ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kutno oferta pracy Hurtownia "UMALUCHA" Magdalena Kryńska-Tomczak Kutno
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: faktury-wystawianie, wysyłka, przyjmowanie i weryfikacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem i przyjmowanie zamówień
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Hurtownia "UMALUCHA" Magdalena Kryńska-Tomczak Kutno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wilcza 1, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
faktury-wystawianie, wysyłka, przyjmowanie i weryfikacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem i przyjmowanie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie w księgowości
Nazwa pracodawcy:
Hurtownia "UMALUCHA" Magdalena Kryńska-Tomczak Kutno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Wilcza 1, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv (AG)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: Wilcza
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.03.2017
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 27.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowe - obsługa klientów. Porządki na terenie obiektu.
Z.P.H.U. Milektron Halina Wołosz - 2018-08-02 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami wietnamskimi, kontakty z prawnikami oraz z wietnamskim prezesem zarządu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jarosław (podkarpackie)
POMOC W PROWADZENIU FIRMY, PORZĄDKOWANIE DOKUMENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, NA SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ UMÓWIĆ SIĘ TELEFONICZNIE
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyrabianie ciasta drożdżowego, formowanie bułek, chałek, dekoracja ciast, tortów, smażenie pączków i innych. Znajomość technologii ciasta drożdżowego, obsługa pieca, mieszałki, ubijaczki
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Legnica (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie robót budowlanych na powierzonej budowie; organizowanie i nadzorowanie prac sił własnych oraz firm podwykonawczych; współpraca z przedstawicielami Inwestora; opracowywanie kompletnej dokumentacji budowy; utrzymanie porządku na placu budowy; przestrzeganie przepisów BHP
ZAKŁAD BUDOWNICTWA I MELIORACJI WODNYCH "OSTROGA" S.C. LIDIA BACHOR, BARTŁOMIEJ CIECHANOWSKI - 2017-10-24 - Milicz (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, redagowanie pism, tworzenie raportów, kontakt z klientem (osobisty, telefoniczny, mailowy), wystawianie faktur, wysyłka korespondencjipo okresie próbnym umowa o pracę na zastępstwo do końca listopada 2017 roku z możliwością przedłużenia (po okresie próbnym wzrost wynagrodzenia).Kontakt z pracodawcą: kancelaria (at) notariuszwroclaw.pl
Kancelaria Notarialna Sylwia Marszałkowska i Małgorzata Tusznicka-Kinstler sc - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
nie ywmagane
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rzeczniów (mazowieckie)
planowanie i prowadzenie pracy wychowawczej, dydaktycznej i opiekuńczej; realizowanie procesu wychowawczego i dydaktycznego; wspieranie rozwoju psychofizycznego dzieci
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Chociszew (łódzkie)
Pomoc przy sporządzaniu deklaracji. Asysta przy sporządzaniu sprawozdań GUS, PFRON, CIT, VAT.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Asystent rodziny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogródku Pom. - 2016-08-10 - Nowogródek Pomorski (zachodniopomorskie)
Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,przygotowywanie pismdo urzędów oraz instytucji państwowych,sporządzanie sprawozdań z zebrańzarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu,koordynowanie pracy biura, aktywne wspieranie pracy zarządu, praca w godz. 8:00-16:00
Chameleon S.A. - 2016-03-10 - Opole (opolskie)
Pomoc w obsłudze węzła betoniarskiego
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Kępno (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Pabianice (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie obowiązków asystenta projektanta
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów w programie Rachmistrz i Rewizor, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, archiwizacja danych, prowadzenie PKPiR oraz ewidencji VAT
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Oława (dolnośląskie)
- Transport sprzętów drogowych na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-203-90-33) lub e-mail: centrala (at) wprd.katowice.pl
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa komputera
Kancelaria Notarialna Jan Izdebski - 2019-02-25 - Garwolin (mazowieckie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o relacje z bangladeskimi klientami, wspomganie pracy bangladeskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie treningu interwałowego.Indywidualna opieka nad Klubowiczami podczas treningu oraz realizacji programu żywieniowego.Pozyskiwanie nowych Klubowiczów.Sprzedaż członkostw.Indywidualne planowanie i monitorowanie treningu.Realizacja zadań administracyjnych, praca z komputerem.Wspieranie właściciela klubu w realizacji złożonych celów biznesowych.Dbanie o estetykę i czystość klubu.
DARIUSZ MOCHOCKI PROGRES - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu; przygotowanie prezentacji, sprawozdań, raportów i analiz; prowadzenie kluczowej korespondencji; przygotowanie tłumaczeń pisemnych; uczestnictwo w spotkaniach biznesowych; kontrola zaopatrzenia biura; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; utrzymywanie kontaktów z klientami firmy; obsługa kasy Prezesa ( wypisyawanie KW, KP); planowanie i optymalizacja wyjazdów Zarządu oraz innych pracowników na spotkania biznesowe; współpraca i pomoc dla innych działów Spółki; inne prace zlecone przez Przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kopytów (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- administracyjno-organizacyjne wspieranie bieżących spraw operacyjnych;- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, w tym obiegu dokumentów oraz współpraca z innymi działami;- redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, zestawień, sprawozdań i raportów;- organizowanie i nadzór nad kalendarzem spotkań i podróżami służbowymi;- współpraca z Urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług;- opieka nad sprzętem biurowym;- inne czynności administracyjno-biurowe
MAKARONY POLSKIE S. A. - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspólpraca z projektantem przy realizacji projektów.WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe kierunkowe(lub osoba studiująca)znajomość programów AutoCAD,ArchiCAD, znajomość przepisów budowlanych.
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych i zamówień, badanie rynku w aspekcie poszukiwania nowych dostawców, przygotowywanie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Iwiny (dolnośląskie)