ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Modła-Kolonia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: zapoznanie się:- z regulamiem pracy, przepisami prawa obowiązującymi oraz specyfiką pracy w biurze rachunkowym,- z obiegeim dok. i zasadami obsługi bieżącej klientów biura, prowadzonymi rejestrami pism wchodzących i wychodzących- z programem księgowym "Księgi Handlowe"- z programem podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów-z programem ewidencji ryczałtu oraz nauka ewidencjonowania przychodów- z programem "Kadry" oraz "Płatnik"- nauka księgowania dokumentów księgowych, sporządzania deklaracji podatkowych oraz sprawozdań
Data publikacji: 2021-06-01
Lokalizacja: Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modła-Kolonia, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zapoznanie się:- z regulamiem pracy, przepisami prawa obowiązującymi oraz specyfiką pracy w biurze rachunkowym,- z obiegeim dok. i zasadami obsługi bieżącej klientów biura, prowadzonymi rejestrami pism wchodzących i wychodzących- z programem księgowym "Księgi Handlowe"- z programem podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów-z programem ewidencji ryczałtu oraz nauka ewidencjonowania przychodów- z programem "Kadry" oraz "Płatnik"- nauka księgowania dokumentów księgowych, sporządzania deklaracji podatkowych oraz sprawozdań
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Modła-Kolonia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koniński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3010
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WRPO V- kobieta długotrwale bezrobotna powyżej 30 r.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6653017368
danePracodawcy_regon: 381166395
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Konin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3062
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Konin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0948667
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2021
Data dodania oferty pracy: 01.06.2021
Oferta pracy ważna do: 31.08.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f60bbb1858fce8bfe65c8b5110dfee10
Podobne oferty pracy
Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji, przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich, wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE POSTĘP - 2016-07-15 - Świebodzin (lubuskie)
Spawanie konstrukcji metalowych, montaż kontrukcji
BUSINESS DREAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-15 - Bobrek (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
stylista fryzur
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Oława (dolnośląskie)
obsługa komputera, wystawianie faktur, dowodów wydania, odpisywanie na korespondencję
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek - 2018-08-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wykonywanie zadań z zakresu prac kancelaryjnych i biurowych. Obsługa faksu i kserokopiarki, przyjmowanie wniosków o pomoc z zakresu pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych,
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi, sporądzanie umów o pracę, rozwiązań umów o pracę, przeniesień i świadectw pracy po uzgodnieniu z dyrektorem, sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń, sporządzanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem i gospodarką ZFŚS, kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu , wystawianie faktur za korzystanie z pomieszczeń szkoły, sporządzanie zestawień i rejestrów do celów podatkowych, sporządznie list płac dla pracowników, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych/opiekuńczych/macierzyńskich/wypadkowych, sporządzanie wypłat nagród/odpraw emerytalnych/rentowych/ekwiwalentow za urlop/świadczeń ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń/zasiłkowych/podatkowych, prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń, naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne,zdrowotnei Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w programie Płatnik i przesyłanie elektronicznie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych (m.in ZUS ZUA,ZWUA, ZIUA), comiesięczne dokumenty rozliczeniowe (ZUS DRA, RCA, RSA, RZA), sporządzanie rocznych raportów imiennych lub comiesięcznych dla pracowników (ZUS RMUA), dokonywanie korekt dokumentów, naliczanie i pobranie podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji (PIT-11, PIT-8A, PIT-4R), zgłaszanie osób do PPK, obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu GUS, obsługa portalu e-PFRON, sporządzanie informacji dla celów planowania i sprawozdawczości, wprowadzanie danych do do Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie rozliczeń finansowych do Urzędu Pracy za zatrudniownych pracowników w ramach prac interwencyjnych, archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji pracownikom, wykonywanie innych poleceń Dyrektora Szkoły - umowa na czas określony od 01.07.21 do 31.12.21 - następnie możliwość przedłużenia na czas nieokreślony
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W OLEŚNICY - 2021-05-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi, sporądzanie umów o pracę, rozwiązań umów o pracę, przeniesień i świadectw pracy po uzgodnieniu z dyrektorem, sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń, sporządzanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem i gospodarką ZFŚS, kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu , wystawianie faktur za korzystanie z pomieszczeń szkoły, sporządzanie zestawień i rejestrów do celów podatkowych, sporządznie list płac dla pracowników, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych/opiekuńczych/macierzyńskich/wypadkowych, sporządzanie wypłat nagród/odpraw emerytalnych/rentowych/ekwiwalentow za urlop/świadczeń ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń/zasiłkowych/podatkowych, prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń, naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne,zdrowotnei Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w programie Płatnik i przesyłanie elektronicznie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych (m.in ZUS ZUA,ZWUA, ZIUA), comiesięczne dokumenty rozliczeniowe (ZUS DRA, RCA, RSA, RZA), sporządzanie rocznych raportów imiennych lub comiesięcznych dla pracowników (ZUS RMUA), dokonywanie korekt dokumentów, naliczanie i pobranie podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji (PIT-11, PIT-8A, PIT-4R), zgłaszanie osób do PPK, obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu GUS, obsługa portalu e-PFRON, sporządzanie informacji dla celów planowania i sprawozdawczości, wprowadzanie danych do do Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie rozliczeń finansowych do Urzędu Pracy za zatrudniownych pracowników w ramach prac interwencyjnych, archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji pracownikom, wykonywanie innych poleceń Dyrektora Szkoły - umowa na czas określony od 01.07.21 do 31.12.21 - następnie możliwość przedłużenia na czas nieokreślony
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W OLEŚNICY - 2021-05-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych sposobów dotarcia do klientów poprzez tureckie kanały social media- kreowanie treści pod tureckie social media- raportowanie wyników w języku tureckim- umowa zlecenie na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Łódź (łódzkie)
Praca przy obsłudze lub w poblizu ruchomych części mechanicznych, skanowanie i pakowanie produktów.
AMAZON FULFILLMENT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi, sporądzanie umów o pracę, rozwiązań umów o pracę, przeniesień i świadectw pracy po uzgodnieniu z dyrektorem, sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń, sporządzanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem i gospodarką ZFŚS, kontrola ważności badań lekarskich pracowników, wydawanie skierowań na badania, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu , wystawianie faktur za korzystanie z pomieszczeń szkoły, sporządzanie zestawień i rejestrów do celów podatkowych, sporządznie list płac dla pracowników, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych/opiekuńczych/macierzyńskich/wypadkowych, sporządzanie wypłat nagród/odpraw emerytalnych/rentowych/ekwiwalentow za urlop/świadczeń ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń/zasiłkowych/podatkowych, prowadzenie rejestru i rozliczanie umów zleceń, naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne,zdrowotnei Fundusz Pracy oraz sporządzanie dokumentacji w programie Płatnik i przesyłanie elektronicznie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych (m.in ZUS ZUA,ZWUA, ZIUA), comiesięczne dokumenty rozliczeniowe (ZUS DRA, RCA, RSA, RZA), sporządzanie rocznych raportów imiennych lub comiesięcznych dla pracowników (ZUS RMUA), dokonywanie korekt dokumentów, naliczanie i pobranie podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji (PIT-11, PIT-8A, PIT-4R), zgłaszanie osób do PPK, obsługa sprawozdawczości statystycznej w ramach portalu GUS, obsługa portalu e-PFRON, sporządzanie informacji dla celów planowania i sprawozdawczości, wprowadzanie danych do do Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie rozliczeń finansowych do Urzędu Pracy za zatrudniownych pracowników w ramach prac interwencyjnych, archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji pracownikom, wykonywanie innych poleceń Dyrektora Szkoły - umowa na czas określony od 01.07.21 do 31.12.21 - następnie możliwość przedłużenia na czas nieokreślony
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W OLEŚNICY - 2021-05-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Słupsk i okolice
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Słupsk (pomorskie)
przyrządzanie potraw dla gości hotelu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ WESOŁOWSKI - 2021-05-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca sprzedawcy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "MARKET" Danuta Rola - 2018-11-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prace związane z zakładaniem ogrodów.
'ZIELONO MI' RAFAŁ CZARNIK - 2018-03-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
Praca przy produkcji stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Bytów (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Radom (mazowieckie)
obsługa klienta w biurze nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dostarczanie korespondencji na terenie miasta. Obsługa klienta urzędu poprzez: pisanie podań, wypełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów z w/w wydziałów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną. Wykonywanie czynności poligraficznych . Zamieszczanie ogłoszeń na tablicy ogłoszeń urzędu. Pomoc przy aktualizacji wzorów druków, formularzy, kart usług (e-usług), inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Strzelin (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
GOSPODARSTWO ROLNE EDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
przyrządzanie potraw dla gości hotelu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ WESOŁOWSKI - 2021-05-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przyrządzanie potraw dla gości hotelu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ WESOŁOWSKI - 2021-05-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pedagog w Domach dla Dzieci.
Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży "Salvator" - 2019-04-16 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie i nadzorowanie procesu produkcyjnego na swojej zmianie oraz utrzymanie jego parametrów zgodnie z kosztami technologicznymi i wymaganiami jakościowymi.Zakładanie i zdejmowanie form wtryskowych z maszyn.Bieżąca konserwacja form, maszyn i urzadzeń na swoim stanowisku pracy wg.odpowiednich instrukcji. Praca od pon-pt w godz.6-14/14-22.
Medlab Products Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Raszyn (mazowieckie)
Dozór terenu BEL-POL Sp. z o.o. o/Rumia. Wykształcenie: podstawowe, minimum 1 rok na podobnym stanowisku, umiejętność współpracy, koncentracji, praca w zespole. Praca zmianowa w zależności od godzin nominalnych do przepracowania w danym miesiącu. Oferta pracy dla osób z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
"BEL-POL" Sp. z o. o. - 2016-10-18 - Rumia (pomorskie)
kierowanie samochodem, porządek, dbanie o samochód, przestrzeganie zasad bhp
ELTRANS Usługi transportowe Elżbieta Czech - 2019-07-12 - Dębowa Kłoda (lubelskie)
opieka nad dziećmi do 3 lat
Akademia Rozwoju "Minionkowo" Patrycja Makówka - 2019-08-16 - Ornontowice (śląskie)
przyrządzanie potraw dla gości hotelu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ WESOŁOWSKI - 2021-05-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi do lat 3.
FUNDACJA POZYTYWNE INICJATYWY - 2019-12-06 - Kraków (małopolskie)