ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Działoszyn oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: praca w ksiegowości

Data publikacji: 2016-05-23

Lokalizacja: Działoszyn (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca w ksiegowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działoszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Data zakończenia pracy: 28.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie

Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dobór kandydatów na podstawie cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: pajęczański

Gmina pracodawcy: Pajęczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pajęczno

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 65

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 25.05.2016

Oferta pracy ważna do: 31.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny zobowiązany będzie do następujących działań:1) Podejmowanych działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,2) Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,3) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,4) Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,5) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdwinie - 2018-07-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Pracownik obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - od 14 PLN

odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 4 200 PLN

Kompleksowa obsługa Biura Zarządu, planowanie, organizacja oraz samodzielne zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, organizowanie i rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych Członków Zarządu, wsparcie Prezesa w codziennej pracy, podejmowanie gości i kontrahentów Zarządu, przygotowywanie wybranej dokumentacji, umów i rozliczeń, zapewnienie sprawnego obiegu informacji i dokumentów, współpraca z działami wewnątrz firmy i wybranymi podmiotami zewnętrznymi.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS ZAPASÓW - od 2 200 PLN

składanie zamówień do dostawców, wprowadzanie transferów do systemu Gold, weryfikacja pojemności półkowych dla poszczególnych produktów, skanowanie braków towarowych, wprowadzanie korekty do systemu w oparciu o dane od kierowników stoisk, sporządzanie raportów systemowych
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ -

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju - sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym - sprawdzenie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do programu Symfonia zadekretowanych dokumentów - przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami - archiwizowanie dowodów księgowych - sporządzanie listy płac - wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem - prowadzenie ewidencji kasowej - prowad
Euroconsulting Group Sp.z o.o. - 2017-03-08 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 850 PLN

asystent geodety - pomoc przy pomiarach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Wysoka (wielkopolskie)

ASYSTENT KOSZTORYSANTA - 997,4 PLN

Pomoc przy sporządzaniu ofert, wycen, kosztorysów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 4 210 PLN

Organizacja podróży służbowych, zarządzanie sprzetem i logistyką w firmie, organizacja spotkań, zarządzanie kalendarzem oraz korespondencją, administracja komunikacją telefoniczną, pomoc w procesach rekrutacyjnych, prowadzenie rozmów sprzedażowych, pomoc w administracji bazy danych w Dynamics CRM, wykonywanie niezbednych raportów w Dynamics AX.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy.Oferta znajduje się w sali:E
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zapoznanie się z regulaminem pracy, przepisami BHP i p. poż. instrukcją stanowiskową, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, opieka nad dziećmi w trakcie zajęć, zabaw, spacerów, wycieczek, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie i prowadzenie pracy wychoawczej i opiekuńczej dla najmłodszych przedszkolaków w czasie trwania zajęć z dziećmi starszymi. Pomoc nauczycielowi w pracach porządkowych po zajęciach, wykonywanie pomocy dydaktycznych pod kierunkiem nauczyciela. Wykonywanie prac zleconych prez dyrektora wynikających z organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dominikowice (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU IT - 997,4 PLN

wsparcie przy wprowadzaniu danych na stronę internetowa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kwidzyn (pomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 500 PLN

Pomoc w organizacji pracy kierowców. Kontakty z klientami, praca w zespole.
WITRANS IZAK WENERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Kłudno Stare (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

realizacja budżetu funduszu socjalnego, wspieranie działu administracji
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 4 250 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań i konferencji, organizowanie podróży służbowych dyrektora, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Skulsk (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

Kompletowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji biurowej, telefoniczna obsługa pracowników, prowadzenie dokumentów związanych z pracownikami. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa urządzeń biurowych, znajomość programu WORD, EXCEL. Praca - Słońsk, ul. 3-Lutego 74. Tel.: 604 464 589 Marek Pawko.
EUROPAK SP. Z O.O, SP. K. - 2017-12-20 - Słońsk (lubuskie)

ASYSTENTKA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-07-03 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE REKRUTACJI I SELEKCJI - od 2 480 PLN

DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PARTNERA (DOPOSAŻENIE) - od 2 100 PLN

- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

asystent spedytora
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nietków (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 060 PLN

Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenta do spraw księgowości oraz znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 061,49 PLN

segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

przyjmowanie danych do sprawozdań finansowych, planowanie działań i przeprowadzanie postawowych analiz z zakresu finansów, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych w jednostkach oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ropa (małopolskie)