ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 10.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie prezentacji, opracowywanie danych statystycznych- tworzenie tabel, diagramów, archiwizowanie danych, przygotowywanie dokumentacji dla kierownika zakładu, tworzenie baz danych.
Alu-Druckguss Sp. z o. o. - 2016-07-08 - Nowa Sól (lubuskie)
PRACA Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM ( OK. 5 GODZ. DZIENNIE )
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 - 2016-12-27 - Bratkowice (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - konserwacja urządzeń: przeprowadzenie elektronicznych/elektrycznych oraz pneumatycznych zespołów obwodów elektrycznych; wspomaganie, konserwacja, naprawa i instalacja maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcjami, schematami połączeń i specyfikacjami producenta w celu zminimalizowania utraty sprzętu; - procesy produkcji: monitorowanie procesu produkcyjnego: testowanie, wyrównywanie, dostosowanie i kalibracja sprzętu zgodnie ze specyfikacjami, aby zapewnić osiągnięcie standardów jakości firmy; - rozwiązywanie problemów i diagnostyka: Rozwiązywanie problemów z urządzeniami i awariami systemu, rozwiązywanie problemów i diagnozowanie przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania, które pojawiają się podczas procesu produkcyjnego w celu zapewnienia ciągłości procesu produkcyjnego i osiągania celów wydajności pod względem jakości, marnowania, wydajności i kosztów utrzymania; - rejestry i dokumentacja: prowadzenie rejestrów napraw, kalibracji, testów, rysunków aktualizacji w celu zapewnienia, że dokumentacja techniczna odzwierciedla aktualny stan i warunki oraz postępuje zgodnie z procedurami i regulacjami. Zapewnienie prawidłowego i terminowego wprowadzania danych do odpowiednich systemów w celu odzwierciedlenia rzeczywistości i gromadzenia informacji w celu dalszej poprawy czynności związanych z utrzymaniem; - poprawa procesowa (projekty): identyfikacja możliwości, rekomendacji, wdrożenia zatwierdzonych ulepszeń i modyfikacja urządzeń i systemów kontroli maszyn (sprzętu i oprogramowania), aby przyczynić się do ciągłej poprawy procesu, optymalizacji i wdrażania najlepszych praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
Zgodny
Venture Industries Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Układanie blach na laserze, pomoc przy cięciu i gięciu blach, zdejmowanie wyciętych elementów z lasera, pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Niepołomice (małopolskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
Opieka na dozdzinami
Ośrodek Pomocy Społecznej Cybinka - 2016-03-03 - Cybinka (lubuskie)
współpraca z dostawcami towaru z Indii, składanie zamówień na towary u indyjskich dostawców, koordynowanie terminów dostaw, wspomaganie pracy indyjskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zabrze (śląskie)
Pomoc w grupie przedszkolnej
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Skawina (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prace ślusarskie przy elementach stalowych, aluminiowych. Obsługa maszyn i urządzeń do cięcia i obróbki metalu.
PPHU "METALIMPEX" J.G. Chmielewscy Sp. Jawna - 2016-09-21 - Zawonia (dolnośląskie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, min. pól roku doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa Klienta marketu typu Dom i Ogród, uzupełnianie towaru, skałdanie zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, utrzymanie porządku na stanowisku pracyZatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 6 tygodni (szkolenie w Mielcu) docelowo zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca w powstającym w Mielcu przy ul. Legionów Supermarkecie typu Dom i Ogród BRICOMARCHE
JUNONA Spółka z o.o. - 2017-09-07 - Mielec (podkarpackie)
Inwentaryzacja instalacji istniejących, rysowanie w Autocadzie tych instalacji w 3D.
DPS-INŻYNIER STUDIO KROCZAK CZESŁAW - 2017-08-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie miesięcznego rozliczenia kont włączając konta wewnętrzne. Analizowanie rachunków zysków i strat oraz bilansu pod kątem poprawności zapisów zgodnie z zasadami księgowości. Prowadzanie ewidencji środków trwałych. Kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Sporządzanie dokumentacji księgowej oraz podatkowej. Weryfikacja i uzgadnianie sald.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dolelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów i ekonomii. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w księgowości na samodzielnym stanowisku pracy (pełna księgowość). Dobra znajomość programu Ms Excel. Znajomość zagadnień podatkowych VAT, CIP i PIT.
"CROBIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Mysłowice (śląskie)
- organizacja/zarządzanie biurem- wykonywanie tłumaczeń niemiecko-polskich i polsko niemieckich- przygotowanie poczty- rejestracja pism przychodzących i wychodzących- sprawy kadrowe- sporządzanie raportu kasowego- płatności- przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego- kontrolowanie płatności- kontrolowanie kosztów
"BARTHOLET KOLEJE LINOWE" SP. Z O. O. W WOLI DALSZEJ - 2017-02-14 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Przygotowanie wlasnego stanowiska pracy, a także stanowiska pracy lekarza stomatologa, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, dbałość o porządek i zabezpieczenie stanowiska pracy, prowadzenie ewidencji udzielonych świadczeń zdrowotnych, dbałość o aparaturę, sprzęt medyczny, dbałość o efektywne wykorzystanie czasu pracy i umiejętności zawodowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Asystent w dziale higieny żywności i żywienia.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płońsku - 2018-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa klientów; pomiar, klasyfikacja wyrobów tartacznych; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami; sporządzanie dokumentacji magazynowe;
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "DREWTAR" Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Tworóg (śląskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Strumiany (łódzkie)
skuteczne planowanie i organizacja oraz nadzór nad procesem wysyłki, potwierdzanie terminów dostaw i koordynacja procesu wysyłki i dostawy, prowadzenie dokumentacji logistycznej, analiza rynku firm logistycznych , rekomendowanie nowych firm log., zgłaszanie do weterynarii terminóe wysyłek, współpraca z firmami transportowymi, uzgadnianie treści etykiet z klientami
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie biura, księgowanie faktur, obsługa klientów itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie zleceń w transporcie międzynarodowym
24/7 LOGISTIK S.C - 2016-04-20 - Słubice (lubuskie)
wg programu stażu, Projekt RPO WŁ, dla osób powyżej 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łask (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych , odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, kontakt z siedzibą główną na Węgrzech
AKAT AKAI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lębork (pomorskie)