd Statystyczny w Krakowie - 2019-04-26 - Kraków (małopolskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie czynności związanych z obsługą biura. Stały kontakt z cudzoziemcami.
STIP UNITED SP Z O. O.- ODDZIAŁ GDAŃSK - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace ogólnobudowlane na terenie Inowrocławia
PPHU MURBET s.c. A. Belzyt Cz. Belzyt Z. Belzyt - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się oraz nauka dokumentów w Kancelarii.Nauka obsługi urządzeń biurowych oraz programów do obsługi Kancelarii, nauka przyjmowania i rejestrowania zleceń w Kancelarii. Nauka oraz przygotowywanie właściwego opisu dokumentów w aktach spraw- archiwizacja. Nauka oraz przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz wysyłka korespondencji. Nauka oraz przygotowywanie projektów pozwów oraz innych pism procesowych, projektów umów oraz opiniowanie umów, wniosków egzekucyjnych do Komornika, zestawień na potrzeby egzekucyjne. Nauka sporządzania faktur za usługę, negocjacji z dłużnikiem oraz nauka mediacji. Pogłębianie znajomosci prawa cywilnego. Nauka biegłosci wyrazania się w pismie.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Kontakt telefoniczny (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Staż w godzinach 8-16 w Kołobrzegu.Czynności pomocnicze przy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
fakturowanie, księgowanie faktur zakupowych, sprzedażowych i bankowych, ewidencja stanów magazynowych, analiza i windykacja należności, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne, czynności administracyjne
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2017-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
wsparcie prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami nepalskimi lub indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami hinduskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziećmi, utrzymanie w czystości pomieszczeń przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żagań (lubuskie)
Obsługa wyłącznie połączeń przychodzących i emaili.
"LEASINGTEAM" sp. z o.o. - 2017-06-02 - Katowice (śląskie)
-bieżące wsparcie pracy dz. zakupów-zbieranie dokumentacji od dostawców-przygotowywanie umów kontraktacyjnych -bieżąca obsługa dokumentacji -tworzenie zestawień i raportów
RAUCH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Przeworsk (podkarpackie)
Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych związanych z realizacją projektu Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura budowy Administracyjne wsparcie kierownictwa budowy w codziennych obowiązkach Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań i raportów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, współpraca z centralą firmy Zarządzanie korespondencją
ELECTRA M&E POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Białężyce (wielkopolskie)
Zadania asystenta rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobuistego kontaktu z wskazanymi rodzinami, 2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości, 3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, 4. Podejmowanie działaniań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwospecjalistyczne w szzególnościw zakresie:a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka, np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b)podziału obowiązków domowychna poszczególnych członków rodziny, c) promowanie zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rozdziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, , kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społeecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m. in.poprzez:a) ułątwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości, c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-02-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Frzyjerstwo damsko-męskie, praca w godz. 9-19 dwie zmiany
Solarium - Fryzjerstwo Aneta Kinder - 2016-09-22 - Czarnowąsy (opolskie)
Wykonywanie zadań wyłącznie pod kierunkiem osoby, której pracownik pomaga (nauczyciel lub wychowawca świetlicy) oraz uzależnione od bieżących potrzeb szkoły.
Zespół Szkół Publicznych w Małocicach - 2015-12-14 - Małocice (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów do odprawy i ich weryfikacja, wypełnianie dokumentów CMR, EUR1, świadectw pochodzenia, archiwizacja dokumentacji.
VECTOR FINANCE S.C. Barbara Oberda-Pyź Marek Nowak - 2018-08-30 - Hrebenne (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
1.Współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych2.Samodzielne prowadzenie projektów i koordynacja działań marketingowych3.Opieka nad materiałami marketingowymi i reklamowymi oraz prowadzenie procesów dystrybucji tych materiałów
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Żarów (dolnośląskie)
Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)