ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Tomyśl oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 2, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?082445d133852c4f882cd0a4a3162986
Podobne oferty pracy
odbiór i weryfikacja materiałów przyjmowanych do magazynu poligrafii, właściwe zabezpieczenie składowanych materiałów, wydawanie materiałów z magazynu poligrafii, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z zobowiazujjacymi zasadami, uzupelnianie danych w systemie komputerowym,
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Bolesław (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Namysłów (opolskie)
telefoniczna współpraca z klientami z Bangladeszu , wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza ofert handlowych, uczestnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centralne zarządzanie zakupami, obsługa programu komputerowego KC Kucharski, badanie rynku w zakresie chłonności na produkty oferowane przez sieć, analiza rynku dostaw, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Oława (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa korespondencji. Realizacja zamówień i zaopatrzeie biura. Telefoniczna obsługa klientów. Wsparcie w organizacji spotkań, rezerwacji sal. Koordynowanie obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
drobne prace naprawcze, dbałość o porządek w obejściu budynku, przyjmowanie dostaw towaru. Wymiar czasu pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie sie ze stanowiskiem pracy, szkolenie stanowiskowe BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji, odbieranie telefonów, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami i urzędami w zakresie czynności księgowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, prowadzenie rejestru kontrahentów, sporządzanie rejestrów sprzedaży, wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów korygujących, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie zabaw i zajęć, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nauka prowadzenia rejestów i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Mielno (zachodniopomorskie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i obsługa posprzedażna w Punkcie Plus.
PUNKT PLUS GSM Wysokie Mazowieckie - 2017-01-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Wykształcenie minmum średnie, prawo jazdy kat. B (wymagany własny samochód osobowy). Praca biurowa oraz w terenie (Śląsk). Zakres obowiązków: kontakt z klientem, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie klientów oraz sporządzanie dokumentów i umów. Firma gwarantuje dodatek płacowy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzeg (opolskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- prowadzenie zajęć dydaktycznych- prowadzenie grupy przedszkolnej- organizowanie wycieczek i wydarzeń- prowadzenie dokumentacji- współpraca z rodzicami
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gorlice (małopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z PROGRAMEM ENOVA365, POMOC W PROWADZENIU KPIR ORAZ PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Dębica (podkarpackie)
-codzienne prowadzenie sekretariatu-obsługa gości firmy-obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących-obsługa poczty elektronicznej -ogranizowanie spotkań zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych-tłumaczenie tekstów na potrzeby zarządu-prowadzenie rejestru poczty wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie i zarządzanie dokumentacją spółki- wykonywanie biezących zadań zlecanych przez zarząd-zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, pieczątek i innych na potrzeby administracji
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 09.08.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
praca z grupą dzieci/uczniów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
WG ZAWODU
P.P.H.U. POLTRAG SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-11 - Gubin (lubuskie)
Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
- aktywna pomoc nauczycielowi przy pracach organizacyjnych;- sprawowanie opieki nad dziećmipodczas pobytu w przedszkolu w czasie zajęć edukacyjnych i wyjść;- pomoc w czynnościach samoobsługowych;- dbałośc o ład i czystość w sali i innych pomieszczeniach.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Łowiczki (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i klienta
Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa WESSPOL Jerzy Wessely - 2017-02-27 - Gaj (podlaskie)
Prowadzenie księgowości
Bonus Specto Sp.z.o.o. - 2016-01-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów, archiwizowanie dowodów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym, obsługa sprzętu biurowego, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Semlin (pomorskie)
Obsługa biura w zakresie administracyjno-logistycznym: nadzór nad korespondencją, rejestracja dokumentów, współpraca z firmami logistycznymi, organizacja i obsługa spotkań i inne zadania wg. bieżącego zapotrzebowania.
Agersol spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-05-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela w sprawowaniu opieki na d njamłodszymi dziećmi w przedszkolu, pomoc dzieciom w cynnościach samoobsługowych, porządkowanie zabawek, pomocy dydaktycznych po zaończonej zabawie, zajęciach, nakrywanie do stołu do posiłków, porządkowanie naczyń po posiłkach.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kobylanka (małopolskie)