ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Działoszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: praca w ksiegowości
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Działoszyn (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w ksiegowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dobór kandydatów na podstawie cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 25.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny zobowiązany będzie do następujących działań:1) Podejmowanych działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,2) Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,3) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,4) Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,5) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdwinie - 2018-07-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)
j.w.
MATEŃKO INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
do uzgodnienia
LIMINOWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa Biura Zarządu, planowanie, organizacja oraz samodzielne zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, organizowanie i rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych Członków Zarządu, wsparcie Prezesa w codziennej pracy, podejmowanie gości i kontrahentów Zarządu, przygotowywanie wybranej dokumentacji, umów i rozliczeń, zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentów, współpraca z działami wewnątrz firmy i wybranymi podmiotami zewnętrznymi.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wejherowo (pomorskie)
składanie zamówień do dostawców, wprowadzanie transferów do systemu Gold, weryfikacja pojemności półkowych dla poszczególnych produktów, skanowanie braków towarowych, wprowadzanie korekty do systemu w oparciu o dane od kierowników stoisk, sporządzanie raportów systemowych
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Bochnia (małopolskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdzenie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z
dostawcami i odbiorcami
- wprowadzanie do programu Symfonia zadekretowanych dokumentów
- przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
- archiwizowanie dowodów księgowych
- sporządzanie listy płac
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem
- prowadzenie ewidencji kasowej
- prowad
Euroconsulting Group Sp.z o.o. - 2017-03-08 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
asystent geodety - pomoc przy pomiarach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wysoka (wielkopolskie)
Pomoc przy sporządzaniu ofert, wycen, kosztorysów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Organizacja podróży służbowych, zarządzanie sprzetem i logistyką w firmie, organizacja spotkań, zarządzanie kalendarzem oraz korespondencją, administracja komunikacją telefoniczną, pomoc w procesach rekrutacyjnych, prowadzenie rozmów sprzedażowych, pomoc w administracji bazy danych w Dynamics CRM, wykonywanie niezbednych raportów w Dynamics AX.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy.Oferta znajduje się w sali:E
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, przepisami BHP i p. poż. instrukcją stanowiskową, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, opieka nad dziećmi w trakcie zajęć, zabaw, spacerów, wycieczek, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie i prowadzenie pracy wychoawczej i opiekuńczej dla najmłodszych przedszkolaków w czasie trwania zajęć z dziećmi starszymi. Pomoc nauczycielowi w pracach porządkowych po zajęciach, wykonywanie pomocy dydaktycznych pod kierunkiem nauczyciela. Wykonywanie prac zleconych prez dyrektora wynikających z organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dominikowice (małopolskie)
wsparcie przy wprowadzaniu danych na stronę internetowa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kwidzyn (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w organizacji pracy kierowców. Kontakty z klientami, praca w zespole.
WITRANS IZAK WENERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Kłudno Stare (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszków (mazowieckie)
realizacja budżetu funduszu socjalnego, wspieranie działu administracji
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań i konferencji, organizowanie podróży służbowych dyrektora, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Skulsk (wielkopolskie)
Kompletowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji biurowej, telefoniczna obsługa pracowników, prowadzenie dokumentów związanych z pracownikami. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa urządzeń biurowych, znajomość programu WORD, EXCEL. Praca - Słońsk, ul. 3-Lutego 74. Tel.: 604 464 589 Marek Pawko.
EUROPAK SP. Z O.O, SP. K. - 2017-12-20 - Słońsk (lubuskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-07-03 - Poznań (wielkopolskie)
DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
asystent spedytora
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nietków (lubuskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenta do spraw księgowości oraz znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie danych do sprawozdań finansowych, planowanie działań i przeprowadzanie postawowych analiz z zakresu finansów, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych w jednostkach oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ropa (małopolskie)