ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lubaczów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: praca wg. progarmu stazu

Data publikacji: 2020-05-11

Lokalizacja: Lubaczów (podkarpackie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: praca wg. progarmu stazu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubaczów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1809

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7930003769

danePracodawcy_regon: 650021533

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: lubaczowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1809

Gmina pracodawcy: Lubaczów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lubaczów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972447

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 141

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 05.06.2020

Oferta pracy ważna do: 30.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b28d84cd6e74d257fc1dc01dad2d188

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA/ARCHITEKTA - 997,4 PLN

Pomoc przy pracach projektowychPomoc w dokumentacjiPomoc w składaniu projektu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - KAMIENIEC WROCŁAWSKI - od 2 350 PLN

- Dbanie o ekspozycję towarów, - Obsługa klienta, - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, - Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w godzinach: 6:15-14:15, 14:15-22:15. Kontakt z pracodawcą - tel.: 785 235 102
Dino Polska S.A. - 2019-11-07 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 250 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELENIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKIEJ ORIENTACJI NA KLIENTA, SKUTECZNOŚCI W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚCI DO PRACY ZMIANOWEJ, WYNAGRODZENIE+ PREMIE : 1 ETAT 2500,00+223+67 ZŁ BRUTTO0,9 ETATU 2250,00+200,70+60,03 ZŁ BRUTTO0,875 ETATU 2187,50 +195,13+58,63 ZŁ BRUTTO0,75 ETATU 1875,00 +167,25+50,25 ZŁ BRUTTO0,5 ETATU 1250,00 +111,50+33,50 ZŁ BRUTTO
POCZTA POLSKA SA - 2019-01-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

asystent działu IT i administracji
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA/DOPOSAŻENIE/19/1338 - od 2 250 PLN

tworzenie lub współtworzenie dokumentacji projektowej, tworzenie pism urzędowych, współpraca z klientami i branżystami, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz innych niezbednych formalności dla projektu budowlanego
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

ŚWIADCZENIE POMOCY ADMINISTRACYJNEJ; ROZMOWA Z KLIENTEM; ROZMOWY Z INSTYTUCJAMI ZUS, US, GUS; PRZYGOTOWYWANIE DOWODÓW I KWALIFIKOWANIE ICH DO UJĘCIA W KSIĘGACH OPERACJI GOSPODARCZYCH; WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO; PROWADZENIE I KONTROLA REJESTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW; SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW W PROGRAMIE EXCEL; ARCHIWIZACJĄ DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ; SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH; SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC W KLIENTÓW; SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W PŁATNIKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS, DOBRA ORGANIZACJA CZASU ORAZ STANOWISKA, OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI LUB W BIURZE RACHUNKOWYM, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
BRL Sp. z o.o. - 2019-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

wsparcie w zakresie zarządzania gabinetem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach; realizacja projektów prowadzonych przez Zarząd; współpraca z innymi działami firmy; komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w imieniu Zarządu; organizacja spotkań, podróży służbowych polskich i zagranicznych; przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, korespondencji i informacji; przyjmowanie, selekcjonowanie i przekazywanie informacji przełożonemu; inne zadania związane z bieżącymi sprawami Zarządu; prowadzenie kalendarza Zarządu; obsługa centrali telefonicznej i firmowej korespondencji oraz wysyłek biurowych; organizacja i obsługa spotkań firmowych
Fabryka Kabli ELPAR Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Parczew (lubelskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 000 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - 997,4 PLN

- doradztow techniczne dla klientów w zakresie oferowanych rozwiązań systemów i opraw oświetleniowych- przygotowanie ofert oświetleniowych dla klientów- prace obliczeniowe w programie Dialux
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

pomaga lekarzowi stomatologowi w działalności leczniczej w gabinecie stomatologicznym i poradni stomatologicznej
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Stomatologiczne"EURODENT" - 2019-01-29 - Bielawa (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ciechanów (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

przygotowywanie posiłków
Bar Restauracja " U Chłopa " Lucyna Gniecka i Przemysław Gniecki - 2019-11-12 - Hrubieszów (lubelskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU WYPALANIA - od 1 850 PLN

-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,-przygotowywanie raportów,-wystawianie i ewidencjowanie kart przekazania odpadow oraz FV za złom,-ewidencja i kontrola przeprowadzanych serwisów.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-08-22 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami zapewnienia dzieciom pełnego bezpieczeństwa i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 200 PLN

Brak danych
PMP Rolls & Service Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA PRACY DLA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA W RAMACH PROJEKTU PO WER. - od 2 250 PLN

Wystawianie faktur, księgowanie kosztów i ich rozliczanie, wprowadzanie przyjęć magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Księgowanie dokumentów źródłowych w prograie księgowym prowadzenie dokumentacji podatkowej, porządkowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 768 PLN

obsługa i pozyskiwanie klientów eksportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 000 PLN

Praca z pięcioma rodzinami z gminy Trzcinica. Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku praca socjalna oraz prawo jazdy kat. B.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcinicy - 2017-09-13 - Trzcinica (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 1/2 ETATU - od 1 323,5 PLN

wspieranie nauczyciela i pod jego kierunkiem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 W STARGARDZIE - 2016-08-18 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SEKCJI ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - do 2 300 PLN

Uzgadnianie miejsc planów zagospodarowania przestrzennego, opiniowanie, uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, dokumentacji projektowych, inwestycji i obiektów dotyczących mista Gdańska, wydawanie opinii, postanowień o spełnieniu wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej,opiniowanie programów dostosowania ZOZ do wymagań obowiązujących przepisów, wydawanie opinii o warunakch higieny w obiektach oświatowych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, wydawanie decyzji, dotyczących wyrażania zgody na odstępstwa od przepisów, wydawanie ocen higienicznych na zastosowanie materiałów lub wyrobów używanych do uzdatniania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI. - 2 250 - 3 000 PLN

Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu księgowego, wystawianie faktur.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 602 303 637 w godz. 08.00-16.00 lub o przesyłanie CV na adres e-mail: mts.marek.malachowski (at) gmail.com
MTS Marek Małachowski - 2019-01-18 - Polesie (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

zapoznanie z regulaminem pracy,zapoznanie z instrukcją obiegu dokumentów, sprawdzanie dowodów księgowych pod względem rachunkowym, segregowanie faktur zakupuw/ wydruków komputerowych, zapoznanie z programem komputerowym oraz księgowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Staszów (świętokrzyskie)

DORADCA KLIENTA(NR 9044) - od 1 750 PLN

pozyskiwanie potencjalnych klientów
KANCELARIA NIERUCHOMOŚCI "MEZONETTA"MONIKA SINGH - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1 033,7 PLN

według programu
kontakt przez PUP - 2019-10-22 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)


Wybierz powiat