ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów
Data publikacji: 2018-02-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2018
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace porządkowe, malowanie, drobne prace murarskie.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 6-14 pn-pt
"NOMA TOOLS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Wyry (śląskie)
do uzgodnienia
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sanoku - 2017-09-20 - Sanok (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych;podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi,przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad dzieckiem autystycznym
Zespół Szkół w Prudniku - 2017-04-04 - Prudnik (opolskie)
ODBIERANIE TELEFONÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁKA KORESPONDENCJI SŁUŻBOWEJ, UDZIAŁ W AKCJACH REKLAMOWYCH WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE; KOMUNIKATYWNOŚĆ; OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU OFFICE, DOŚWIADCZNIE W DZIALE SPRZEDAŻYCV NA ADRES E-MAIL:kslowinska (at) citymoney.pl
CITY MONEY KATARZYNA SŁOWIŃSKA - 2016-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa cenowa w sklepie, identyfikacja cenowa, obsługa skanera, komputera, praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego, praca także w soboty i niedziele; godziny pracy (głównie 6.00-16.00)
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)
opieka nad osobą niepełnosprawną
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Płońsk (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN OPTIMA ,wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat, wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych ZUS, sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2017-09-23 - Gorlice (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-06-25 - Chojnice (pomorskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa programu administracyjnego umiejętność w redagowaniu tekstów,pism, biuletynów, wprowadzanie i weryfikacja archiwizowanie danychpowstałych w procesie handlowym, nadzorowanie zgodności procesu wprzebiegu dokumentacji. Kontroling standardów firmy, nadzór nadprojektami w realizacji. Aktywność w inicjowaniu nowych rozwiązań.Redagowanie ofert handlowych oraz zarządzanie pełną dokumentacjąhandlową, monitoring bieżącej współpracy z klientami, raportowaniewyników, bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów.Organizacyjna i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Rokiciny Podhalańskie (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Przygotowywanie potraw kuchni polskiej.
KARCZMA POLSKA - 2017-06-06 - Łódź (łódzkie)
współorganizowanie zajęć edukacyjnych, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci, pełnienie opieki podczas wyjść na boisko szkolne, plac zabaw, wycieczek
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Korzonek (śląskie)
lekarz
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Czarne (pomorskie)
Wspomaganie nauczyciela prowadzącego
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Lubomi - 2015-12-15 - Lubomia (śląskie)
SKŁADANIE OKIEN Z GOTOWYCH ELEMENTÓW NA HALI PRODUKCYJNEJ
P.H.U. BORAM Import Export Bogumił Sidorowicz - 2016-06-14 - Adamówka (podkarpackie)
Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne, socjologiczne, nauki o rodzinie, praca socjalna lub inne wyższe z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną. Wymagany minimum rok doświadczenia w pracy z dziećmi i rodziną, prawo jazdy B oraz samochód do dyspozycji. Kontakt Maria Michalska-kierownik 52 384 76 78 531427570 lub Agnieszka Witkowska -zastępca kieorwnika- 52 384 76 78.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni - 2016-03-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Sporządzadnie pism procesowych, analiza akt spraw prowadzonych przez kancelarię, odbiór korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, dyspozycyjność, niekaralność; mile widziane uprawnienia do obsługi lottomatu; zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat, sprzedaż, obsługa lottomatu (placówka pocztowa); mile widziani studenci lub osoby uczące się; 1/2 etatu; miejsce pracy: Toszek;
Joanna Rösner - 2018-03-01 - Toszek (śląskie)
OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-09-12 - Rzeszów (podkarpackie)
OPRACOWANIE TECHNICZNYCH OFERT HANDLOWYCH, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, WSPOMAGANIE DZIAŁU HANDLOWEGO POPRZEZ TWORZENIE OFERT, BUDOWANIE STAŁYCH RELACJI Z NOWYMI JAK I DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN 5 LAT DOŚWIADCZENIA W DZIALE HANDLOWYM, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL m.szpyt (at) erfolg.com.pl
ERFOLG RIMA HANDLOWO USŁUGOWA EXPORT IMPORT MAGDALENA SZPYT GOLIŃSKA - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pomoc w realizacji zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu ksiegowości
AGROLUBARTÓW Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Lubartów (lubelskie)
Wspomaganie pracy nauczyciela w grupie przedszkolnej, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych oraz przy posiłkach, dbanie o porządek w sali oraz mienie przedszkola, aktywne włączanie się w codzienną pracę przedszkola. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ostatni rok studiów pedagogicznych, udokumentowana znajomość języka angielskiego B1, doświadczenie w pracy z dziećmi mile widziane. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: przedszkole (at) madrymaluch.edu.pl
Niepubliczne Przedszkole Językowe Mądry Maluch - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca czasowa (na okres 3 miesięcy).Kontakt osobisty z pracodawca w godz. 11.00 - 13.00 (wraz z CV).
COM INTERIEUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Krapkowice (opolskie)