ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Chruszczewo oferta pracy Biuro Rachunkowe Teresa Grabińska Chruszczewo, ul. Osiedlowa 7

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do programów księgowych

Data publikacji: 2019-09-05

Lokalizacja: Chruszczewo (mazowieckie)

Pracodawca: Biuro Rachunkowe Teresa Grabińska Chruszczewo, ul. Osiedlowa 7

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Osiedlowa 7, 06-400 Chruszczewo, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów księgowych do programów księgowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chruszczewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ciechanów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - rachunkowość i finanse, doświadczenie zawodowe mile widziane, obsługa komputera

Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe Teresa Grabińska Chruszczewo, ul. Osiedlowa 7

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

Adres pracodawcy:
Osiedlowa 7, 06-400 Chruszczewo, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: ciechanowski

Gmina pracodawcy: Ciechanów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chruszczewo

Ulica pracodawcy: Osiedlowa

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 05.09.2019

Oferta pracy ważna do: 05.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18ec481ba272b5d2ce65c514c6676a4f

Podobne oferty pracy

ASYSTENT INŻYNIERA PROJEKTU - do 4 210 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, RAPORTÓW, NOTATETK, W TYM DLA SPÓŁKI MATKI Z SIEDZIBĄ W REPUBLICE KOREI, UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PRZEDMIATÓW ROBÓT I ROZLICZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, REDAGOWANIE PISM, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI, REALIZACJA BIEŻĄCYCH POTRZEB ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM BIURA BUDOWY, WSPOMAGANIE KADRY INŻYNIERSKIEJ PROJEKTU W PROWADZENIU INWESTYCJI.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY I LABORATORIUM(NR 6968) - od 2 000 PLN

obsługa klientów Salonu Optycznego
Salon Optyczny - Świat Okularów - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 700 PLN

a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-04-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

zadania:wsparcie Dyrektora w codziennych zadaniachtworzenie raportów i zestawieńredagowanie pismprowadzenie korespondencjisegregowanie oraz archiwizowanie dokumentówwspólpraca ze wszystkimi działami firmyOferta stażowa realizowana w ramach projektu dla osób bezrobotnych -30 EFS PO WER
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 900 PLN

PROJEKTOWANIE DRÓG I ULIC
WAJRAK STANISŁAW "INWESTOR" KONIN PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2018-09-21 - Konin (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 200 PLN

Praca w biurze.
SVSerwis Sp.z.o.o. - 2016-09-20 - Wieliczka (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 500 PLN

Prowadzenie kalendarz spotkań, obsługa korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji, realizacja zadań zleconych przez zarząd.
GOLDEN-LINE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-09 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 2 250 - 3 500 PLN

Asystowanie lekarzowi dentyscie, przygotowanie stanowiska pracy i pacjenta, zamawienie materiałów, czynności porządkowe; praca w godz. 8-16, 14-21
Studio Dentystyczne ArtDentica Anna Rusi-Grela - 2019-03-26 - Opole (opolskie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA SPRZEDAŻY - 2 700 - 3 500 PLN

Współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, współpraca z innymi działami, koordynacja obiegu dokumentów, przygotowanie raportów, prowadzenie otwartych procesów handlowych z klientami.Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
WITOPLAST KISIELIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-01 - Rudno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 1 850 PLN

Asystowanie przy zabiegach, rejestracja pacjentów, przygotowanie gabinetu do pracy. Miejsce wykonywania pracy: Trzebnica
Anna Górska Praktyka Stomatologiczna - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent ds. rachunkowości- oferta pracy realizowana ze środków EFS w ramach RPO. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, obsługa komputera, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Biczyce Dolne (małopolskie)

ASYSTENT DS HANDLOWYCH - od 3 800 PLN

Analiza sprzedaży, negocjowanie transakcji, tworzenie ofert handlowych
PCOUTLET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-08-26 - Falenty Nowe (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 900 PLN

kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o klientach wietnamskich lub chińskich, wprowadzanie zdobytych informacji, prezentacja ofert klientom wietnamskim lub chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Rozogi (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Staz w Kołobrzegu w godzinach 8-16. Wykształcenie wyższe. Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 15 PLN

porządkowanie terenu zakładu, oczyszczanie dróg
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO PRACOWNICZYCH - od 1 860 PLN

korespondencja,sporządzanie pism,nadzór nad obiegeim dokumentów
AFA- POLSKA Sp.zo.o - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Wsparcie przedstawiciela handlowego w sporządzaniu ofert, aktywne poszukiwanie nowych klientów, telefoniczne umawianie spotkań biznesowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ODDZIAŁU PRZECIWEPIDEMICZNEGO - 2 300 - 3 000 PLN

Nadzór nad podmiotami leczniczymi.Przeprowadzanie kontroli sanitarnych-dokumentowanie,wyników kontroli.Podejmowanie działań kontrolnych związanych ze skargami.Dokumentowanie,podjętych czynności w ramach postępowania wyjaśniającego.Prowadzenie postępowania administracyjnego, i egzekucyjnego.Przeprowadzanie kontroli sanitarnych na wniosek podmiotu leczniczego wcelu wydania opinii sanitarnej.Wykonywanie czynności przeciwepidemicznych związanych z sytuacjami nadzwyczajnymi (klęski żywiołowe, bioterroryzm).Monitorowanie zatruć środkami zastępczymi lub nowymi substancjami psychoaktywnymi.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-07-29 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; inne obowiązki wymienione na stronie internetowej: http://mokobody.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystenta-rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mokobodach - 2016-10-25 - Mokobody (mazowieckie)

ASYSTENT TECHNICZNY INŻYNIERA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 24 PLN

Sporządzanie ofert, kosztorysów i wycen, realizowanie zamówień, kontrola harmonogramów i rozliczeń, rozliczanie i raportowanie inwestycji, zarządzanie dokumentacją w trakcie realizacji inwestycji oraz dokumentacją powykonawczą, gospodarka magazynowa i narzędziowa.
FC ELEKTRO Sp. z o.o. - 2020-02-13 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Jarosław (podkarpackie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 3 200 PLN

praca z klasą drugą szkoły podstawowej jako nauczyciel wychowawca oraz dbanie o wszechstronny rozwój ucznia
Niepubliczne Przedszkole "Kubuś Puchatek i Przyjaciele" Agnieszka Kulik - 2017-10-06 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT - od 3 000 PLN

Przygotowywanie zapytań ofertowych i zamówień maszyn i urządzeń przemysłowych
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-11-29 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

przygotowanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, wprowadzanie danych do systemu księgowego naliczanie podatków dochodowego i vat, wsparcie pracowników biura rachunkowego w organizacji pracy, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel itp., archiwizowanie dokumentów księgowych
Kancelaria Podatkowa OMEGA spółka cywilna A. Bala, D. Bala - 2019-09-10 - Legnica (dolnośląskie)

OPERATOR PRODUKCJI-APARATOWY - od 2 600 PLN

Praca w Grupie PCC. Nadzór nad procesem produkcji (w tym obchody na instalacji). Prowadzenie operacji rozładunku, magazynowania, przesyłania, wysyłki surowców i produktów. Przygotowanie i zabezpieczanie wyrobów chemicznych do wysyłek. Pomoc przy pracach za- i rozładunkowych przy użyciu dostępnych środków (wózki widłowe, pomosty przeładunkowe) oraz ręcznie (siła mięśni)
CENTRUM WSPIERANIA BIZNESU "Partner" SP. Z O.O. - 2017-09-29 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)


Wybierz powiat