ASYSTENT HANDLOWY Rybnik oferta pracy AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie minmum średnie, prawo jazdy kat. B (wymagany własny samochód osobowy). Praca biurowa oraz w terenie (Śląsk). Zakres obowiązków: kontakt z klientem, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie klientów oraz sporządzanie dokumentów i umów. Firma gwarantuje dodatek płacowy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie minmum średnie, prawo jazdy kat. B (wymagany własny samochód osobowy). Praca biurowa oraz w terenie (Śląsk). Zakres obowiązków: kontakt z klientem, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie klientów oraz sporządzanie dokumentów i umów. Firma gwarantuje dodatek płacowy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zakres obowiązków: kontakt z klientem, utrzymywanie relacji, pozyskiwanie klientów oraz sporządzanie dokumentów i umów.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 27.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bystra (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie prac spawalniczych w zakresie zleconym przez przełożonego. Przygotowanie przeznaczonych do spawania detali. Kontrola jakości spawu i czyszczenie spoin. Układanie elementów gotowych (pospawanych) w odpowiednich pojemnikach. Wykonywanie czynności transportowych (przy pomocy suwnicy) przy dostarczaniu i odstawie pojemników na stanowisko spawalnicze. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Prawidłowe oraz terminowe i jakościowe wykonanie prac. Dbałość o stan techniczny wyposażenia. Utrzymywanie ładu i porządku w miejscu pracy oraz zachowanie warunków ppoż. na stanowisku. - Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1800 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o dzieło na 2 lata.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowisku spawacza. Wymagane uprawnienia spawalnicze: EN 287-1, 111, P, BW, 1.2 B, T13, PE / bs. Wymagana umiejętność spawania poziomego, pionowego, rur oraz konstrukcji. Wymagany Certyfikat spawacza Polskiego Rejestru Statków.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
Przyjęcie towaru, magazyn
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klientów serwisu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Chorzów (śląskie)
Zapoznanie z funkcjonowaniem i warunkami pracy w sklepie samoobsługowym, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzenie do systemu obsługi sprzedaży "KC-Firma", ekspozycja i kontrola terminów przydatności do spożycia towarów, obsługa klienta, przyjmowanie zwrotów i reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niedomice (małopolskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2018-03-09 - Otwock (mazowieckie)
Sporządzanie projektów aktów notarialnych i innych czynności notarialnych, prowadzenie korespondencji, obsługa klientów Kancelarii.
KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ ŁUKASZ BORZYM - 2017-05-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Lubań (pomorskie)
wyk. wyższe inżynier mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych, znajomość programu SOLID WORKS, biegła znajomość j. angielskiego.Praca polega na sporządzaniu konstrukcji elementów mechanicznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Załadunek towaru do wysyłki
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-02-21 - Mikstat (wielkopolskie)
zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8.11.2012roku w sprawie czynności asystentów sędziów
SĄD REJONOWY W RADOMIU - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
praca w przedszkolu integracyjnym (od 01.09.2017r.-możliwość pracy na pełen etat)
"FUNDACJA INKLUZJA - EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA" - 2017-06-13 - Skawina (małopolskie)
Praca na stanowisku asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Płocku.Konkurs odbędzie sie w dniu 4 stycznia 2018r. o godz. 10:00 w siedzibie Sądu Okręgowego w Płocku, Pl. Narutowicza 4 (sala 111). W przypadku dużej liczby zgłoszeń - miejsce pisemnego konkursu zostanie wskazane w terminie 14 dni przed konkursem na tablicy ogłoszeń Sądu Okręgowego w Płocku oraz na stronie internetowej Sądu. Konkurs składać się będzie z trzech etapów:1. wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,2. testu obejmującego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata,3. rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
praca biurowa,przy komputerze
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kozienice (mazowieckie)
planowanie krótko i długoterminowe oraz kontrola realizacji planu produkcyjnego, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, w tym: wprowadzanie do systemu oraz wystawianie z systemu dokumentów produkcyjnych, współpraca i bieżący kontakt z działem handlowym, działem jakości, magazynem oraz logistyką, kontrola dostępności materiałów do realizacji zleceń, tworzenie raportów i analiz dot. realizacji planu produkcyjnego, utrzymanie dokumentacji produkcyjnej w należytym porządku
"Monolit " Michał Godlewski - 2018-04-13 - Zambrów (podlaskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Myślenice (małopolskie)
Wykształcenie średnie (ekonomia lub rachunkowość); mile widziany student - kierunek rachunkowość, finanse lub księgowość; możliwość przyuczenia; zakres obowiązków: kontrola formalna i rachunkowa dokumentów, kontrola prawidłowego obiegu faktur, dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
Keller Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Gliwice (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Ujazd (łódzkie)
-
TOP LINK MIGUEL FARINHA - 2016-09-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
praca przy maszynach do produkcji kosmetyków i konfekcjonowani kosmetyków
"FARMONA" Labolatorium Kosmetyków Naturalnych Sp.zo.o. - 2017-10-06 - Wysoka (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż oraz przejście instruktażu szkoleniowego2. Zapoznanie się z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego3. Zapoznanie się z regulaminem pracy oraz specyfiką pracy u Organizatora4. Zaznajomienie się z bieżącymi potrzebami przedsiębiorstwa5. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców6. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów7. Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami8. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów9. Analiza cen, warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Somonino (pomorskie)
Aktualizacja danych w systemie ; kontrola dokumentów przewozowych; administracja i archiwizacja dokumentów zakupowych , sporządzanie analiz magazynowych, raportów, sprzedaży,wsparcie organizacyjne działu w zadaniach.
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie korespondencji, prowadzenie księgi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rodzielanie jej na poszczególne komórki. Przygotowywanie paczek, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów przedsiębiorstwa. Obsługa urzadzeń biurowych. Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa linii produkcyjnej, kontrola jakości
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Bogumiłów (łódzkie)
obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)