ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Tomyśl oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu

Data publikacji: 2020-01-27

Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Data zakończenia pracy: 31.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

Adres pracodawcy:
Kolejowa 2, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: nowotomyski

Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 13.02.2020

Oferta pracy ważna do: 12.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?082445d133852c4f882cd0a4a3162986

Podobne oferty pracy

ASYSTENT- PRACOWNIK MAGAZYNU POLIGRAFII - do 2 800 PLN

odbiór i weryfikacja materiałów przyjmowanych do magazynu poligrafii, właściwe zabezpieczenie składowanych materiałów, wydawanie materiałów z magazynu poligrafii, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z zobowiazujjacymi zasadami, uzupelnianie danych w systemie komputerowym,
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Bolesław (małopolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (NAMYSŁÓW) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Namysłów (opolskie)

ASYSTENT - od 950 PLN

telefoniczna współpraca z klientami z Bangladeszu , wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

analiza ofert handlowych, uczestnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centralne zarządzanie zakupami, obsługa programu komputerowego KC Kucharski, badanie rynku w zakresie chłonności na produkty oferowane przez sieć, analiza rynku dostaw, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT BACK OFFICE - do 3 000 PLN

Obsługa korespondencji. Realizacja zamówień i zaopatrzeie biura. Telefoniczna obsługa klientów. Wsparcie w organizacji spotkań, rezerwacji sal. Koordynowanie obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 14,7 PLN

drobne prace naprawcze, dbałość o porządek w obejściu budynku, przyjmowanie dostaw towaru. Wymiar czasu pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zapoznanie sie ze stanowiskiem pracy, szkolenie stanowiskowe BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji, odbieranie telefonów, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami i urzędami w zakresie czynności księgowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, prowadzenie rejestru kontrahentów, sporządzanie rejestrów sprzedaży, wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów korygujących, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie zabaw i zajęć, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i obsługa posprzedażna w Punkcie Plus.
PUNKT PLUS GSM Wysokie Mazowieckie - 2017-01-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 500 PLN

Wykształcenie minmum średnie, prawo jazdy kat. B (wymagany własny samochód osobowy). Praca biurowa oraz w terenie (Śląsk). Zakres obowiązków: kontakt z klientem, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie klientów oraz sporządzanie dokumentów i umów. Firma gwarantuje dodatek płacowy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzeg (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- prowadzenie zajęć dydaktycznych- prowadzenie grupy przedszkolnej- organizowanie wycieczek i wydarzeń- prowadzenie dokumentacji- współpraca z rodzicami
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ Z PROGRAMEM ENOVA365, POMOC W PROWADZENIU KPIR ORAZ PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 200 PLN

-codzienne prowadzenie sekretariatu-obsługa gości firmy-obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących-obsługa poczty elektronicznej -ogranizowanie spotkań zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych-tłumaczenie tekstów na potrzeby zarządu-prowadzenie rejestru poczty wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie i zarządzanie dokumentacją spółki- wykonywanie biezących zadań zlecanych przez zarząd-zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, pieczątek i innych na potrzeby administracji
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI - od 2 250 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA WYCHOWAWCY - od 2 500 PLN

praca z grupą dzieci/uczniów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY - od 1 850 PLN

WG ZAWODU
P.P.H.U. POLTRAG SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-11 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- aktywna pomoc nauczycielowi przy pracach organizacyjnych;- sprawowanie opieki nad dziećmipodczas pobytu w przedszkolu w czasie zajęć edukacyjnych i wyjść;- pomoc w czynnościach samoobsługowych;- dbałośc o ład i czystość w sali i innych pomieszczeniach.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łowiczki (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i klienta
Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa WESSPOL Jerzy Wessely - 2017-02-27 - Gaj (podlaskie)

KSIĘGOWA/Y - od 1 850 PLN

Prowadzenie księgowości
Bonus Specto Sp.z.o.o. - 2016-01-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów, archiwizowanie dowodów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym, obsługa sprzętu biurowego, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Semlin (pomorskie)

ASYSTENT BIURA - od 3 000 PLN

Obsługa biura w zakresie administracyjno-logistycznym: nadzór nad korespondencją, rejestracja dokumentów, współpraca z firmami logistycznymi, organizacja i obsługa spotkań i inne zadania wg. bieżącego zapotrzebowania.
Agersol spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-05-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT DS. SERWISU - od 3 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczyciela w sprawowaniu opieki na d njamłodszymi dziećmi w przedszkolu, pomoc dzieciom w cynnościach samoobsługowych, porządkowanie zabawek, pomocy dydaktycznych po zaończonej zabawie, zajęciach, nakrywanie do stołu do posiłków, porządkowanie naczyń po posiłkach.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kobylanka (małopolskie)


Wybierz powiat