ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łuków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: układanie i przyjmowanie dokumentów od klientów biura; księgowanie w programie wf-kaper, wf-fakir; sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik; sporządzanie listy płac, dekretowanie dokumentów; kontakt z klientami biura; obsługa poczty firmowej, drukarki, skanera.
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
układanie i przyjmowanie dokumentów od klientów biura; księgowanie w programie wf-kaper, wf-fakir; sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik; sporządzanie listy płac, dekretowanie dokumentów; kontakt z klientami biura; obsługa poczty firmowej, drukarki, skanera.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.4
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od I 2019 r. - od 2250 w zalezności od doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Data zakończenia pracy: 16.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, staż pracy 6 miesięcy w księgowości, znajomość obsługi komputera w tym programów WF-MAG, WF-KATER oraz Płatnik.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- DBANIE O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA- WERYFIKACJA I S- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH- WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY- PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI HANDLOWYCH, ANALIZ KONKURENCJI ORAZ RAPORTÓW BRANŻOWYCH- AKTUALIZOWANIE I WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- ORGANIZACJA RÓŻNEGO RODZAJU WYDARZEŃ
TMS AUDIT - 2017-04-21 - Trzebownisko (podkarpackie)
realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, metodyka pracy z rodziną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2018-10-16 - Grojec (małopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent biura
JAMNIUK FRANCISZEK PHU JAMNIUK - 2017-11-27 - Słońsk (lubuskie)
Pomoc przy pracach elektroenergetycznych. Praca w godzinach 7.00-15.00. Miejsce wykonywania pracy: Śrem.
Zakład Instalacji Elektroenergetycznych Klak Leszek - 2016-02-16 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa klienta, praca z towarem, prace porządkowe.Wymiar czasu pracy: 1/2 lub 3/4 etatu.
CCC S.A. - 2019-02-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
nadzorowanie systemu produkcji
Nico Meble A. Jabłoński i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-12-01 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
konfekcjonowanie: ręczne składanie ekspozytorów produktowych; wynagrodzenie akordowe 3 zł za ekspozytor ;oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
JANTOŃ SA Sp.K - 2016-03-21 - Dobroń (łódzkie)
praca w księgowości zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łosice (mazowieckie)
Obsługa klienta, metkowanie, wykładanie towaru, dbanie o estetykę sklepu, obsługa kasy fiskalnej, zapoznanie się z programem stażu, przepisami i regulaminami
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Tuchów (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane.
Budownictwo Ogólne Semik Michał - 2016-06-29 - Legnica (dolnośląskie)
Prace w hurtowni, naprawcze i ogólnobudowlane. Prawo jazdy kat. B. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. PRACA NA WYSOKOŚCI.
Firma Handlowo-Usługowa - Adam Prajwocki EURO GIPS - 2016-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zalewanie ręczne kokili ciekłym stopem aluminium, wyjęcie odlanego odlewu z kokili, sprawdzenie -kontrola wykonanego odlewu, przemywanie wnętrza formy strumieniem wody pod ciśnieniem, sterowanie i obsługa maszyny do ciśnieniowego odlewania metali, prace przygotowawcze transportowe i porządkowe w strefie wykonywanych prac
ODLEWNIA "STOP" Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, egzekwowanie płatności, meldunek gości, sprzedaż gadżetów
"MARCELIN MANAGEMENT" SP. Z O.O. - 2016-01-20 - Wronki (wielkopolskie)
Prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Karlino (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych, przygotowywanie danych, zestawień i statystyk. Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań). Koordynacja terminów wynikających z umów. Opracowywanie materiałów i dokumentów na potrzeby przełożonych. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-19 - Wyszków (mazowieckie)
pomoc
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kozice Dolne (lubelskie)
- sprzątanie powierzchni administracyjno-biurowych, magazynowych oraz terenu zewnętrznego- praca na dwie zmiany w godz. 07:00 - 22:00
KARABELA-CK SP.Z O.O. - 2018-07-03 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Mosina (wielkopolskie)
asystentka stomatologicznapraca na dwie zmiany07.00-15.0012.00-20.00
Prywatna Przychodnia Stomatologiczna Lek. Den. Magdalena Tokarska-Giszter - 2017-02-17 - Mielec (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o klientach wietnamskich lub chińskich, wprowadzanie zdobytych informacji, prezentacja ofert w języku wietnamskim lub chińskim
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów i kasy fiskalnej, raportowanie, rozliczanie
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur VAT marża, faktur VAT, korekt faktur, przygotowywanie rozliczenia VAT marża dla potrzeb kadrowych, kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym
Biuro Podróży JANS TRAVEL, Andrzej Jans - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)